Gå til innhold

Trygg Trafikk ble intervjuet på radioen en kveld her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...vi satt og kjørte og hørte på med et halvt øre, et intervju med Leif A. Ellevset hos Trygg Trafikk om at det er blitt tryggere for barn i trafikken de siste åra. Så bare stirrer gubben og jeg forskrekket på hverandre og begynner å le ufrivillig da fyren sier;

"Før omkom det ca. 100 barn i året - -nå er vi nede i en 12-15 barn - men det er likevel 4 for mye!"

Skrevet

Det må vel du også skjønne - hva skal vi vel med de resterende 8-11 ungene? Litt svinn må man jo regne med! ;o)

Skrevet

haha... han må vel ha røyka noe??

Han høres jo ut som det sånn til vanlig også den kar'n.....

Skrevet

Han høres jo ut som det sånn til vanlig også den kar'n.....

haha.. han gjør jo egentlig det ;) *lol*

Skrevet

Hehe... Jeg leste på tekst-tv at det døde over 70 barn i året på 60-tallet (tror jeg det var) og at i fjor døde det bare 4. Så det er mulig det var der han fikk 4-tallet fra! :-)

Skrevet

Hehe... Jeg leste på tekst-tv at det døde over 70 barn i året på 60-tallet (tror jeg det var) og at i fjor døde det bare 4. Så det er mulig det var der han fikk 4-tallet fra! :-)

Ja, det må det jo ha vært! hehe - fælt å le også.

Skrevet

Uff, kan ikke gjøre annet enn å le... enda så tragisk det er.

Skrevet

Det må vel du også skjønne - hva skal vi vel med de resterende 8-11 ungene? Litt svinn må man jo regne med! ;o)

"Litt svinn må man jo regne med"

Faktisk så er det jo det som er tilfellet, enn så fælt det høres ut. Det er bare dumt å tro at man kan nå et dødelighetstall på null på permanent basis. Det ligger i ordet "ulykke", som er den vanligste dødsårsaken vi har; det innebærer uforutsette faktorer, og er naturlig nok umulig å være gardert mot.

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...