Gå til innhold

Toastmasterhjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 4.1.2006 den 19.09):

Bare vær deg selv. Gjetter på at det duger mer enn nok. :)

Takk! :)

Jeg har fått en ganske god idé og litt inspirasjon akkurat nå, så nå er jeg på glid! :)

Du har vel forresten litt peiling på musikk...?

fei1365380229
Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 4.1.2006 den 19.09):

Du får mail nå! *speeda*

Ja for det er jo ingen av oss andre som har stått på hue og ræva for å hjelpe deg med denne toastmasteroppgaven som er det minste nysgjerrig :(

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 4.1.2006 den 19.09):

Du får mail nå! *speeda*

Hehe! Temaet burde kanskje ikke overrasket... Bra ide :)

Skrevet
  annegunn skrev (På 4.1.2006 den 19.19):

Hehe! Temaet burde kanskje ikke overrasket... Bra ide :)

Synes du? *stolt*

fei1365380229
Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 4.1.2006 den 19.20):

Synes du? *stolt*

Æsj, din gris. Det har sikkert med jule-under-bords-sex å gjøre.

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 4.1.2006 den 19.20):

Synes du? *stolt*

*nikker*

Og jeg kjenner deg godt nok til å skjønne en god del av poengene selv uten forklaringen nederst...

Skrevet
  fei skrev (På 4.1.2006 den 19.11):

Ja for det er jo ingen av oss andre som har stått på hue og ræva for å hjelpe deg med denne toastmasteroppgaven som er det minste nysgjerrig :(

Hihi! Jeg lager en samle-cd med forskjellige låter som beskriver folk eller avdelinger på jobben. Det blir super-internt, men jeg tror det kan bli litt morsomt. :)

Skrevet
  fei skrev (På 4.1.2006 den 19.21):

Æsj, din gris. Det har sikkert med jule-under-bords-sex å gjøre.

Hah1 det er da mer avansert enn som så! *snurt*

fei1365380229
Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 4.1.2006 den 19.22):

Hihi! Jeg lager en samle-cd med forskjellige låter som beskriver folk eller avdelinger på jobben. Det blir super-internt, men jeg tror det kan bli litt morsomt. :)

Ja, sa jeg det ikke - en kjempejobb å være toastmaster :).

Hørtes morsomt ut, men gud for en jobb.

Skrevet

Jeg var toastmaster i min søsters bryllup for snart fem år siden. Holdt på å få sjokk da de spurte meg, for jeg er ikke "den typen" i det hele tatt.

Vel - jeg valgte å gjøre det på min måte. Jeg har aldri vært noen vitseforteller, så jeg fant i stedet en haug med passende sitater som jeg krydret kvelden med. Det ble kjempevellykket.

Jeg hadde skrevet opp alle sitatene på sånt grovt, resirkulert papir og kjøpt et fint skrin. På slutten av kvelden overrakk jeg skrinet med alle gullkornene i til brudeparet :-)

Kan anbefale siden www.ordtak.no hvis du er interessert i sitater.

Lykke til!

Skrevet
  fei skrev (På 4.1.2006 den 19.26):

Ja, sa jeg det ikke - en kjempejobb å være toastmaster :).

Hørtes morsomt ut, men gud for en jobb.

Jeg er nødt til å alliere meg med han som skal brenne de for meg. Og min nærmeste kollega, som jeg trenger litt assistanse og sensur-hjælp av. ;)

Skrevet
  prust skrev (På 4.1.2006 den 19.27):

Jeg var toastmaster i min søsters bryllup for snart fem år siden. Holdt på å få sjokk da de spurte meg, for jeg er ikke "den typen" i det hele tatt.

Vel - jeg valgte å gjøre det på min måte. Jeg har aldri vært noen vitseforteller, så jeg fant i stedet en haug med passende sitater som jeg krydret kvelden med. Det ble kjempevellykket.

Jeg hadde skrevet opp alle sitatene på sånt grovt, resirkulert papir og kjøpt et fint skrin. På slutten av kvelden overrakk jeg skrinet med alle gullkornene i til brudeparet :-)

Kan anbefale siden www.ordtak.no hvis du er interessert i sitater.

Lykke til!

Kult. Takk for tips. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...