Gå til innhold

Anale gleder!

Anbefalte innlegg

Gjest slikkepotten

Vær nå forsiktig, da. Hvis man går rundt med smerter et sted som det der, så er det jo et klart tegn på at man har gjort noe man ike burde gjøre. Det aller meste kan gjøres hvis det gjøres forsvarlig - men det er dumt å ødelegge seg permanent.

"............................................."

Jeg fikk ingen smerter etter analsex. Smertene var der før analsexen og før jeg begynte å smøre rumpa.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212736-anale-gleder/page/2/#findComment-1555583
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slikkepotten

Saksdiskusjoner er visst ikke din sterke side. For nøye meg med å konstatere at du heller vil drive personangrep.

Så jeg får nok fortsatt undre meg over hvilket motiv enkelte jenter har når de tyr til smertestillende preparater når de har sex. For meg er sex kun en nytelse, som overhodet ikke er smertebefengt.

Nå må du huske at jeg - trådstarter - ikke har tatt smertestillende for å ha analsex. Jeg har bare forberedt rumpehullet mitt og behandlet det for sårhet slik at det ikke skulle gjøre vondt.

Når det er sagt må du også huske at smerte og nytelse er beslektede følelser. Områdene som opplever smerte og nytelse ligger visstnok svært nær hverandre i hjernen.Det finns forøvrig utallige grunner for at mange liker å bli utsatt for smerte samtidig som de har sex. Forbauser meg at dette skal være så fremmed og uforståelig for deg, siden det er forholdsvis åpenhet om temaet i media nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212736-anale-gleder/page/2/#findComment-1555594
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...