Gå til innhold

Hva MENER jævla netcom?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Altså, jeg ringer em ca 17 des og spør om jeg kan få betale en regning som forfaller før jul 12/1..(pretty please osv) Det går fint, sa damen. Jeg skyldte kr 200 + to oppfyllinger a 150, så da skulle jo regningen være på planlagte ca 500 spenn! MEN. Nyttårsaften oppdager jeg at telefonen mon er sperret for utgående. Flott! Og enda flottere i går kom det inkassovarsel til min far(!!) (som kjøpte telefonen til meg og dermed står ansvarlig for abonomentet) Han betalte. kr 883(!!) Samme dag motar JEG en regning på 471. Jeg har ikke motatt noe inkassovarsel, ny regning eller noe som helst! Hva MENER jævlene? Tenk å sette meg i en så pinlig situasjon! De SA det var i orden, og det var det ikke, de sender masse forskjellige regninger til forskjellige foilk med heltr forskjellig pris!

What the fuck!? Noen som skjønner hva huen de driver med? Jeg får jo ikke ringt og spurt6 heller, før de er så vennlige å åpne abonementet mitt!

Skrevet

Den ene hånda vet ikke hva den andre gjør, antakeligvis.

Du får låne en telefon av noen og ringe.

mil1365380270
Skrevet

Send de en mail. Husk stavekontroll ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Den ene hånda vet ikke hva den andre gjør, antakeligvis.

Du får låne en telefon av noen og ringe.

Ja. Men det er antagelig ikke håp for at de faktisk skrur den på igjen innen den 14 (da regningen JEG fikk forfaller) da fatter betalte de nesten 900 kronene asap selvom jeg sa han skulle gi faen?

Skrevet

Send dem en mail. Husk grammatikk også.

laguna1365380434
Skrevet

Oops. Stavekontroll er lurt. (Spacetasten min er gåen, det er derfor jeg har så mange av DE feilene altså..De andre har jeg ingen god unnskyldning for..:-o)

Jeg får gjøre det. Tenkte ikke på mail. Men klart de har mail. Jeg er dum.

mil1365380270
Skrevet

Oops. Stavekontroll er lurt. (Spacetasten min er gåen, det er derfor jeg har så mange av DE feilene altså..De andre har jeg ingen god unnskyldning for..:-o)

Jeg får gjøre det. Tenkte ikke på mail. Men klart de har mail. Jeg er dum.

Egentlig burde du droppe stavekontrollen, humøret kommer bedre frem uten ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Egentlig burde du droppe stavekontrollen, humøret kommer bedre frem uten ;-)

Og sette på Capslock? ;-)

Skrevet

Ja. Men det er antagelig ikke håp for at de faktisk skrur den på igjen innen den 14 (da regningen JEG fikk forfaller) da fatter betalte de nesten 900 kronene asap selvom jeg sa han skulle gi faen?

Har ikke erfaring med netcom, men har opplevd med andre at man må kontakte dem og be dem skru på - og de tar 200 kroner ekstra for å skru det på igjen. I tillegg til inkassogebyrene etc.

Skrevet

Jeg opplevde noe av det samme rett før jul, bare med Hafslund... Plutselig fikk jeg inkassovarsel på en regning jeg ikke har mottatt og da jeg ringte inn var det bare ei ultrasur kjerring som sto på sitt!! I tillegg hadde jeg fått en regning etter at denne regningen skulle ha forfalt, og der sto det ingenting om uteståene beløp! Ikke har jeg fått betalingsvarsel heller! De stengte ikke strømmen, men f*** meg så irriterende!

Var ikke så mye trøst her, men føler skikkelig med deg! Disse tele- og strømselskapene vet å dra penger ut av folk!

Skrevet

Hvis de har gjort en feil, og så lenge du holder deg saklig og greier så fikser de dette uten noen kostnader for deg.

Det er antageligvis en menneskelig feil, og det må man jo tolerere så lenge det blir rettet opp!

Gjest Ramina
Skrevet

Du får dra hjem til din far og låne hustelefon om han har, eller mobil slik at du får ringt og ordnet opp.

Da hører jo han far hva som har skjedd også.

Gjest sandex
Skrevet

Det er ihvertfall bare å ta kontakt, forklare saken og kreve pengene tilbake.. Det er nok en kommunikasjonssvikt! - ikke finn deg i det, du.. Din far skulle heller ikke bet. regningen!

Gjest sandex
Skrevet

Har ikke erfaring med netcom, men har opplevd med andre at man må kontakte dem og be dem skru på - og de tar 200 kroner ekstra for å skru det på igjen. I tillegg til inkassogebyrene etc.

Helt feil :) Selvfølgelig skal det ikke betales et øre her.. Teleselskapene tjener godt på de som tror de bare MÅ betale :)

Skrevet

Helt feil :) Selvfølgelig skal det ikke betales et øre her.. Teleselskapene tjener godt på de som tror de bare MÅ betale :)

Selvfølgelig skal det ikke betales et øre her, men de kommer ikke til å gjette av seg selv at det er en feil - for så å åpne det. Slik at hun kan kontakte dem. Uten å ha hørt noe først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...