rose23 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ønsker meg en ny cd med litt voldsom og trist musikk (ikke heavy) som jeg kan høre på for å bli enda mer deppa. Noen som har forslag til hva jeg kan laste ned? Ps! Er lei av Bjørn Eidsvåg 0 Siter
Elbereth Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Siste med Coldplay. Mye deppete der. Står godt til humøret mitt for tida 0 Siter
carma Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Sånn musikk skapes når man hører på den i en spesiell sinnsstemning. Det kan ikke bestemmes på forhånd ;-p For meg er Evanescence sånn musikk :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 På faglig grunnlag kan jeg anbefale Bela Bartok. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Finn Kalvik. Selv får jeg lyst til å ta repern når jeg hører faenskapet. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Finn Kalvik. Selv får jeg lyst til å ta repern når jeg hører faenskapet. Også dersom din elskede synger denne til deg? http://www.fortunecity.com/tinpan/motorhead/592/aldri.txt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Også dersom din elskede synger denne til deg? http://www.fortunecity.com/tinpan/motorhead/592/aldri.txt Bare det å sette på en Finn Kalvik-låt er gyldig dumpegrunn. Hvis hun begynner å synge i tillegg kan jeg fort ende opp som drapsmann. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Bare det å sette på en Finn Kalvik-låt er gyldig dumpegrunn. Hvis hun begynner å synge i tillegg kan jeg fort ende opp som drapsmann. Hva hvis hun synger og akkompagnerer seg selv da? Den sangen har jo bare sååååå fin tekst! Det kunne vært litt av et sjekketriks, vettø, om DU hadde sunget den for ei dame! ;-) Litt mer raffinement enn å klaske stakan i bordet og rope "Ska vi pule"! *he he* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hva hvis hun synger og akkompagnerer seg selv da? Den sangen har jo bare sååååå fin tekst! Det kunne vært litt av et sjekketriks, vettø, om DU hadde sunget den for ei dame! ;-) Litt mer raffinement enn å klaske stakan i bordet og rope "Ska vi pule"! *he he* Den dagen jeg nedverdiger meg til å synge en Finn Kalvik-sang, håper jeg noen gir meg aktiv dødshjelp. Men jeg sang en gang Dylans You Belong To Me for et kvinnfolk. Herregud. Utrolig at hun venta flere måneder med å dumpe meg. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Den dagen jeg nedverdiger meg til å synge en Finn Kalvik-sang, håper jeg noen gir meg aktiv dødshjelp. Men jeg sang en gang Dylans You Belong To Me for et kvinnfolk. Herregud. Utrolig at hun venta flere måneder med å dumpe meg. *he he* Damer liker jo menn som får dem til å le, og det er vanskelig å la være å le når min mann tar en trall! ;-) 0 Siter
Gjest polio Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 På faglig grunnlag kan jeg anbefale Bela Bartok. Bør en fagperson på dette området gi tips til en person som ber om musikktips for å bli ENDA mere deppa? Bare spør jeg altså, reagerte på at dette ble gjort... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *he he* Damer liker jo menn som får dem til å le, og det er vanskelig å la være å le når min mann tar en trall! ;-) Hehe, jeg tror ikke hun lo. Det var blodig alvor. Fy faen og mye rart man har gjort! 0 Siter
carma Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Bør en fagperson på dette området gi tips til en person som ber om musikktips for å bli ENDA mere deppa? Bare spør jeg altså, reagerte på at dette ble gjort... Det er vel ingenting galt i å stupe ned og røske litt i grumset av og til, vel? Musikk kan for mange være en flott vei til å få uttrykt møkka på. Det betyr ikke at man skal grave seg ned for evig og alltid fordet :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 "...for å bli _mer_ deppa?" Da har du misforstått. Deppemusikk skal jo brukes for å få ting ut - og gjøre en i bedre humør! :-) Men, fin deppemusikk er mange av sangene til "Minor Majority". 0 Siter
Gjest REM en sang Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 REM har en sang. Er det drive den heter? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 På faglig grunnlag kan jeg anbefale Bela Bartok. Det skjønner jeg. Den Mirakuløse Mandarin er ikke akkurat lystige greier. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Også dersom din elskede synger denne til deg? http://www.fortunecity.com/tinpan/motorhead/592/aldri.txt Du mener vel ikke i fullt alvor at du syns denne er fin? Jeg husker de store avisoverskriftene etter at Finn Kalvig vant med denne i sangen i den norske Grand Prix:"ALDRI I LIVET OM VI VINNER I ÅR HELLER" Og de fikk naturligvis rett: 0 poeng til Norge. 0 Siter
Soria Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hva som helst av Jan Eggum. Mer deprimerende musikk skal du lete lenge etter 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Du mener vel ikke i fullt alvor at du syns denne er fin? Jeg husker de store avisoverskriftene etter at Finn Kalvig vant med denne i sangen i den norske Grand Prix:"ALDRI I LIVET OM VI VINNER I ÅR HELLER" Og de fikk naturligvis rett: 0 poeng til Norge. Jo, det er mitt fulle alvor! :-) Og uka etter GP-tapet gikk den til topps på Europa-toppen eller hva det het. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hva som helst av Jan Eggum. Mer deprimerende musikk skal du lete lenge etter Nok en artist med mange fine sanger! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.