Gå til innhold

Hvor mye bør jeg veie?

Anbefalte innlegg

Gjest hvor mye bør jeg veie?
Skrevet

Jeg er 148 cm høy, har normal bensbygning. Har født to barn.

Hva tror du?

Skrevet

sånn passe at du er fornøyd med deg selv :-) (tør ikke gjette, er skikkelig dårlig på det)

Gjest litenja
Skrevet

Ca. 50 kg. Da har du en BMI som ligger sånn midt på det som anses for normalt til din høyde.

Gjest Timari
Skrevet

hvis vi tenker innenfor BMI her så er alt fra 45 til noen og femti kilo

Gjest petrusa
Skrevet

ca 38-40 kg.

er bm på 17 passende for en voksen kvinne som har født barn ??

nå vet jeg at bmi er meget misvisende for personer som er lave, men det går oppover:)

rundt 50-60+ vil jeg si er passe

Skrevet

er bm på 17 passende for en voksen kvinne som har født barn ??

nå vet jeg at bmi er meget misvisende for personer som er lave, men det går oppover:)

rundt 50-60+ vil jeg si er passe

60? Da hadde tilogmed jeg sett ut som en boble med valker, og jeg er 1.65

Bmi er håpløst.

Gjest petrusa
Skrevet

60? Da hadde tilogmed jeg sett ut som en boble med valker, og jeg er 1.65

Bmi er håpløst.

jeg er 1.59 og veier 60. og jeg er slank, men med fine pupper=)

Dr. Frankenstein
Skrevet

#jeg er 1.59 og veier 60. og jeg er slank, men med fine pupper=)#

Får jeg knulle deg?

Gjest petrusa
Skrevet

#jeg er 1.59 og veier 60. og jeg er slank, men med fine pupper=)#

Får jeg knulle deg?

er du fin da???

Dr. Frankenstein
Skrevet

er du fin da???

Hva mener du? Er du ikke solidarisk og deler på godene med de mindre heldigstilte?

Gjest petrusa
Skrevet

Hva mener du? Er du ikke solidarisk og deler på godene med de mindre heldigstilte?

nei..., gjør du?

Dr. Frankenstein
Skrevet

nei..., gjør du?

Jeg er ganske tungenem. Og pleier generelt ikke være så kresen med hvem som får da del i dens funksjon.

Skrevet

Der ser du, BMI er håpløst :-)

Puppene mine veier omtrent ingenting :P

Gjest petrusa
Skrevet

Der ser du, BMI er håpløst :-)

Puppene mine veier omtrent ingenting :P

Men da jeg var yngre veide jeg 50 og så jo likevel ganske normal ut, selv om jeg var tynn. Men da trodde jeg at over 55 kg, da ville jeg vært skikkelig lubben.

Så det kan jo hende det bare er noe du tror da.

Men syns egentlig jeg ser en tendens til at lave personer "tåler" en høyere bmi uten å se tykk ut. Kan vel hende jeg tar feil, men har iallfall det inntrykket.

Skrevet

Men da jeg var yngre veide jeg 50 og så jo likevel ganske normal ut, selv om jeg var tynn. Men da trodde jeg at over 55 kg, da ville jeg vært skikkelig lubben.

Så det kan jo hende det bare er noe du tror da.

Men syns egentlig jeg ser en tendens til at lave personer "tåler" en høyere bmi uten å se tykk ut. Kan vel hende jeg tar feil, men har iallfall det inntrykket.

Det er så mye involvert at det er nesten tungt å ramse det opp.

Beinbygning.

Muskler.

Kroppsform.

Hvor fettet legger seg.

Jeg savner det ansiktet jeg hadde for ca 5-7 kg siden. Og til en viss grad også midjen min men den har bedret seg litt igjen.

etc etc

Skrevet

ca 38-40 kg.

*Latterkrampe* Den høyden-110 regelen kan du bare glemme på oss som er under 160 cm høye. Med 38 kg ville hun sannsynligvis se ut som et beinrangel. Det er ikke en før-pubertal jentunge vi snakker om, men en voksen kvinne.

Skrevet

Jeg er 152 cm og trives godt på 53-54 kg, men kroppen min vil helst ligge på 56-57 kg. Greit nok. Du bør vel ligge på 48-60 en plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...