Gjest anonym doliker Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 er når man står i heisen og dobbeltklikker på etasjeknappen.. 0 Siter
Maggi Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 He he, den var fin.. Men hvorfor anonym doliker...? Kom ut av skapet! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Når man presenterer seg med nicket sitt i RL... 0 Siter
Gjest anonym doliker Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Når man presenterer seg med nicket sitt i RL... jeg bekymrer meg for om jeg kommer til å gjøre det hvis telefonen ringer og jeg doler samtidig. og nicket mitt er jo ikke et normalt navn en gang;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 jeg bekymrer meg for om jeg kommer til å gjøre det hvis telefonen ringer og jeg doler samtidig. og nicket mitt er jo ikke et normalt navn en gang;) "Hallo, det er togli", lissom.... 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 når man glemmer å ta kontakt med familie og venner som ikke har mail... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 been there, done that. Jeg dobbeltklikket på bilstereoen... Ble sittende i bilen å le av meg selv før jeg gikk inn på jobb den dagen ja... ;o) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Når man titter etter 100 nyeste på Text-tv 0 Siter
carma Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Eller når man forteller om da man logget seg ut av hotellet i ferien... Eller når det faller mer naturlig å si "LOL" enn "hehe"... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Eller når man forteller om da man logget seg ut av hotellet i ferien... Eller når det faller mer naturlig å si "LOL" enn "hehe"... "Eller når det faller mer naturlig å si "LOL" enn "hehe"... " Ups..føler meg av og til litt truffet der 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 - når man prøver å taste brukernavn og passord i stedet for pinkode på mobiltelefonen. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det betyr vel bare at du ikke har funnet ut hvordan du kan disable dobbeltklikk enda. :-D Man dobbelklikker ikke på linker i nettleseren, og med rett instilling dobbelklikker man ikke på sine runder i Windows heller. 0 Siter
Dr. Frankenstein Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 He he, den var fin.. Men hvorfor anonym doliker...? Kom ut av skapet! Jeg tror det er lettere å komme ut av skapet dersom det lages et forum for anonyme dolikere. Da kan alle presentere seg og si: Hei jeg heter ..... og er doliker. 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 jeg må hvertfall ha vært for mye på nett, for jeg måtte lese teksten din nøye flere ganger før jeg skjønte den...... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Når man presenterer seg med nicket sitt i RL... LOL Ja, da er det på tide å ta seg en pause fra dol. Har du gjort det, eller bare frykter du det? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Etasjeknapp i heisen? Heisen får man da opp og ned ved å scrolle med musa... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 når man glemmer å ta kontakt med familie og venner som ikke har mail... Fryktelig irriterende med venner og familie som ikke har mail, eller som ikke bruker mobiltelefonen så man får sendt dem en liten SMS. De faller faktisk litt ut av det daglige... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 LOL Ja, da er det på tide å ta seg en pause fra dol. Har du gjort det, eller bare frykter du det? Nei, gudskjelov! Men jeg har noen ganger tatt meg sjøl i å skulle til å klikke inn passordet til dol når jeg skal ta ut penger fra minibanken *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Nei, gudskjelov! Men jeg har noen ganger tatt meg sjøl i å skulle til å klikke inn passordet til dol når jeg skal ta ut penger fra minibanken *s* Hehe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.