Gjest iiiiiskalde føtter Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 jeg plages til tider av at føttene mine er iskalde. vet ikke om det er hormonelt eller ikke. men jeg putter bena i fotbad,(men jeg kan jo ikke ha dem der hele tiden heller) har på to par sokker, men fryser likevel noen andre tips? Noen produkter som er bra for iskalde føtter eller dårlig blodsirkulasjon hvis det er det det er? 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 jeg vet det finnes en krem som gjør bena varme, men husker ikke hva den heter! Kan hende de har noen tips på apoteket! I tillegg kan det være lurt å skifte sokker etter å ha vært ute, i tilfelle disse kan ha blitt litt fuktige i skoa, for da er det lettere å fryse! Lykke til! 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg satt på et legekontor og leste Hjemmet i går. Der sto det noe om et helsekostprodukt som visstnok skal være fantastisk. Men husker naturligvis ikke navnet nå lenger. Og jeg tror Hjemmet var gammelt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg satt på et legekontor og leste Hjemmet i går. Der sto det noe om et helsekostprodukt som visstnok skal være fantastisk. Men husker naturligvis ikke navnet nå lenger. Og jeg tror Hjemmet var gammelt. *LOL* Unnskyld at jeg ler, det er en vennlig latter. Men det svaret ditt tror jeg var til veldig liten hjelp. Dagens svar Org =D 0 Siter
Gemini Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hvis jeg husker riktig, så er det et helsekostprodukt som heter Ginko Biloba. Skal hjelpe på blodsirkulasjonen i hender og føtter. 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *LOL* Unnskyld at jeg ler, det er en vennlig latter. Men det svaret ditt tror jeg var til veldig liten hjelp. Dagens svar Org =D *gliser* Glad for (ikke) å kunne hjelpe. Alltid (evt aldri) til tjeneste. osv. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *gliser* Glad for (ikke) å kunne hjelpe. Alltid (evt aldri) til tjeneste. osv. 10 poeng til deg =D 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hvis jeg husker riktig, så er det et helsekostprodukt som heter Ginko Biloba. Skal hjelpe på blodsirkulasjonen i hender og føtter. *Noterer på handlelista umiddelbart* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hvis jeg husker riktig, så er det et helsekostprodukt som heter Ginko Biloba. Skal hjelpe på blodsirkulasjonen i hender og føtter. Ja denne anbefales! Det er nok blodsirkulasjonen man må få i gang. Du kan også kjøpe deg fotrulle. Ser de har har hatt billig sånn på jysk, bra for hele systemet! 0 Siter
Aryane Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har kjøpt en krem hos fotpleier som har varmende effekt, tror den heter Gewohl eller noe lignende. (er tom nå så jeg får ikke sjekket) Ellers pleier jeg ta et varmt fotbad, ha på tynne ullsokker (Ullvang) og så duntøfler utenpå (kjøpt på Rimi for kr 49,-), det hjelper veldig. Frøs veldig på bena etter at jeg flyttet, for her har jeg ikke varmekabler i stuen. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har kjøpt en krem hos fotpleier som har varmende effekt, tror den heter Gewohl eller noe lignende. (er tom nå så jeg får ikke sjekket) Ellers pleier jeg ta et varmt fotbad, ha på tynne ullsokker (Ullvang) og så duntøfler utenpå (kjøpt på Rimi for kr 49,-), det hjelper veldig. Frøs veldig på bena etter at jeg flyttet, for her har jeg ikke varmekabler i stuen. duntøfler til 49kr på rimi?? Har de det nå? Ønsker meg sånne... 0 Siter
Aryane Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 duntøfler til 49kr på rimi?? Har de det nå? Ønsker meg sånne... Ja jeg kjøpte forleden dag, hadde noen fra før, men de var One size og altfor stor, disse jeg kjøpte på Rimi var i forskjellige størrelser og passere perfekt. 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 tykke hjemmestrikka ullsokker synes jeg hjelper veldig godt 0 Siter
Gjest iiiiiskalde føtter Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 tykke hjemmestrikka ullsokker synes jeg hjelper veldig godt takk, tror jeg skal forsøke Gingo Billoba jeg 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Ja! Jeg har et par deilige, fluffy,nattsokker (!) og så sørger jeg for å få noen til å gidde å massere føttene mine så ofte som mulig..Det funker! Føttene mine er også slik at de lett forvandles til istapper. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.