Gjest togli Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Eller når man forteller om da man logget seg ut av hotellet i ferien... Eller når det faller mer naturlig å si "LOL" enn "hehe"... *hahaha* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg tror det er lettere å komme ut av skapet dersom det lages et forum for anonyme dolikere. Da kan alle presentere seg og si: Hei jeg heter ..... og er doliker. ) 0 Siter
Babette Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hehe. Jeg drømte her en natt at jeg brukte morsan som advokat. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Fra en liste i et norsk datablad fra nittitallet, om tegn på at en er avhengig av nettet: 9: Du har vært uten internett i to dager, og i ren desperasjon løfter du av telefonrøret, slår nummeret til ISP-en din, og forsøker å mumle modem-tilkoblings lyder. 10: Du klarer det. "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.