Gemini Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Bare en, den er jeg til gjengjeld seriøst hekta på: Eastenders på BBC. Ingen over ingen ved siden! ) Går den virkelig fortsatt? Så den for årevis siden... hehe 0 Siter
Gyda Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Frustrerte fruer og Lost. (I går så jeg forresten neste ukes Frustrerte fruer på TV2s Zebra-TV.) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Frustrerte Fruer, Lost, Akutten og Jack & Bobby. 0 Siter
Babette Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg er sur og savner Smittejegerne, Mordkommisjonen og Nip/Tuck. Lost har jeg aldri vært innom. Jeg ser på Frustrerte fruer, men er ikke hekta. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Lost og Apprentice, så blir det vel å se idol igjen når det begynner.... 0 Siter
Gjest seriefeber Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Idol, Jakten på kjærligheten, Seventh heaven, Unkaren... Nå kommer jeg til å bli hekta på 'Dansefeber' når det begynner. Husker ikke hvilken dag det var, det var i denne uka ihverftall. 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg er hekta på: Home and Away, Hotel Cæsar, Idol, Frustrerte fruer, kongen av Queens, syvende himmel, Og er jeg ikke hjemme, så settes opptakeren på.... jeg bare MÅ se hver eneste episode.. 0 Siter
AAA Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Går den virkelig fortsatt? Så den for årevis siden... hehe Å jada, den går. :-) Den begynte å gå i 1985,så det er ikke noe ny serie akkurat. MVH 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Days of our lives, Hotel Cæsar, Lost, Smallville (som snart begynner igjen etter lengre pause), Buffy (ja, jeg ser reprisene for n'te gang hver natt), Kongen av Queens... Hmm...Var det alt, da? Jeg er jo så TV-slave som det går an å bli! Er kanskje ikke hekta på resten, men ser det likevel 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Akkurat nå så er det kun frustrerte fruer, kommer til å se Idol når det kommer. Cæsar har jeg ALDRI sett en episode av og er stolt av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.