Gjest Den h ånd Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Bør en fagperson på dette området gi tips til en person som ber om musikktips for å bli ENDA mere deppa? Bare spør jeg altså, reagerte på at dette ble gjort... Mange har det ikke riktig godt om de ikke han ha en skikkelig depresjon i ny og ne :-) Herregud... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jo, det er mitt fulle alvor! :-) Og uka etter GP-tapet gikk den til topps på Europa-toppen eller hva det het. "Og uka etter GP-tapet gikk den til topps på Europa-toppen eller hva det het." Det stemmer sikkert, men det har jeg ikke lagret i harddisken. Jeg har nok fortrengt det siden jeg aldri har likt sangen :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Takk for mange tips! Er enig i at å høre på deppemusikk er en måte å takle vonde følelser på. Jeg hører ekstremt mye på musikk for tiden. I bilen, på jobb, foran datan, i fjøsen og etter at jeg har lagt meg sovner jeg til musikk. Men skal fylle 80 minutter, så kom gjerne med flere tips! Har begynt å laste ned det meste borsett fra Finn Kalvik. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Takk for mange tips! Er enig i at å høre på deppemusikk er en måte å takle vonde følelser på. Jeg hører ekstremt mye på musikk for tiden. I bilen, på jobb, foran datan, i fjøsen og etter at jeg har lagt meg sovner jeg til musikk. Men skal fylle 80 minutter, så kom gjerne med flere tips! Har begynt å laste ned det meste borsett fra Finn Kalvik. Har du kjærlighetssorg? Da er i så fall Meatloaf et hett tips. Den mannen har knapt en låt som ikke handler om mislykket kjærlighet. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Takk for mange tips! Er enig i at å høre på deppemusikk er en måte å takle vonde følelser på. Jeg hører ekstremt mye på musikk for tiden. I bilen, på jobb, foran datan, i fjøsen og etter at jeg har lagt meg sovner jeg til musikk. Men skal fylle 80 minutter, så kom gjerne med flere tips! Har begynt å laste ned det meste borsett fra Finn Kalvik. Phil Collins "Against all odds". Lionel Richie "Hello" James Blunt "Beautiful" - disse depper ihvertfall rundt temaet tapt kjærlighet. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Har du kjærlighetssorg? Da er i så fall Meatloaf et hett tips. Den mannen har knapt en låt som ikke handler om mislykket kjærlighet. Og har man kjærlighetssorg kan man begynne å grine til sanger om lykkelig kjærlighet også! Husker en gang som 17-18-åring at jeg ikke klarte å holde tårene tilbake da radioen plutselig spilte "I love you because"! *lol* Litt flaut å tenke på, he he, men den minnet meg vel om at jeg aller helst ville hatt en som mente nettopp DET - I love you most of all because you're YOU! :-) 0 Siter
carma Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Takk for mange tips! Er enig i at å høre på deppemusikk er en måte å takle vonde følelser på. Jeg hører ekstremt mye på musikk for tiden. I bilen, på jobb, foran datan, i fjøsen og etter at jeg har lagt meg sovner jeg til musikk. Men skal fylle 80 minutter, så kom gjerne med flere tips! Har begynt å laste ned det meste borsett fra Finn Kalvik. Må gi noen konkrete Evanescence-tips, da. Ikke alt er bra.. Men "Hello", "My Immortal", "Going under" og "Bring me to life" er glimrende for dette :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Nok en artist med mange fine sanger! :-) Denne gangen er jeg enig med deg! 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Takk for mange tips! Er enig i at å høre på deppemusikk er en måte å takle vonde følelser på. Jeg hører ekstremt mye på musikk for tiden. I bilen, på jobb, foran datan, i fjøsen og etter at jeg har lagt meg sovner jeg til musikk. Men skal fylle 80 minutter, så kom gjerne med flere tips! Har begynt å laste ned det meste borsett fra Finn Kalvik. The Cure - Plainsong http://www.lyricstime.com/the-cure-plainsong-lyrics.html Nydelig låt Jeg tar gjerne fram My Dying Bride når jeg er nedfor, men det blir kanskje litt for heavy? 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Denne gangen er jeg enig med deg! *S* han er jo så til de grader mye bedre enn Kalvik også, da, selv om jeg liker "Aldri i livet". Kalviks beste og mest kjente er jo bare coverlåter, slik som "en tur rundt i byen" og "aldri ride ranke". Ikke for det - coverlåter kan jo være fine de også! :-) Men det er jo noe helt annet med Jan Eggum, da!! Liker veldig godt blant annet : - kor e alle helter hen? - ta meg med - mor jeg vil tilbake - heksedans - ryktet forteller at du elsker meg + sikkert flere som jeg ikke kommer på akkurat nå! *S* 0 Siter
