Gå til innhold

Bekymret. Potensielt utroskap...?

Anbefalte innlegg

Gjest dama hans
Skrevet

Er litt bekymret... Samboeren min er bifil. Hans første store kjærlighet (15-16 år) var til en gutt, og de to tilbragte veldig mye tid sammen. Også ferier sammen med denne guttens familie. De koste mye sammen, men hadde aldri sex. Den andre ville ikke det, fordi han anså seg som hetero.

De siste årene har de ikke hatt kontakt, men kjæresten min har pratet mye om denne gutten og forteller at han ofte drømmer om ham... Ikke noe seksuelt innhold, såvidt jeg vet.

De møttes bare én gang for et par år siden, og da kjente ikke kjæresten min tiltrekning til denne gutten.

Nå skal de møtes. Det er tilfeldigvis når jeg er bortreist. Denne mannen kommer til å overnatte hos oss. Vi har ikke gjesterom og sofaen er ikke god å sove på.

Jeg var i samme rom da kjæresten min avtalte besøket og han var helt tydelig "høy" og veldig glad da de pratet sammen.

Det er ikke fritt for at jeg er ganske bekymret for at det skal skje noe.

Har sagt dette til kjæresten min to ganger, og da snakker han beroligende. Jeg stoler generelt på ham.

Vil ikke ta det opp flere ganger, av frykt for å mase/være krevende.

Hva gjør jeg?

Hva tenker dere?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• Babette

5

• mermaid

2

• org

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest dama hans
Skrevet

Den andre mannen har ikke tenkt på at han er bifil, men etter at samboeren min kom ut overfor han har han "begynt å tenke på 'fordelene' med menn"... og han virker nysgjerrig på det...

Skrevet

Da er spørsmålet ganske enkelt: Stoler du så mye på samboeren din at du vet han vil si sannheten til deg, om noe skulle skje?

Skrevet

"...han var helt tydelig "høy" og veldig glad da de pratet sammen"

Hva mener du med "høy" i denne sammenhengen? Ikke høy på narkotika, vel? Men litt... oppildnet kanskje?

Vet at jeg mest sannsynlig ikke hadde likt situasjonen iallefall.

Dr. Frankenstein
Skrevet

Vil du oppleve det som verre hvis han har sex med en annen mann enn hvis han har sex med en annen kvinne?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vil du oppleve det som verre hvis han har sex med en annen mann enn hvis han har sex med en annen kvinne?

Kjønn har da ingenting med saken å gjøre!

Hadde jeg vært trådstarter, så hadde jeg syntes det var ille at min manns første kjærlighet skulle overnatte når jeg var bortreist, uavhengig av om det var mann eller kvinne!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg syns du skal si til mannen din at du har forståelse for at han ønsker å treffe ham, men at du ikke vil at han skal overnatte når du ikke er tilstede.

Skrevet

Ta det med ro - om den andre er hetero og de er gamle kompiser så vil de nok bare oppføre seg som kompiser flest - drikke pils, juge og klø seg på balla (sine egne) :)

Skrevet

Hadde jeg vært trådstarter, så hadde jeg syntes det var ille at min manns første kjærlighet skulle overnatte når jeg var bortreist, uavhengig av om det var mann eller kvinne!

Der er jeg uenig. I dette tilfellet ville jeg ha ønsket å sitte i skapet og se på dem, og ville ikke ha vært sjalu eller følt meg truet i det hele tatt.

Gjest Muffins her?
Skrevet

Den andre mannen har ikke tenkt på at han er bifil, men etter at samboeren min kom ut overfor han har han "begynt å tenke på 'fordelene' med menn"... og han virker nysgjerrig på det...

Jeg hadde nektet den overnattinga, ja.

Gjest dama hans
Skrevet

nei, det stiller likt

Gjest dama hans
Skrevet

må påpeke at det ikke var gjensidig seksuell tiltrekning. dette var kun fra min samboers side - den gang

Gjest dama hans
Skrevet

Ta det med ro - om den andre er hetero og de er gamle kompiser så vil de nok bare oppføre seg som kompiser flest - drikke pils, juge og klø seg på balla (sine egne) :)

denne mannen har hatt noen turbulente forhold til damer, visstnok ikke helt gode damer.

Nå er han begynt å finne dette med menn litt interessant, men dette er en helt ny "interesse"

Gjest dama hans
Skrevet

"...han var helt tydelig "høy" og veldig glad da de pratet sammen"

Hva mener du med "høy" i denne sammenhengen? Ikke høy på narkotika, vel? Men litt... oppildnet kanskje?

Vet at jeg mest sannsynlig ikke hadde likt situasjonen iallefall.

høy som i glad

Skrevet

denne mannen har hatt noen turbulente forhold til damer, visstnok ikke helt gode damer.

Nå er han begynt å finne dette med menn litt interessant, men dette er en helt ny "interesse"

Du må gå i deg selv og finne ut om du stoler på mannen din eller ikke - det er det som er hele poenget.

Gjest dama hans
Skrevet

Du må gå i deg selv og finne ut om du stoler på mannen din eller ikke - det er det som er hele poenget.

Ja, det gjør jeg. Endelig noe som får meg litt positiv igjen.

Men jeg liker ikke situasjonen. Velger å se på det som en test for forholdet. Holder han fingrene av fatet nå, så stoler jeg mer på ham.

Om jeg nektet mannen å ligge over hos oss, får jeg jo ikke i samme grad svar på om samboeren min er til å stole på eller ei.

Som en annen her inne svarte, så er det også et spørsmål om jeg stoler på at mannen min vil fortelle det til meg om noe skjer.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Endelig noe som får meg litt positiv igjen.

Men jeg liker ikke situasjonen. Velger å se på det som en test for forholdet. Holder han fingrene av fatet nå, så stoler jeg mer på ham.

Om jeg nektet mannen å ligge over hos oss, får jeg jo ikke i samme grad svar på om samboeren min er til å stole på eller ei.

Som en annen her inne svarte, så er det også et spørsmål om jeg stoler på at mannen min vil fortelle det til meg om noe skjer.

Jeg hadde valgt å stole på han - så får resten være opp til han. Og da vet han at du gir han tillitt og ikke flyr rundt som en sjalu og mistenksom høne, og det kan OGSÅ gjøre han så glad at han vet hvor han har det best. :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde nektet den overnattinga, ja.

Muffins er godt - Muffens er ikke det...

Gjest dama hans
Skrevet

Jeg hadde valgt å stole på han - så får resten være opp til han. Og da vet han at du gir han tillitt og ikke flyr rundt som en sjalu og mistenksom høne, og det kan OGSÅ gjøre han så glad at han vet hvor han har det best. :)

Lykke til!

Ja, det er slik jeg tenker. Vi stoler jo på hverandre i utgangspunktet. Vi har planlagt hele fremtiden sammen. Vi har det fantastisk bra sammen, og jeg tror på kjæresten min når han sier det samme. Jeg er den første han har elsket. Jeg tror ham på det, når han sier det.

Selv om du er den eneste som gir dette tipset, tror jeg at jeg kanskje går for det.... :-)))

Gjest Muffins her?
Skrevet

Muffins er godt - Muffens er ikke det...

Ikke kakemuffins:-)

Muffins betyr mere...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...