Gå til innhold

Hva vil DU helst ha med deg i grava?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spade - og mobiltelefon. Det var sikkert ikke meningen jeg skulle ha vært der.

Uha!

he he... Men hvis så galt skulle vært at jeg ble putta i kista skinndød, så vil jeg heller enn å våkne opp under 2 meter jord med en spade og en mobiltefelon ha avgått ved døden en gang for alle i krematoriet! ;-)

Annonse

he he... Men hvis så galt skulle vært at jeg ble putta i kista skinndød, så vil jeg heller enn å våkne opp under 2 meter jord med en spade og en mobiltefelon ha avgått ved døden en gang for alle i krematoriet! ;-)

Nei - gudameg -heller bli brent enn å våkne opp og oppdage at det ikke er dekning og at man armen har "sovna" så man ikke får gravd...så ligger man der da - og venter.....på å bli kvælt og VET at det ligger halvråtne folk cm unna....

Nei - gudameg -heller bli brent enn å våkne opp og oppdage at det ikke er dekning og at man armen har "sovna" så man ikke får gravd...så ligger man der da - og venter.....på å bli kvælt og VET at det ligger halvråtne folk cm unna....

Jepp!

Eller jeg må slutte å skumlese

*he he* det gjelder nok de fleste av oss her inne - går litt fort unna til tider, både med lesing og skriving! :-)

I begynnelsen leste jeg alt nøye gjennom + så på forhåndsvisning - HVER GANG! Sjelden jeg gidder det nå! ;-)

I helvete heller...

Jeg bestemte meg akkurat NUH for at jeg skal kremeres!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...