Gjest dama hans Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er litt bekymret... Samboeren min er bifil. Hans første store kjærlighet (15-16 år) var til en gutt, og de to tilbragte veldig mye tid sammen. Også ferier sammen med denne guttens familie. De koste mye sammen, men hadde aldri sex. Den andre ville ikke det, fordi han anså seg som hetero. De siste årene har de ikke hatt kontakt, men kjæresten min har pratet mye om denne gutten og forteller at han ofte drømmer om ham... Ikke noe seksuelt innhold, såvidt jeg vet. De møttes bare én gang for et par år siden, og da kjente ikke kjæresten min tiltrekning til denne gutten. Nå skal de møtes. Det er tilfeldigvis når jeg er bortreist. Denne mannen kommer til å overnatte hos oss. Vi har ikke gjesterom og sofaen er ikke god å sove på. Jeg var i samme rom da kjæresten min avtalte besøket og han var helt tydelig "høy" og veldig glad da de pratet sammen. Det er ikke fritt for at jeg er ganske bekymret for at det skal skje noe. Har sagt dette til kjæresten min to ganger, og da snakker han beroligende. Jeg stoler generelt på ham. Vil ikke ta det opp flere ganger, av frykt for å mase/være krevende. Hva gjør jeg? Hva tenker dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama hans Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Den andre mannen har ikke tenkt på at han er bifil, men etter at samboeren min kom ut overfor han har han "begynt å tenke på 'fordelene' med menn"... og han virker nysgjerrig på det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1553999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Settlers Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Aldri i livet! Det hadde jeg aldri godtatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg hadde nok ikke likt dette her nei... Spør ham om det hadde vært greit for ham om en av eksene dine kom på besøk når mannen din ikke var hjemme og at han måtte ligge i deres ekteseng.... Jeg tipper han ikke hadde godtatt det han heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramina Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 "Den andre mannen har ikke tenkt på at han er bifil, men etter at samboeren min kom ut overfor han har han "begynt å tenke på 'fordelene' med menn"... og han virker nysgjerrig på det..." Dette sammen med alt annet du forteller, spesiellt at din mann ganske tydlig virker "høy" og glad når han prater med sin venn i telefonen sier meg at her er det "fare på ferde". Det kan nok være at hans venn er hans "store forelskelse" i livet egentlig og at han ikke klarer å gi slipp på ham. Hvis nå denne vennen kan tenne på tanken om to menn så kan det virke som om din kjæreste ikke nødvendigvis er sterk nok til å si nei. Jeg hadde fått alarmerende antenner ialleall, men det er jo på bakgrunn av hva du skriver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 "Den andre mannen har ikke tenkt på at han er bifil, men etter at samboeren min kom ut overfor han har han "begynt å tenke på 'fordelene' med menn"... og han virker nysgjerrig på det..." Dette sammen med alt annet du forteller, spesiellt at din mann ganske tydlig virker "høy" og glad når han prater med sin venn i telefonen sier meg at her er det "fare på ferde". Det kan nok være at hans venn er hans "store forelskelse" i livet egentlig og at han ikke klarer å gi slipp på ham. Hvis nå denne vennen kan tenne på tanken om to menn så kan det virke som om din kjæreste ikke nødvendigvis er sterk nok til å si nei. Jeg hadde fått alarmerende antenner ialleall, men det er jo på bakgrunn av hva du skriver. ja, det er jo slik jeg også tenker.... Det skjærer i hjertet at det kan hende jeg har mistet mannen min om et par uker. Samtidig blir jeg ganske beroliget når vi prater om det. Jeg tok det såvidt opp igjen i går. Egentlig så var jeg beroliget helt til jeg leste svarene her inne igjen. Alle som en er negative. Det ville jeg også vært om jeg skulle svart meg selv... Jeg kan da ikke nekte fyren å bo hos oss? Tror ikke han er overbemidlet og har råd til hotell. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harmon kardon Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvorfor i all verden skal de møtes?? Hvorfor godtar du det? Og hvordan kan du godta at han skal overnatte i senga med ham? Kjæresten din er helt klart kjempetent her og håper vel på litt guttesex, og han tar kanskje din akspet som aksept også på å leve ut sin bifile sexualitet med andre gutter. Er det virkelig ok for deg? Hadde det vært en ex som var jente hadde det vært like greit? