Gå til innhold

har dere noen råd mot iskalde føtter?

Anbefalte innlegg

Gjest iiiiiskalde føtter
Skrevet

jeg plages til tider av at føttene mine er iskalde. vet ikke om det er hormonelt eller ikke. men jeg putter bena i fotbad,(men jeg kan jo ikke ha dem der hele tiden heller)

har på to par sokker, men fryser likevel

noen andre tips? Noen produkter som er bra for iskalde føtter eller dårlig blodsirkulasjon hvis det er det det er?

Skrevet

jeg vet det finnes en krem som gjør bena varme, men husker ikke hva den heter! Kan hende de har noen tips på apoteket!

I tillegg kan det være lurt å skifte sokker etter å ha vært ute, i tilfelle disse kan ha blitt litt fuktige i skoa, for da er det lettere å fryse!

Lykke til!

Skrevet

Jeg satt på et legekontor og leste Hjemmet i går. Der sto det noe om et helsekostprodukt som visstnok skal være fantastisk. Men husker naturligvis ikke navnet nå lenger.

Og jeg tror Hjemmet var gammelt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg satt på et legekontor og leste Hjemmet i går. Der sto det noe om et helsekostprodukt som visstnok skal være fantastisk. Men husker naturligvis ikke navnet nå lenger.

Og jeg tror Hjemmet var gammelt.

*LOL*

Unnskyld at jeg ler, det er en vennlig latter. Men det svaret ditt tror jeg var til veldig liten hjelp. Dagens svar Org =D

Skrevet

Hvis jeg husker riktig, så er det et helsekostprodukt som heter Ginko Biloba. Skal hjelpe på blodsirkulasjonen i hender og føtter.

Skrevet

*LOL*

Unnskyld at jeg ler, det er en vennlig latter. Men det svaret ditt tror jeg var til veldig liten hjelp. Dagens svar Org =D

*gliser*

Glad for (ikke) å kunne hjelpe.

Alltid (evt aldri) til tjeneste.

osv.

Gjest M.Angelica
Skrevet

*gliser*

Glad for (ikke) å kunne hjelpe.

Alltid (evt aldri) til tjeneste.

osv.

10 poeng til deg =D

Skrevet

Hvis jeg husker riktig, så er det et helsekostprodukt som heter Ginko Biloba. Skal hjelpe på blodsirkulasjonen i hender og føtter.

*Noterer på handlelista umiddelbart*

Skrevet

Ja denne anbefales! Det er nok blodsirkulasjonen man må få i gang. Du kan også kjøpe deg fotrulle. Ser de har har hatt billig sånn på jysk, bra for hele systemet!

Skrevet

Jeg har kjøpt en krem hos fotpleier som har varmende effekt, tror den heter Gewohl eller noe lignende. (er tom nå så jeg får ikke sjekket)

Ellers pleier jeg ta et varmt fotbad, ha på tynne ullsokker (Ullvang) og så duntøfler utenpå (kjøpt på Rimi for kr 49,-), det hjelper veldig. Frøs veldig på bena etter at jeg flyttet, for her har jeg ikke varmekabler i stuen.

Skrevet

Jeg har kjøpt en krem hos fotpleier som har varmende effekt, tror den heter Gewohl eller noe lignende. (er tom nå så jeg får ikke sjekket)

Ellers pleier jeg ta et varmt fotbad, ha på tynne ullsokker (Ullvang) og så duntøfler utenpå (kjøpt på Rimi for kr 49,-), det hjelper veldig. Frøs veldig på bena etter at jeg flyttet, for her har jeg ikke varmekabler i stuen.

duntøfler til 49kr på rimi?? Har de det nå? Ønsker meg sånne... :)

Skrevet

duntøfler til 49kr på rimi?? Har de det nå? Ønsker meg sånne... :)

Ja jeg kjøpte forleden dag, hadde noen fra før, men de var One size og altfor stor, disse jeg kjøpte på Rimi var i forskjellige størrelser og passere perfekt.

Gjest tjohoo
Skrevet

tykke hjemmestrikka ullsokker synes jeg hjelper veldig godt

Gjest iiiiiskalde føtter
Skrevet

tykke hjemmestrikka ullsokker synes jeg hjelper veldig godt

takk, tror jeg skal forsøke Gingo Billoba jeg

laguna1365380434
Skrevet

Ja! Jeg har et par deilige, fluffy,nattsokker (!) og så sørger jeg for å få noen til å gidde å massere føttene mine så ofte som mulig..Det funker! Føttene mine er også slik at de lett forvandles til istapper.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...