Gå til innhold

hvilke serie(r) er du hekta på?

Anbefalte innlegg

Gjest Elizbeth
Skrevet

jeg MÅ få med meg Home and Away og så Cæsar

hva er det du MÅ se?

Skrevet

Bare en, den er jeg til gjengjeld seriøst hekta på: Eastenders på BBC. Ingen over ingen ved siden!

:o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

C.S.I.

Og jeg som alltid har flirt litt av folk som bare _måtte_ se et eller annet. Nå er tirsdager og torsdager to dager jeg ikke vil forstyrres. :-D

Skrevet

Jeg er egentlig ikke hekta på noe (unntatt dol og cola, he-he).

Men jeg liker å se CSI, Idol og Beat for Beat.

Skrevet

Er jeg hjemme og ikke har besøk på tirsdagene så ser jeg CSI, men jeg MÅ ikke på død og liv se det.

Jeg fulgte med på Tufte og på Internatet, men det var ingen katastrofe om jeg gikk glipp av en episode nei. Så jeg har vel i grunnen ingen serier jeg MÅ få med meg hver uke.

Gjest Elizbeth
Skrevet

Ingen... Jeg er visst unormal har jeg hørt :-p

heldiggris vil jeg kalle deg:) Du kan jo dra hvor som helst uten å tenke på om du går glipp av noe på tv

Skrevet

Seriøst hekta på Beverly Hills 90210!

Både da og nå!

Gjest Zuleika
Skrevet

Noen ganger skammer jeg meg over at jeg vet ikke hva som går på tv. Jeg ser ikke på tv i det hele tatt selvom jeg egentlig liker det godt.

Skrevet

heldiggris vil jeg kalle deg:) Du kan jo dra hvor som helst uten å tenke på om du går glipp av noe på tv

Hehe, det er sant ;-)

Men jeg har overhodet ingenting å stille med når folk begynner å skravle om Frustrerte fruer, Lost, Hotel Cæsar, Days of our life osv, hehe.

Jeg fulgte med på Judging Amy da, men det går jo ikke lenger.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Fruene og Lost. :-)

Samme som meg det :-)

Gjest fregnefjes
Skrevet

csi.home and away.cæsar og frusterte fruer

fuji1365380447
Skrevet

Det er ikke så mye jeg får sett på TV - vi har bare NRK og slik har det vært i over et halvt år.

Men jeg har fått med meg Frustrete Fruer på DVD, og nå som jeg er sykemeldt har jeg tenkt å kjøpe meg den første sesongen av Lost å kose meg med...

Ellers har jeg vært rimelig hekta på Sopranos, men jeg har aldri klart å følge med på TV. Også Sopranos har jeg sett på DVD:

Gjest batteri
Skrevet

gilmore girls...både repriser og nye episoder.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg ser egentlig på Lost, men synes det begynner å bli så kjedelig =)

Mista nikket
Skrevet

Lost,Hotel Cesar og I gode og onde dager.Kan gjerne hoppe over et par episoder av de 2 siste, men ikke Lost.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...