Gå til innhold

Kan man bli helt dum av stress?

Gjest tror jeg vil være anonym i tilfelle jeg er gal

Anbefalte innlegg

Gjest tror jeg vil være anonym i tilfelle jeg er gal
Skrevet

stresser for livet med en oppgave nå, noe som har foregått en måned. Jeg setter opp en vaskeliste med uker opp til 57 uker, noe som jeg ikke oppdaget før i går, og da hadde noen påpekt det før men jeg kunne ikke fatte hva som var så morsomt med det

Jeg koker egg, men glemmer kjelen så det bare blir svarte greier igjen i kjelen.

i dag husket jeg ikke helt postnummeret mitt og måtte sjekke for å være sikker

Jeg kan ikke regne lenger, og må telle på fingrene de enkleste ting.

Jeg mister rett og slett grepet her om alt mulig. nå fant jeg ut at jeg skulle ha betalt en regning for en uke siden

Kan stress eller depresjoner gi slike utfall?

jeg er 25 i tilfelle noen skulle mistenke alzheimer

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Stress gjør at man får dårligere hukommelse, ja. Enkelt sagt er hjernen opptatt med stresset ditt, ikke hva du skal huske. Depresjon gir også dårligere hukommelse.

Skrevet

Høres ut som ammetåke. *knegg* Da er det bare plass til noen få enkle ting oppi hodet, alt annet blir for mye og får ikke så mye som LITT konsentrasjon engang.

Gjest tror jeg vil være anonym i  tilfelle jeg er gal
Skrevet

Høres ut som ammetåke. *knegg* Da er det bare plass til noen få enkle ting oppi hodet, alt annet blir for mye og får ikke så mye som LITT konsentrasjon engang.

har ikke noen ammetåke å skylde på nei:)

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at jeg også blir slik når jeg er stresset.

Jeg må ha huskeliste på omtrent alt jeg skal gjøre.

Jeg kan glemme hvor jeg satte fra meg bilen når jeg er i byen

Jeg glemmer koden på bankkortet mitt (særlig festlig når en står og skal betale på butikken), mobilnr, lete huset rundt etter nøkler og de ligger "rett foran meg", noen spør meg om å hente noe, 2 sek etter er det glemt.

Skrevet

har ikke noen ammetåke å skylde på nei:)

Nei, men det er sikkert helt normalt å bli sånn når man har noe som er såpass altoppslukende at man ikke fikser noe annet.

Annonse

Skrevet

I eksamenstida i fjor sendte jeg datra i barnehagen med en blå og en grønn cherrox...

Pedagogisk leder bare lo og spurte om jeg var stressa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...