laguna1365380434 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Bonny "Prince" Billy..Det er introvert det! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hva med Lillebror Per? Ja, den er fin og morsom, men når man har hørt den mange ganger synes jeg den taper seg litt. men fortsatt en av de bedre - for all del! :-) 0 Siter
nanna Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Bør en fagperson på dette området gi tips til en person som ber om musikktips for å bli ENDA mere deppa? Bare spør jeg altså, reagerte på at dette ble gjort... Jeg ser ikke noe galt i det. 0 Siter
nanna Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Du kan jo kjøpe den nye platen til Idol-Tone. Den ble jeg seiøst deppa av å høre på. 0 Siter
tonie Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Du kan jo kjøpe den nye platen til Idol-Tone. Den ble jeg seiøst deppa av å høre på. Noe sier meg at du ikke ble gla´deppa..? 0 Siter
tonie Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Åh, den derre Donnie Darko-låta. Mad world. Den må du ha. Nyyydelig å deppe til:-) 0 Siter
nanna Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Noe sier meg at du ikke ble gla´deppa..? Du HAR virkelig en syvende sans! 0 Siter
nanna Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Noe sier meg at du ikke ble gla´deppa..? Eh, sjette sans. 0 Siter
tonie Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Du HAR virkelig en syvende sans! Kanskje til og med en åttende? Det tror jeg ta meg faen. 0 Siter
nanna Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Kanskje til og med en åttende? Det tror jeg ta meg faen. Spend it wisely, miss tonie. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 ALT av midnight choir! Så du gutta live noen gang? Sjøl jeg, som ellers er en kald jævel, blir beveget av Flaatas klagesang live. 0 Siter
Gjest Ms. Morning Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Pink Floyd (Dark Side of the Moon), Bright Eyes, Tracy Chapman....for eksempel:) Alle disse blir enda litt vakrere og mer meningsfulle når man er deppa. 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Åh, den derre Donnie Darko-låta. Mad world. Den må du ha. Nyyydelig å deppe til:-) Gary Jules - Mad World Og beste filmen i verden!!! 0 Siter
Nikki Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Melankoli er jeg god på... Chris Isaak - Changed your mind Goo Goo Dolls - Iris Peter Gabriel - Here comes the flood Tindersticks - Another night in Tom Waits - Martha Gilbert O'Sullivan - Alone again Richard Ashcroft - Stop Cousteau - How will I know Emilliana Torrini - To be free Kathryn Willians - Soul to feet Damien Rice - Volcano Lambchop - The Daily Growl Townes Van Zandt - LIke a summer thursday Stevie Wonder - Too shy to say 0 Siter
Patsi Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 George Michael - Jesus To A Child Garth Brooks - To Make You Feel My Love Espen Lind - Unloved Enya - May it Be Enigma - Why? Emiliana Torrini - Gollums Song Travis Tritt - Best Of Intentions Sarah McLachlan - When She Loved Me Timmy T - One More Try Terence Trent D'arby - Sign Your Name Sade - No Ordinary Love Rufus Wrainwright - Hallelujah Robbie Williams - Feel Pink Floyd - High Hopes Minor Majority Lasgo - Cry Kings Of Convinience - Homesick Johnny Cash - Hurt James Blunt - Goodbye My Lover Daniel Bedingfield - If You're Not The One Chris Isaak - Wicked Game Adastra - We're Not In Love *trekke pusten* 0 Siter
rose23 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Pink Floyd (Dark Side of the Moon), Bright Eyes, Tracy Chapman....for eksempel:) Alle disse blir enda litt vakrere og mer meningsfulle når man er deppa. Disse hadde jeg fra før :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Så du gutta live noen gang? Sjøl jeg, som ellers er en kald jævel, blir beveget av Flaatas klagesang live. Jeg har sett de live ganske mange ganger:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 REM har en sang. Er det drive den heter? Everybody hurts kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.