Gå til innhold

et tegn på at man har vært for mye på nettet...

Anbefalte innlegg

Gjest anonym doliker
Skrevet

er når man står i heisen og dobbeltklikker på etasjeknappen..

Skrevet

He he, den var fin.. Men hvorfor anonym doliker...? Kom ut av skapet!

Skrevet

Når man presenterer seg med nicket sitt i RL...

Gjest anonym doliker
Skrevet

jeg bekymrer meg for om jeg kommer til å gjøre det hvis telefonen ringer og jeg doler samtidig.

og nicket mitt er jo ikke et normalt navn en gang;)

Skrevet

jeg bekymrer meg for om jeg kommer til å gjøre det hvis telefonen ringer og jeg doler samtidig.

og nicket mitt er jo ikke et normalt navn en gang;)

"Hallo, det er togli", lissom....

Skrevet

når man glemmer å ta kontakt med familie og venner som ikke har mail...

Snorkfrøken
Skrevet

been there, done that.

Jeg dobbeltklikket på bilstereoen... Ble sittende i bilen å le av meg selv før jeg gikk inn på jobb den dagen ja...

;o)

Skrevet

Eller når man forteller om da man logget seg ut av hotellet i ferien...

Eller når det faller mer naturlig å si "LOL" enn "hehe"...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eller når man forteller om da man logget seg ut av hotellet i ferien...

Eller når det faller mer naturlig å si "LOL" enn "hehe"...

"Eller når det faller mer naturlig å si "LOL" enn "hehe"... "

Ups..føler meg av og til litt truffet der :P

Skrevet

- når man prøver å taste brukernavn og passord i stedet for pinkode på mobiltelefonen.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det betyr vel bare at du ikke har funnet ut hvordan du kan disable dobbeltklikk enda. :-D

Man dobbelklikker ikke på linker i nettleseren, og med rett instilling dobbelklikker man ikke på sine runder i Windows heller.

Dr. Frankenstein
Skrevet

He he, den var fin.. Men hvorfor anonym doliker...? Kom ut av skapet!

Jeg tror det er lettere å komme ut av skapet dersom det lages et forum for anonyme dolikere. Da kan alle presentere seg og si: Hei jeg heter ..... og er doliker.

Gjest petrusa
Skrevet

jeg må hvertfall ha vært for mye på nett, for jeg måtte lese teksten din nøye flere ganger før jeg skjønte den......

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

LOL

Ja, da er det på tide å ta seg en pause fra dol. Har du gjort det, eller bare frykter du det?

skorpionfisken
Skrevet

Etasjeknapp i heisen?

Heisen får man da opp og ned ved å scrolle med musa...

skorpionfisken
Skrevet

når man glemmer å ta kontakt med familie og venner som ikke har mail...

Fryktelig irriterende med venner og familie som ikke har mail, eller som ikke bruker mobiltelefonen så man får sendt dem en liten SMS. De faller faktisk litt ut av det daglige...

Skrevet

LOL

Ja, da er det på tide å ta seg en pause fra dol. Har du gjort det, eller bare frykter du det?

Nei, gudskjelov!

Men jeg har noen ganger tatt meg sjøl i å skulle til å klikke inn passordet til dol når jeg skal ta ut penger fra minibanken *s*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, gudskjelov!

Men jeg har noen ganger tatt meg sjøl i å skulle til å klikke inn passordet til dol når jeg skal ta ut penger fra minibanken *s*

Hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...