rose23 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Har du kjærlighetssorg? Da er i så fall Meatloaf et hett tips. Den mannen har knapt en låt som ikke handler om mislykket kjærlighet. Har ikke kjærlighetssorg nei, men mye meatloaf likevel :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 The Cure - Plainsong http://www.lyricstime.com/the-cure-plainsong-lyrics.html Nydelig låt Jeg tar gjerne fram My Dying Bride når jeg er nedfor, men det blir kanskje litt for heavy? Skal prøve å laste ned å sjekke om det blir for heavy! Skulle faktisk på en Cure-konsert en gang, men den ble avlyst da den var sett opp rett etter Pearl jam-konserten på Roskilde da alle de ungdommene omkom i 2000... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *S* han er jo så til de grader mye bedre enn Kalvik også, da, selv om jeg liker "Aldri i livet". Kalviks beste og mest kjente er jo bare coverlåter, slik som "en tur rundt i byen" og "aldri ride ranke". Ikke for det - coverlåter kan jo være fine de også! :-) Men det er jo noe helt annet med Jan Eggum, da!! Liker veldig godt blant annet : - kor e alle helter hen? - ta meg med - mor jeg vil tilbake - heksedans - ryktet forteller at du elsker meg + sikkert flere som jeg ikke kommer på akkurat nå! *S* Ja, han har mange fine! En morsom historie er at første gangen jeg kjente babyen sparke i det første svangerskapet mitt, var da jeg var på en konsert med Jan Eggum. Jeg valgte å tolke det som om babyen likte musikken og dro rett avgårde og kjøpte et par av CD'ene hans :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Den dagen jeg nedverdiger meg til å synge en Finn Kalvik-sang, håper jeg noen gir meg aktiv dødshjelp. Men jeg sang en gang Dylans You Belong To Me for et kvinnfolk. Herregud. Utrolig at hun venta flere måneder med å dumpe meg. Jeg kjenner at jeg rødmer på dine vegne her jeg sitter. Gudbedremeg, for en pinlig historie. 0 Siter
Soria Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Nok en artist med mange fine sanger! :-) Ja, men han har noen skikkelige deppesanger f.eks den med "jeg prater med min pute" og "et tog av tause telefoner" 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Nick Drake er kongen av melankoli - og dessuten er låtene hans vidunderlig melodiske. Sjekk feks albumet "Pink Moon" 0 Siter
tiliti Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Muse - absolution Muse - showbiz albumene altså. Ellers .. Epica Og utvalgte låter i siste albumet til gåte, samt utvalgte åge aleksandersen-låter. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *S* han er jo så til de grader mye bedre enn Kalvik også, da, selv om jeg liker "Aldri i livet". Kalviks beste og mest kjente er jo bare coverlåter, slik som "en tur rundt i byen" og "aldri ride ranke". Ikke for det - coverlåter kan jo være fine de også! :-) Men det er jo noe helt annet med Jan Eggum, da!! Liker veldig godt blant annet : - kor e alle helter hen? - ta meg med - mor jeg vil tilbake - heksedans - ryktet forteller at du elsker meg + sikkert flere som jeg ikke kommer på akkurat nå! *S* Hva med Lillebror Per? 0 Siter
carma Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Muse - absolution Muse - showbiz albumene altså. Ellers .. Epica Og utvalgte låter i siste albumet til gåte, samt utvalgte åge aleksandersen-låter. Aah... Muse "Unintended" fra Showbiz *nikke* 0 Siter
nynne Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Grant Lee Buffalo med In my room er kjempefin å sippe til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.