Gjest vil ha bredbånd Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har dessverre et par betalingsanmerkninger og mange av bredbåndselskapene kredittsjekker kundene før du får adsl. Noen som vet om firma som ikke gjør dette? 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 nextgentel har jeg hørt - eller hva de heter. 0 Siter
Lula Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 nextgentel har jeg hørt - eller hva de heter. De sjekker 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Kanskje en fordel om man gjør opp for seg. Ikke mange selskaper som tar inn dårlige betalere som kunder. Tror heller du skulle ha tenkt på dette før, enn å prøve å finne noen flere å lure nå! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Så du skal lure enda flere nå da? Synes det er en uting at kredittverdighet skal bli sjekket jeg. Greit på lån men ikke for å få forsikringer m.m 0 Siter
Cillimor Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 tror ikke de sjekker på telenor, jeg fikk ihvertfall ikke beskjed om at jeg var kreditt sjekka etter at jeg bestillte... 0 Siter
Excelsion Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Synes det er en uting at kredittverdighet skal bli sjekket jeg. Greit på lån men ikke for å få forsikringer m.m Hvorfor ikke? Har du ingen anmerkninger så spiller det ingen rolle. Har du, så er det jo nettopp derfor de sjekker!! 0 Siter
Excelsion Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Trodde ikke de fleste gjorde det jeg, Telenor gjør det iallefall ikke! 0 Siter
Gjest lollex Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Synes det er en uting at kredittverdighet skal bli sjekket jeg. Greit på lån men ikke for å få forsikringer m.m Lån er noe som skal betales, og forsikringer er noe som skal betales. Hva er forskjellen??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.