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvorfor i all verden skal de møtes?? Hvorfor godtar du det? Og hvordan kan du godta at han skal overnatte i senga med ham? Kjæresten din er helt klart kjempetent her og håper vel på litt guttesex, og han tar kanskje din akspet som aksept også på å leve ut sin bifile sexualitet med andre gutter. Er det virkelig ok for deg? Hadde det vært en ex som var jente hadde det vært like greit? Det er ikke snakk om en eks. De var svært gode venner og koste sammen (lå tett sammen, støk hverandre, så hverandre i øynene). Den andre mannen har aldri hatt sex med menn. Samboeren min har hatt et par korte kjærlighetsforhold til menn. De er gamle venner. Det er derfor jeg vil tillate det. Og fordi jeg ikke vil ...sette begrensninger på kjæresten min... Hadde det vært en dame ville jeg ALDRI tillatt det. Men det er jo fordi jeg ville antatt at hun virkelig var heterofil.... You see? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harmon kardon Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er ikke snakk om en eks. De var svært gode venner og koste sammen (lå tett sammen, støk hverandre, så hverandre i øynene). Den andre mannen har aldri hatt sex med menn. Samboeren min har hatt et par korte kjærlighetsforhold til menn. De er gamle venner. Det er derfor jeg vil tillate det. Og fordi jeg ikke vil ...sette begrensninger på kjæresten min... Hadde det vært en dame ville jeg ALDRI tillatt det. Men det er jo fordi jeg ville antatt at hun virkelig var heterofil.... You see? "Det er ikke snakk om en eks. De var svært gode venner og koste sammen (lå tett sammen, støk hverandre, så hverandre i øynene)." Da er det jo en slags ex da. Gutter ligger ikke og koser og ser hverandre inn i øynene om de bare er kompiser. De var nok forelsket, men ville vel ikke helt innrømme det, hverken for seg selv eller hverandre. "Den andre mannen har aldri hatt sex med menn. Samboeren min har hatt et par korte kjærlighetsforhold til menn." Men nå har han kanskje funnet ut at mannesex er ok, og at han har lyst og mot til å prøve det. "De er gamle venner. Det er derfor jeg vil tillate det." Gamle venner som har kost med hverandre og ligget og sett inn i øynene på hverandre. Mener du det var BARE vennskap? "Og fordi jeg ikke vil ...sette begrensninger på kjæresten min..." Nehei.. Han skal få lov å gjøre alt som han vil, inkludert å kose med denne mannen igjen? Det er faktisk "lov" å sette grenser for kjæresten, de aller fleste ville nok ikke sagt ok til det der... "Hadde det vært en dame ville jeg ALDRI tillatt det. Men det er jo fordi jeg ville antatt at hun virkelig var heterofil.... You see?" Den der skjønte jeg ikke. Du tror at mannen som kommer kanskje er hetero så da kommer det ikke til å skje noe. Annet enn at mannen din ligger og ser ham i øynene og er kåt på ham, kanskje litt kos som i gamle dager, oppblomstring av følelser. Og det er ok for deg da? Men hadde han vært bifil så hadde det ikke vært ok? Alt tilsier at det er noe mer enn kameratskap mellom de to, og at ALT kan skje der, særlig når du drar bort og lar dem ligge alene sammen i ei dobbeltseng, med et stilltiende ok til din mann. Her er du nok rimelig naiv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg hadde nok ikke likt dette her nei... Spør ham om det hadde vært greit for ham om en av eksene dine kom på besøk når mannen din ikke var hjemme og at han måtte ligge i deres ekteseng.... Jeg tipper han ikke hadde godtatt det han heller. Han er ikke en eks. Det var ikke kjærester. Var kanskje feil av meg å skrive "den første kjærlighet". Det var heller den første store avstandsforelskelse, for de var aldri et par. Den andre har betraktet seg som hetero i alle år, men nå begynt å finne menn interessante. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harmon kardon Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ja, det er jo slik jeg også tenker.... Det skjærer i hjertet at det kan hende jeg har mistet mannen min om et par uker. Samtidig blir jeg ganske beroliget når vi prater om det. Jeg tok det såvidt opp igjen i går. Egentlig så var jeg beroliget helt til jeg leste svarene her inne igjen. Alle som en er negative. Det ville jeg også vært om jeg skulle svart meg selv... Jeg kan da ikke nekte fyren å bo hos oss? Tror ikke han er overbemidlet og har råd til hotell. Hvorfor kan du ikke nekte ham det? Din kjære som er bifil, skal møte sitt livs store kjærlighet, en mann som har vært usikker på sin legning, og blir høy bare av tanken og av å prate på ham. Han har han stadig i tankene, drømmer om ham. Hvorfor skal de møtes i det hele tatt? Og hvorfor synes du det er ok så lenge han er en mann og ikke en kvinne. Du