Gjest heldige er de som ser godt Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 ca 900kr i halvåret, inkludert kontroll. Merket jeg bruker er Bausch & Lomb Pure Vision. :-) "Bare" 900kr? Det var da billig. Da jeg kjøpte mine måneds-linser hos optikeren (kjøper nå på nettet) så betalte jeg 1000 kr i halvåret. Trodde døgnlinser var mye dyrere. *hmm, kanskje jeg skal bytte* Hvorfor kjøper ikke du på nettet da? 0 Siter
Gjest heldige er de som ser godt Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 ah..ok. :-) Da er det nok det, for jeg har aldri øynene åpne under vann. Nei bade/svømme med linser er stress syns jeg, men jeg gjør det for det om, ellers hadde jeg ikke funnet veien tilbake ;p Men husker en gang jeg bada i sjøen, og fikk vann i øynene, og det svidde VELDIG. Så jeg kan ikke dykke med linser i alle fall. Å dusje med linser er også umulig. De klistrer seg til øynene, så jeg får de ikke ut. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 "Bare" 900kr? Det var da billig. Da jeg kjøpte mine måneds-linser hos optikeren (kjøper nå på nettet) så betalte jeg 1000 kr i halvåret. Trodde døgnlinser var mye dyrere. *hmm, kanskje jeg skal bytte* Hvorfor kjøper ikke du på nettet da? Nja, kunne kjøpt på nettet, vet det er billigere. Men det er liksom så enkelt å kjøpe dem med meg når jeg likevel er til kontroll. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.