Gå til innhold

Haster litt, strawberrynet

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

De skriver prisen under 200 NOK sant? Jeg trenger ikke gjøre noe for og få de til og gjøre det? Eller?

Sitter klar til og trykke bestill, men øh er jo laaangt over 200 NOK jeg da ;-)

Vet jeg kan søke, men håper en av dere som har handlet der forbarmer seg over meg og svarer :o)

Mary Poppins
Skrevet

Lenge siden jeg bestilte derifra men er det ikke en sånn liten kommentarboks der? Slik det er på lookfantastic.com? Hvis ikke ville jeg skrevet en mail i tillegg for det er sletts ikke sikkert de skriver om prisen uten forespørsel om det.

Gjest Shira12
Skrevet

Lenge siden jeg bestilte derifra men er det ikke en sånn liten kommentarboks der? Slik det er på lookfantastic.com? Hvis ikke ville jeg skrevet en mail i tillegg for det er sletts ikke sikkert de skriver om prisen uten forespørsel om det.

Jeg får se etter om det er en boks til og skrive i, hvis ikke var jo mail lurt.

Hvem kan vel holde seg under 200 kr, ikke jeg iallefall.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg får se etter om det er en boks til og skrive i, hvis ikke var jo mail lurt.

Hvem kan vel holde seg under 200 kr, ikke jeg iallefall.

Definitivt ikke jeg heller ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Det var en slik boks, så jeg skrev det der. Så får vi håpe da at jeg ikke får en pen ekstra sum på bestillingen.

Mary Poppins
Skrevet

Det var en slik boks, så jeg skrev det der. Så får vi håpe da at jeg ikke får en pen ekstra sum på bestillingen.

Da tror jeg det skal gå greit :)

Gjest sirikat
Skrevet

Den offisielle versjonen er at de ikke gjør det mer. Fikk visstnok mange klager fra det norske tollvesenet.

Skrevet

hei var å hentet ut pakka mi igår jeg ,men jeg måte betale toll og moms av hele beløpet ,for jeg hadde handlet for 350 kr ,da ble de ikke billig .strawberrynet er pliktig å opplyse om pris ,selvom de sender alt som en gavepakke )-:

Gjest Shira12
Skrevet

Den offisielle versjonen er at de ikke gjør det mer. Fikk visstnok mange klager fra det norske tollvesenet.

He he, ja det fikk de nok.

Men fant en link her inne som sa at de dekket det du evnt måtte få i utgifter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...