vet da ikke om fyren er homo eller bifil. Selvsagt beroliger mannen din deg, ellers vil du jo kunne sette en stopper for dette som han gleder seg vanvittig til. Hvis du mener det ikke er lov å sette ned foten ved saker som dette, begynner du å nærme deg dørmatte stadiet. Sorry, men man tillater ikke alt mulig, og det gjør ikke deg til en krevende kjæreste om du nekter ham å ligge med sin gamle flamme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 "Det er ikke snakk om en eks. De var svært gode venner og koste sammen (lå tett sammen, støk hverandre, så hverandre i øynene)." Da er det jo en slags ex da. Gutter ligger ikke og koser og ser hverandre inn i øynene om de bare er kompiser. De var nok forelsket, men ville vel ikke helt innrømme det, hverken for seg selv eller hverandre. "Den andre mannen har aldri hatt sex med menn. Samboeren min har hatt et par korte kjærlighetsforhold til menn." Men nå har han kanskje funnet ut at mannesex er ok, og at han har lyst og mot til å prøve det. "De er gamle venner. Det er derfor jeg vil tillate det." Gamle venner som har kost med hverandre og ligget og sett inn i øynene på hverandre. Mener du det var BARE vennskap? "Og fordi jeg ikke vil ...sette begrensninger på kjæresten min..." Nehei.. Han skal få lov å gjøre alt som han vil, inkludert å kose med denne mannen igjen? Det er faktisk "lov" å sette grenser for kjæresten, de aller fleste ville nok ikke sagt ok til det der... "Hadde det vært en dame ville jeg ALDRI tillatt det. Men det er jo fordi jeg ville antatt at hun virkelig var heterofil.... You see?" Den der skjønte jeg ikke. Du tror at mannen som kommer kanskje er hetero så da kommer det ikke til å skje noe. Annet enn at mannen din ligger og ser ham i øynene og er kåt på ham, kanskje litt kos som i gamle dager, oppblomstring av følelser. Og det er ok for deg da? Men hadde han vært bifil så hadde det ikke vært ok? Alt tilsier at det er noe mer enn kameratskap mellom de to, og at ALT kan skje der, særlig når du drar bort og lar dem ligge alene sammen i ei dobbeltseng, med et stilltiende ok til din mann. Her er du nok rimelig naiv. Samboeren min er ekstremt ærlig... På spørsmål om han fortsatt er tiltrukket av denne mannen svarer han "jeg vet ikke. Jeg var ikke det sist gang vi møttes". Like etter sier han for å berolige meg: "jeg er veldig glad for å være sammen med deg. Det vil ikke skje noe. Han (den andre mannen) vet jo at jeg har kjæreste og vil vel respektere det." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvorfor kan du ikke nekte ham det? Din kjære som er bifil, skal møte sitt livs store kjærlighet, en mann som har vært usikker på sin legning, og blir høy bare av tanken og av å prate på ham. Han har han stadig i tankene, drømmer om ham. Hvorfor skal de møtes i det hele tatt? Og hvorfor synes du det er ok så lenge han er en mann og ikke en kvinne. Du vet da ikke om fyren er homo eller bifil. Selvsagt beroliger mannen din deg, ellers vil du jo kunne sette en stopper for dette som han gleder seg vanvittig til. Hvis du mener det ikke er lov å sette ned foten ved saker som dette, begynner du å nærme deg dørmatte stadiet. Sorry, men man tillater ikke alt mulig, og det gjør ikke deg til en krevende kjæreste om du nekter ham å ligge med sin gamle flamme. Det er min kjæreste som blir høy når de prater sammen. Hva den andre er/blir vet jeg ikke. De skal møtes fordi de er gamle, svært gode venner. Saken er at det er ok fordi den andre i utgangspunktet er hetero, og aldri har tenkt at han kan forelske seg/ha sex med menn. Det er ikke snakk om at de skal ligge med hverandre, men at fyren skal ligge over. Jeg vil da anta at samboeren min finner frem en madrass til ham. Ja, det kan godt hende jeg er en dørmatte og i overkant naiv... :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harmon kardon Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Han er ikke en eks. Det var ikke kjærester. Var kanskje feil av meg å skrive "den første kjærlighet". Det var heller den første store avstandsforelskelse, for de var aldri et par. Den andre har betraktet seg som hetero i alle år, men nå begynt å finne menn interessante. "Han er ikke en eks. Det var ikke kjærester. Var kanskje feil av meg å skrive "den første kjærlighet". Det var heller den første store avstandsforelskelse, for de var aldri et par. Den andre har betraktet seg som hetero i alle år, men nå begynt å finne menn interessante." Eh.. hallo? De to lå og koste og så hverandre inn i øynene. Det er nok det siste heterofile gutter og menn ville gjort. Han var bare usikker på sin legning, men har nå funnet ut at han