Gjest tror jeg vil være anonym i tilfelle jeg er gal Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 stresser for livet med en oppgave nå, noe som har foregått en måned. Jeg setter opp en vaskeliste med uker opp til 57 uker, noe som jeg ikke oppdaget før i går, og da hadde noen påpekt det før men jeg kunne ikke fatte hva som var så morsomt med det Jeg koker egg, men glemmer kjelen så det bare blir svarte greier igjen i kjelen. i dag husket jeg ikke helt postnummeret mitt og måtte sjekke for å være sikker Jeg kan ikke regne lenger, og må telle på fingrene de enkleste ting. Jeg mister rett og slett grepet her om alt mulig. nå fant jeg ut at jeg skulle ha betalt en regning for en uke siden Kan stress eller depresjoner gi slike utfall? jeg er 25 i tilfelle noen skulle mistenke alzheimer 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Stress gjør at man får dårligere hukommelse, ja. Enkelt sagt er hjernen opptatt med stresset ditt, ikke hva du skal huske. Depresjon gir også dårligere hukommelse. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Høres ut som ammetåke. *knegg* Da er det bare plass til noen få enkle ting oppi hodet, alt annet blir for mye og får ikke så mye som LITT konsentrasjon engang. 0 Siter
Gjest tror jeg vil være anonym i tilfelle jeg er gal Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Høres ut som ammetåke. *knegg* Da er det bare plass til noen få enkle ting oppi hodet, alt annet blir for mye og får ikke så mye som LITT konsentrasjon engang. har ikke noen ammetåke å skylde på nei:) 0 Siter
EllaJo Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg kan trøste deg med at jeg også blir slik når jeg er stresset. Jeg må ha huskeliste på omtrent alt jeg skal gjøre. Jeg kan glemme hvor jeg satte fra meg bilen når jeg er i byen Jeg glemmer koden på bankkortet mitt (særlig festlig når en står og skal betale på butikken), mobilnr, lete huset rundt etter nøkler og de ligger "rett foran meg", noen spør meg om å hente noe, 2 sek etter er det glemt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 har ikke noen ammetåke å skylde på nei:) Nei, men det er sikkert helt normalt å bli sånn når man har noe som er såpass altoppslukende at man ikke fikser noe annet. 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 I eksamenstida i fjor sendte jeg datra i barnehagen med en blå og en grønn cherrox... Pedagogisk leder bare lo og spurte om jeg var stressa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.