Gå til innhold

Kvinner - hvor ofte onanerer dere?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg bare spør jeg!

Dette har jeg lurt på, men får meg ikke til å spørre mine venninner..

Jeg gjør det alt fra hver dag til 3-4 ganger i uken, i perioder to ganger pr dag!

Er dette mye?

Nå er jeg singel og da er vel behovet litt større, men også da jeg hadde samboer gjorde jeg det innimellom, selv om typen ble kjempesur visst han oppdaget det.

Han trodde han ble byttet ut, for jeg var ikke så hypp på sex med han til alle tider!

Jeg er en 30 år gammel kvinne om det er av betydning...

Spent på hva dere svarer nå ja!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212761-kvinner-hvor-ofte-onanerer-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er høyst variabelt! :o) Om kjæresten er på jobb når jeg har eggløsning (han jobber turnus) hender det at jeg må ta en avrivning opptil flere ganger om dagen. Andre perioder har jeg mindre lyst, eller får mer enn nok sammen med ham og da kan det gå uker mellom hver gang.

Annonse

Jeg er mann, men jeg synes ikke dette høres altfor mye ut. 3 til 4 ganger pr. uke er ganske normalt, i alle fall så lenge du er singel.

Men at din tidligere partner/partnere skal bli sure fordi du onanerer, det skjønner jeg ikke. Det vil jeg si er mer opphissende å vite og høre om enn å bli sur for det.

Gjest Megalight

Nå som jeg er single så må jeg "ta meg selv" hvertfall 1 gang pr dag, alltid før jeg skal sove om kvelden, sover så mye bedre da :) Som regel pleier jeg å gjør det mer en en gang pr. dag.

Når jeg var i et forhold så var det alt fra 2-20 ganger pr. uke.

Varierer veldig. Det siste halvåret har jeg hatt kjæreste, og på den tiden har jeg vel gjort det tre ganger... Ja veldig lite... Men da jeg var singel gjorde jeg det vel et par tre ganger i uka. Nå har jeg daglig sex med kjæresten min og da blir det liksom ikke tid til å onanere. savner det ikke for det er mye bedre å elske med kjæresten.

Nesten daglig siden 12-års alderen, ofte 2 ganger (morgen og kveld). Noen ganger ikke i det hele tatt dog, mest hvis jeg ikke er hjemme hos meg selv. Har hatt partner i noe over 2 år, men bare 2-3 ganger i måneden. Han vet godt at jeg står i med meg selv så det koster, og har slettes ikke noe imot det. :)

Gjest driftig dame på 28

kommer så fort at jeg gjør sørger for å komme ....ja, det kan være så mye som opptil 7/8 ganger...... I perioder kan jeg gjenta dette 3/4 ganger om dagen....

Kan også klare meg med kun en gang om dagen, eller i 4 dagers perioder uten å onanere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...