laguna1365380434 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Altså, jeg ringer em ca 17 des og spør om jeg kan få betale en regning som forfaller før jul 12/1..(pretty please osv) Det går fint, sa damen. Jeg skyldte kr 200 + to oppfyllinger a 150, så da skulle jo regningen være på planlagte ca 500 spenn! MEN. Nyttårsaften oppdager jeg at telefonen mon er sperret for utgående. Flott! Og enda flottere i går kom det inkassovarsel til min far(!!) (som kjøpte telefonen til meg og dermed står ansvarlig for abonomentet) Han betalte. kr 883(!!) Samme dag motar JEG en regning på 471. Jeg har ikke motatt noe inkassovarsel, ny regning eller noe som helst! Hva MENER jævlene? Tenk å sette meg i en så pinlig situasjon! De SA det var i orden, og det var det ikke, de sender masse forskjellige regninger til forskjellige foilk med heltr forskjellig pris! What the fuck!? Noen som skjønner hva huen de driver med? Jeg får jo ikke ringt og spurt6 heller, før de er så vennlige å åpne abonementet mitt! 0 Siter
tiliti Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Den ene hånda vet ikke hva den andre gjør, antakeligvis. Du får låne en telefon av noen og ringe. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Send de en mail. Husk stavekontroll ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Den ene hånda vet ikke hva den andre gjør, antakeligvis. Du får låne en telefon av noen og ringe. Ja. Men det er antagelig ikke håp for at de faktisk skrur den på igjen innen den 14 (da regningen JEG fikk forfaller) da fatter betalte de nesten 900 kronene asap selvom jeg sa han skulle gi faen? 0 Siter
Gjest Xenia Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Send de en mail. Husk stavekontroll ;-) Send dem en mail. Husk grammatikk også. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Send de en mail. Husk stavekontroll ;-) Oops. Stavekontroll er lurt. (Spacetasten min er gåen, det er derfor jeg har så mange av DE feilene altså..De andre har jeg ingen god unnskyldning for..:-o) Jeg får gjøre det. Tenkte ikke på mail. Men klart de har mail. Jeg er dum. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Oops. Stavekontroll er lurt. (Spacetasten min er gåen, det er derfor jeg har så mange av DE feilene altså..De andre har jeg ingen god unnskyldning for..:-o) Jeg får gjøre det. Tenkte ikke på mail. Men klart de har mail. Jeg er dum. Egentlig burde du droppe stavekontrollen, humøret kommer bedre frem uten ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Egentlig burde du droppe stavekontrollen, humøret kommer bedre frem uten ;-) Og sette på Capslock? ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Og sette på Capslock? ;-) Jepp ;-) 0 Siter
tiliti Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja. Men det er antagelig ikke håp for at de faktisk skrur den på igjen innen den 14 (da regningen JEG fikk forfaller) da fatter betalte de nesten 900 kronene asap selvom jeg sa han skulle gi faen? Har ikke erfaring med netcom, men har opplevd med andre at man må kontakte dem og be dem skru på - og de tar 200 kroner ekstra for å skru det på igjen. I tillegg til inkassogebyrene etc. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg opplevde noe av det samme rett før jul, bare med Hafslund... Plutselig fikk jeg inkassovarsel på en regning jeg ikke har mottatt og da jeg ringte inn var det bare ei ultrasur kjerring som sto på sitt!! I tillegg hadde jeg fått en regning etter at denne regningen skulle ha forfalt, og der sto det ingenting om uteståene beløp! Ikke har jeg fått betalingsvarsel heller! De stengte ikke strømmen, men f*** meg så irriterende! Var ikke så mye trøst her, men føler skikkelig med deg! Disse tele- og strømselskapene vet å dra penger ut av folk! 0 Siter
Excelsion Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hvis de har gjort en feil, og så lenge du holder deg saklig og greier så fikser de dette uten noen kostnader for deg. Det er antageligvis en menneskelig feil, og det må man jo tolerere så lenge det blir rettet opp! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Du får dra hjem til din far og låne hustelefon om han har, eller mobil slik at du får ringt og ordnet opp. Da hører jo han far hva som har skjedd også. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er ihvertfall bare å ta kontakt, forklare saken og kreve pengene tilbake.. Det er nok en kommunikasjonssvikt! - ikke finn deg i det, du.. Din far skulle heller ikke bet. regningen! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har ikke erfaring med netcom, men har opplevd med andre at man må kontakte dem og be dem skru på - og de tar 200 kroner ekstra for å skru det på igjen. I tillegg til inkassogebyrene etc. Helt feil Selvfølgelig skal det ikke betales et øre her.. Teleselskapene tjener godt på de som tror de bare MÅ betale 0 Siter
tiliti Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Helt feil Selvfølgelig skal det ikke betales et øre her.. Teleselskapene tjener godt på de som tror de bare MÅ betale Selvfølgelig skal det ikke betales et øre her, men de kommer ikke til å gjette av seg selv at det er en feil - for så å åpne det. Slik at hun kan kontakte dem. Uten å ha hørt noe først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.