Gjest fortsatt magetrøbbel, trenger tips Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 jeg har hatt kraftig diare nå litt over en uke. Aner ikke hva det kommer av. pleier ikke å være plaget av dette men heller det motsatte. jeg har tatt Loperamid, men det ser ikke ut til å hjelpe. Er i tillegg plaget av migrene. jeg bare lurer på hvor lang tid det bør gå før man oppsøker lege? og er det sannsynlig at lege vil finne noe ut av dette? hverdagen starter på Mandag for meg og jeg håper virkelig at jeg blir bra igjen innen da. For hvis jeg skal gå slik og springe på do hele tiden så får jeg store problemer Noen tips til hva jeg kan gjøre for å bremse dette? 0 Siter
Line Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Få noen til å dra innom apoteket for deg, og kjøpe et glass for å ta avføringsprøve med. Denne leveres enten mikrobiologen på sykehuset, eller på legekontoret ditt... Når diaré varer over såpass lang tid, kan det hende du har fått en matforgiftning og trenger medisinsk behandling. Pass på at du får i deg nok væske!! Dette er også veldig viktig med tanke på migrenen... God bedring! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Avsilt havresuppe og blåbær virker bindende på magen. Imodium er kjekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.