Gjest slipsguri Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hva er din smarteste 'dings' for oppbevaring av slips. Ca 20 stk. Og hvor har du kjøpt den. Har ryddesjau, skjønner dere! 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg eier ikke et eneste slips. Men mannen min gjør. Han har en sånn stålring til å åpne. Den har opphengskrok. (elendig forklaring) Og den fungerer fint til belter også. Men vet ikke hvor vi har kjøpt den. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg eier ikke et eneste slips. Men mannen min gjør. Han har en sånn stålring til å åpne. Den har opphengskrok. (elendig forklaring) Og den fungerer fint til belter også. Men vet ikke hvor vi har kjøpt den. synes det var grei forklaring jeg ) 0 Siter
Gjest Alvor Halvor Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har kjøpt en fin "slipskleshenger" på Åhlens. Plass til mange. Den har også to gode kroker til belter. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Her i huset henger slipsene på en vanlig kleshenger, der som buksene liksom skal henge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.