Gå til innhold

Bekymret. Potensielt utroskap...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kakemuffins:-)

Muffins betyr mere...!

Nei -det gjør det ikke. Da heter det muffens.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• Babette

5

• mermaid

2

• org

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke kakemuffins:-)

Muffins betyr mere...!

Bokmålsordboka

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA

muffens muffens subst (kanskje fra lty, jf ty. Muff 'muggen lukt') noe som ikke stemmer, ugler i mosen, noe mistenkelig her er det noe m- / det foregikk noe m- her i går

Muffins med "i" er en kake.

Gjest Muffens her?
Skrevet

Bokmålsordboka

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA

muffens muffens subst (kanskje fra lty, jf ty. Muff 'muggen lukt') noe som ikke stemmer, ugler i mosen, noe mistenkelig her er det noe m- / det foregikk noe m- her i går

Muffins med "i" er en kake.

Helt riktig det, jeg som tok feil, vi bare sier det feil vi da, for uttaler det:" muffins". Oppklart!

Skrevet

må påpeke at det ikke var gjensidig seksuell tiltrekning. dette var kun fra min samboers side - den gang

Du - som flere andre har påpekt - menn ligger ikke i hverandres armer, ser hverandre dypt inn i øynene og stryket på kinnet hvis de ikke nærer varme følelser for hverandre...

Skrevet

Helt riktig det, jeg som tok feil, vi bare sier det feil vi da, for uttaler det:" muffins". Oppklart!

men det skal UTTALES med E også! :)

Skrevet

Du - som flere andre har påpekt - menn ligger ikke i hverandres armer, ser hverandre dypt inn i øynene og stryket på kinnet hvis de ikke nærer varme følelser for hverandre...

Ikke sånne menn VI kjenner i alle fall! :)

Gjest MuffEns her?
Skrevet

men det skal UTTALES med E også! :)

Skal huske det:-)

Skrevet

Ja, det er slik jeg tenker. Vi stoler jo på hverandre i utgangspunktet. Vi har planlagt hele fremtiden sammen. Vi har det fantastisk bra sammen, og jeg tror på kjæresten min når han sier det samme. Jeg er den første han har elsket. Jeg tror ham på det, når han sier det.

Selv om du er den eneste som gir dette tipset, tror jeg at jeg kanskje går for det.... :-)))

Jeg er helt enig med flisa! Om du nekter ham dette blir dere aldri noe klokere noen av dere. Går det bra står dere sterkere enn noensinne, hvis ikke var det ikke meningen at det skulle bli dere uansett...

Gjest harmon kardon
Skrevet

Du må gå i deg selv og finne ut om du stoler på mannen din eller ikke - det er det som er hele poenget.

Joda, men tror du ikke de fleste som har blitt bedratt stolte på partneren sin? Det er da vel grenser for hva man skal tillate den andre å gjøre uten at man dermed ikke stoler på den.

Gjest harmon kardon
Skrevet

Ta det med ro - om den andre er hetero og de er gamle kompiser så vil de nok bare oppføre seg som kompiser flest - drikke pils, juge og klø seg på balla (sine egne) :)

Gamle kompiser? Typen hennes har vært forelsket i ham. De har ligget sammen og kost og stirret hverandre inn i øynene. Han fantaserer fortsatt om denne andre, og denne andre har nå begynt å like menn.

Er ikke dette nok til å få mistanke? Er du også så naiv? Dette er neppe gutter som sitter og drikker øl sammen slik heterofile gjør.. Heterofile avskyr nærkontakt med andre menn da.

Gjest harmon kardon
Skrevet

Jeg hadde valgt å stole på han - så får resten være opp til han. Og da vet han at du gir han tillitt og ikke flyr rundt som en sjalu og mistenksom høne, og det kan OGSÅ gjøre han så glad at han vet hvor han har det best. :)

Lykke til!

eller glad fordi han nå vet at han kan gjøre som han vil uten noen mistanke.

Gjest harmon kardon
Skrevet

Jeg er helt enig med flisa! Om du nekter ham dette blir dere aldri noe klokere noen av dere. Går det bra står dere sterkere enn noensinne, hvis ikke var det ikke meningen at det skulle bli dere uansett...

Hun vil neppe noensinne få vite hva som skjedde da, så hun står ikke noe sterkere etterpå. Siden han lyver før så lyver han vel etterpå også, hvis han ikke tenker på å bryte forholdet etterpå da, men det gjør han vel neppe. Sekk og pose er jo bedre hvis det går...

Skrevet

Hun vil neppe noensinne få vite hva som skjedde da, så hun står ikke noe sterkere etterpå. Siden han lyver før så lyver han vel etterpå også, hvis han ikke tenker på å bryte forholdet etterpå da, men det gjør han vel neppe. Sekk og pose er jo bedre hvis det går...

Har han løyet før?? Det har ikke jeg fått med meg...

Gjest harmon kardon
Skrevet

Har han løyet før?? Det har ikke jeg fått med meg...

Nei, teoretisk, når han sier at han ikke tenner på denne mannen og at ikke noe kommer til å skje. Jeg tror ikke han mener det der, hvorfor ellers skulle de gjenoppta kontakt når den andre har blitt hypp på menn og ligge i samme seng (igjen).

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Der er jeg uenig. I dette tilfellet ville jeg ha ønsket å sitte i skapet og se på dem, og ville ikke ha vært sjalu eller følt meg truet i det hele tatt.

Hvis du bare hadde villet se på dem, så tyder det på at du ikke anser at en mann kan ha like sterke følelser for en annen mann som for en kvinne.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

må påpeke at det ikke var gjensidig seksuell tiltrekning. dette var kun fra min samboers side - den gang

Skrev du ikke at din samboers venn nå også begynte å synes at tanken på andre menn var pirrende da?

Eller misforstod jeg det?

Skrevet

Hvis du bare hadde villet se på dem, så tyder det på at du ikke anser at en mann kan ha like sterke følelser for en annen mann som for en kvinne.

Hvis det er følelsene som er grunnlaget for eventuell sjalusi og usikkerhet, ville de ha vært hovedsaken og ikke sexopplevelsen. Da ville det i utgangspunktet ikke ha gjort noe fra eller til om de hadde sex.

Og hvis de hadde latt meg se på, tror jeg det hadde dreid seg om bare sex, ikke kjærlighet.

Gjest harmon kardon
Skrevet

Hvis det er følelsene som er grunnlaget for eventuell sjalusi og usikkerhet, ville de ha vært hovedsaken og ikke sexopplevelsen. Da ville det i utgangspunktet ikke ha gjort noe fra eller til om de hadde sex.

Og hvis de hadde latt meg se på, tror jeg det hadde dreid seg om bare sex, ikke kjærlighet.

Du hadde ikke hatt noe problem med å se på at din mann hadde sex med sin første store kjærlighet?

Mye som tyder på at du har vært litt vel lenge sammen med din mann om du ikke synes det gjør noe at han har seg med andre tom foran deg.

Gjest dama hans
Skrevet

Skrev du ikke at din samboers venn nå også begynte å synes at tanken på andre menn var pirrende da?

Eller misforstod jeg det?

Jo, det er riktig

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jo, det er riktig

Ja, men da er det jo feil å se på det som platonisk vennskap.

Da opprettholder jeg at han ikke bør overnatte hos samboeren din, jeg har nå fått med meg at dere bor hver for dere.

Selv om du stoler på kjæresten din, så er det unødvendig å legge opp til fristelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...