flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 ...vi satt og kjørte og hørte på med et halvt øre, et intervju med Leif A. Ellevset hos Trygg Trafikk om at det er blitt tryggere for barn i trafikken de siste åra. Så bare stirrer gubben og jeg forskrekket på hverandre og begynner å le ufrivillig da fyren sier; "Før omkom det ca. 100 barn i året - -nå er vi nede i en 12-15 barn - men det er likevel 4 for mye!" 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Det må vel du også skjønne - hva skal vi vel med de resterende 8-11 ungene? Litt svinn må man jo regne med! ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 haha... han må vel ha røyka noe?? Han høres jo ut som det sånn til vanlig også den kar'n..... 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Han høres jo ut som det sånn til vanlig også den kar'n..... haha.. han gjør jo egentlig det *lol* 0 Siter
Adriana Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hehe... Jeg leste på tekst-tv at det døde over 70 barn i året på 60-tallet (tror jeg det var) og at i fjor døde det bare 4. Så det er mulig det var der han fikk 4-tallet fra! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Hehe... Jeg leste på tekst-tv at det døde over 70 barn i året på 60-tallet (tror jeg det var) og at i fjor døde det bare 4. Så det er mulig det var der han fikk 4-tallet fra! :-) Ja, det må det jo ha vært! hehe - fælt å le også. 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Uff, kan ikke gjøre annet enn å le... enda så tragisk det er. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det må vel du også skjønne - hva skal vi vel med de resterende 8-11 ungene? Litt svinn må man jo regne med! ;o) "Litt svinn må man jo regne med" Faktisk så er det jo det som er tilfellet, enn så fælt det høres ut. Det er bare dumt å tro at man kan nå et dødelighetstall på null på permanent basis. Det ligger i ordet "ulykke", som er den vanligste dødsårsaken vi har; det innebærer uforutsette faktorer, og er naturlig nok umulig å være gardert mot. "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.