nok er enten bifil eller homo. Om de ikke var et definert par, så oppførte de seg som et, hvertfall når de var alene. Uansett så ville det vært fullstendig uakseptabelt for meg å godta at en slik gammel flamme som hvertfall er rikig å si, skal komme opp i senga til min kjære når jeg er borte. Sannsynligvis skulle han hatt svært god grunn til i det hele tatt å gjennoppta kontakt med vedkommende, for hvilken grunn skulle han ha liksom? Annet enn noe jeg ikke ville likt. Bra timing med at han andre plutselig har begynt å like gutter da... Mange bifile ser på det som en selvfølge at de skal kunne ha sex med noen av samme kjønn parallelt med at de har kjæreste av motsatt da. De må jo få stilt sine lyster. Merkelig nok godtar noen dette også... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harmon kardon Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er min kjæreste som blir høy når de prater sammen. Hva den andre er/blir vet jeg ikke. De skal møtes fordi de er gamle, svært gode venner. Saken er at det er ok fordi den andre i utgangspunktet er hetero, og aldri har tenkt at han kan forelske seg/ha sex med menn. Det er ikke snakk om at de skal ligge med hverandre, men at fyren skal ligge over. Jeg vil da anta at samboeren min finner frem en madrass til ham. Ja, det kan godt hende jeg er en dørmatte og i overkant naiv... :-( Ja, du er nok det. Tror du at samboeren ville sagt, ja jeg tenner voldsomt på ham, det kriblet når vi møttes sist, hvem vet hva som skjer nå.. til deg? Folk som har noe på gang eller skal noe er ikke ærlige vet du, da ryker jo planen. Du får også neppe vite hva som skjedde etterpå. Selv om du stoler på ham og tror han er ærlig, er det det alle som har blitt bedratt også sa... Hvis ikke varsellampene dine lyser nå, så vet han jo at det er fritt fram for ham, for den situasjonen her var jo ganske obvious... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Han er ikke en eks. Det var ikke kjærester. Var kanskje feil av meg å skrive "den første kjærlighet". Det var heller den første store avstandsforelskelse, for de var aldri et par. Den andre har betraktet seg som hetero i alle år, men nå begynt å finne menn interessante. I din manns øyne kunne han utmerket godt vært en eks, så sammenligningen er reell synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Samboeren min er ekstremt ærlig... På spørsmål om han fortsatt er tiltrukket av denne mannen svarer han "jeg vet ikke. Jeg var ikke det sist gang vi møttes". Like etter sier han for å berolige meg: "jeg er veldig glad for å være sammen med deg. Det vil ikke skje noe. Han (den andre mannen) vet jo at jeg har kjæreste og vil vel respektere det." Jeg synes det virker som om mannen din legger alt ansvar over på kompisen sin her. At kompisen vil respektere at mannen din har kjæreste er jo bare bullshit - det er han, altså mannen din! - som skal respektere kjæresten sin (deg!) så mye at han ikke setter seg selv i en situasjon han ikke vil klare å stå imot. For det gjør han ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg synes det virker som om mannen din legger alt ansvar over på kompisen sin her. At kompisen vil respektere at mannen din har kjæreste er jo bare bullshit - det er han, altså mannen din! - som skal respektere kjæresten sin (deg!) så mye at han ikke setter seg selv i en situasjon han ikke vil klare å stå imot. For det gjør han ikke. Hvorfor tror du at han ikke vil klare å holde fingrene av fatet? Jeg er muligens litt naiv, så jeg mener det når jeg spør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 At han er åpenheten selv om hva han føler og tenker skal ikke medføre at du aksepterer alt mulig for å være like grei tilbake. Overnattingsgjester hos meg må ta til takke med sofaen eller gulvet, eller hva som helst, i senga havner de ikke. Føles helt feil. Men hvis dere pleier å ha venner og venninner i sengen, blir det jo annerledes for dere :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvorfor tror du at han ikke vil klare å holde fingrene av fatet? Jeg er muligens litt naiv, så jeg mener det når jeg spør. Du sier det jo selv - han er "høy" på at denne "eks-store-kjærligheten" skal komme, han har fått vite han også han er nysgjerrig på guttesex og sier at den andre må ta ansvaret for at kjæresten din har deg - det er din kjærestes ansvar. Nei, jeg tror ikke ett sekund på at han klarer å holde fingrene fra fatet her om de to ligger i samme seng. Sorry. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212754-bekymret-bekymret-potensielt-utroskap/#findComment-1554607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.