Gå til innhold

Toastmasterhjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg skal være toastmaster på jobbens julebord! :( (De arrangeres visst alltid i januar, av uviss grunn) Har man ikke noe å gjørra, får man noe å gjørra...

Trenger gode råd her, hva gjør man egentlig som toastmaster - er ooppgaven bare å dra det hele i land mht koordinering?

Jeg pleier visst vanligvis aldri å ha problemer med å finne på ting å si, problemet er at her må det planlegges! :(

O, skrekk! Help me out here!

Gode tips mottas med dyp takknemlighet.

Skrevet

Det finnes flere bøker om emnet, stikk på biblioteket! :o)

fei1365380229
Skrevet

Wow her har du virkelig en stooor oppgave å gjøre foran deg.

Toastmasteren skal i tillegg til å styre alle taler, leker, bordplassering, servering osv. komme med rimelig mange blaute vitser som folk ler av.

Skrevet

Det finnes flere bøker om emnet, stikk på biblioteket! :o)

Tror ikke jeg har tid. Og det finnes veldig lite om det på nettet. Bare dustete bryllupsguider o.l. :(

Forresten tror jeg lånekortet mitt er inndratt... ;)

Skrevet

Wow her har du virkelig en stooor oppgave å gjøre foran deg.

Toastmasteren skal i tillegg til å styre alle taler, leker, bordplassering, servering osv. komme med rimelig mange blaute vitser som folk ler av.

Takk for din omtanke. *giftig*

fei1365380229
Skrevet

Takk for din omtanke. *giftig*

Er ikke bare en toastmasters oppgave og guide selskapet gjennom middagen da?

Velkommen nå kan dere sette dere og gafle innpå.

Styre taler hvis det er noen som er så tåpelige å holde noen.

Og så må h*n finne en til å ha takke for maten talen.

Til sist; nå går vi fra bordet og tar cognacen og dansen i det 'røde' rommet dere!

Skrevet

Hva er det du ikke har klart å si nei til nå da...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må huske på at du i tillegg til alle toastmaster-oppgavene er nødt til å få folk til å le. Du må være morsom. Ta den helt ut og kline til.

Hvis du mislykkes vil kollegene dine snakke om deg bak ryggen din og si at den tidligere lovende flyfly har mistet det, og de kommer i framtiden til å legge hodet på skakke mens de smiler omsorgsfullt hver gang de møter deg i korridoren.

Jeg har ingen gode tips utover å tylle i deg en flaske vin før du begynner, men jeg vil i hvert fall ønske deg lykke til. :)

Skrevet

Hva er det du ikke har klart å si nei til nå da...

Det lurer jeg også på... :(

Skrevet

Du må huske på at du i tillegg til alle toastmaster-oppgavene er nødt til å få folk til å le. Du må være morsom. Ta den helt ut og kline til.

Hvis du mislykkes vil kollegene dine snakke om deg bak ryggen din og si at den tidligere lovende flyfly har mistet det, og de kommer i framtiden til å legge hodet på skakke mens de smiler omsorgsfullt hver gang de møter deg i korridoren.

Jeg har ingen gode tips utover å tylle i deg en flaske vin før du begynner, men jeg vil i hvert fall ønske deg lykke til. :)

*Henter vinen ennå det er ei uke igjen*

Seriøst - hjælp meg litt her, a! Jeg er egentlig ikke så veldig morsom. Ihvertfall ikke frivillig.

Skrevet

Er ikke bare en toastmasters oppgave og guide selskapet gjennom middagen da?

Velkommen nå kan dere sette dere og gafle innpå.

Styre taler hvis det er noen som er så tåpelige å holde noen.

Og så må h*n finne en til å ha takke for maten talen.

Til sist; nå går vi fra bordet og tar cognacen og dansen i det 'røde' rommet dere!

Ok, takke for maten, ja. Hehe, skal nok plukke ut noen til det, ja. *ond*

Skrevet

Det lurer jeg også på... :(

Eller som gubben sa da vi prøvde å få deg med på vinsmaking en gang, og det aldri passet:

Om du trenger noen til å gjøre noe, så spør en som har det travelt - de klarer ikke si nei...

Skrevet

Seriøst - hjælp meg litt her, a! Jeg er egentlig ikke så veldig morsom. Ihvertfall ikke frivillig.

*langer over opptrekker'n*

Du trenger vel ikke mer hjelp?

Skrevet

Eller som gubben sa da vi prøvde å få deg med på vinsmaking en gang, og det aldri passet:

Om du trenger noen til å gjøre noe, så spør en som har det travelt - de klarer ikke si nei...

Hahahaha! Den var faktisk jævlig bra! :D

Skrevet

Hahahaha! Den var faktisk jævlig bra! :D

Og det aner meg at den traff :)

Skrevet

*langer over opptrekker'n*

Du trenger vel ikke mer hjelp?

Jo. Kreative idéer og morsomme ting!

Jeg har faktisk kommet på en jævla bra idé. Men den krever en del forarbeid. Og at jeg røper den for to medhjelpere. Men jeg har faen så gode idéer noen ganger, det skal jeg jaggu ha for! :)

Skrevet

Og det aner meg at den traff :)

*geiper*

Skrevet

Jo. Kreative idéer og morsomme ting!

Jeg har faktisk kommet på en jævla bra idé. Men den krever en del forarbeid. Og at jeg røper den for to medhjelpere. Men jeg har faen så gode idéer noen ganger, det skal jeg jaggu ha for! :)

Og så skal du bare si det, og ikke hva ideen er? Du er jaggu ta meg verre enn cecily...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bare vær deg selv. Gjetter på at det duger mer enn nok. :)

Skrevet

Og så skal du bare si det, og ikke hva ideen er? Du er jaggu ta meg verre enn cecily...

Du får mail nå! *speeda*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...