org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Virkelig til ettertanke. http://media.spikedhumor.com/8944/Jingle_Bells_Reversed.swf 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hehe..disse er ikke morsomme lenger! 0 Siter
carma Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *sukk* Jeg har fått alvorlig vegring mot alle "denne er morsom"-linker som legges ut rundt omkring, som man ender opp med hjerteinfarkt av... og stolen min tåler ikke å bli skvettet på flere ganger nå :-p Tør aldri å åpne linker lenger. Er denne også sånn...? 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Hehe..disse er ikke morsomme lenger! Var det bare jeg som fikk hjerteklapp, altså? *S* Bøyde meg helt inntil skjermen for virkelig å høre hva som ble sagt! Har vondt i halsen etter å ha vrælt enda. 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 *sukk* Jeg har fått alvorlig vegring mot alle "denne er morsom"-linker som legges ut rundt omkring, som man ender opp med hjerteinfarkt av... og stolen min tåler ikke å bli skvettet på flere ganger nå :-p Tør aldri å åpne linker lenger. Er denne også sånn...? Oh jeeeh, baby! Jeg har ikke fått igjen hvilepulsen enda! 0 Siter
carma Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Var det bare jeg som fikk hjerteklapp, altså? *S* Bøyde meg helt inntil skjermen for virkelig å høre hva som ble sagt! Har vondt i halsen etter å ha vrælt enda. I rest my case... (og puster lettet ut...) ;-p 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Var det bare jeg som fikk hjerteklapp, altså? *S* Bøyde meg helt inntil skjermen for virkelig å høre hva som ble sagt! Har vondt i halsen etter å ha vrælt enda. He he.kan skjønne du ble skremt da! =) Jeg er skeptisk til alle linker som blir lagt ut på dol. Selv posten.no stoler jeg ikke på ;p 0 Siter
Gjest mildred Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hvor finner dere disse linkene? Jeg går fem på hver gang *sukk*, skrudde lyden på maks for å få med hvert et ord, og det skjer alltid ved sengetid..... 0 Siter
Gjest rota Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Var det bare jeg som fikk hjerteklapp, altså? *S* Bøyde meg helt inntil skjermen for virkelig å høre hva som ble sagt! Har vondt i halsen etter å ha vrælt enda. Neida, du er ikke alene. Jeg var til og med forberedt jeg på at dette var en slik greie, at noe ville hoppe frem og skremme meg. Like fult hoppet jeg på stolen når det skjedde, for man vet jo ikke helt når det skjer. Ikke vits i å legge seg enda, før hvilepulsen har kommet på plass igjen. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *holde fingrene vekk fra musa og IKKE trykke frem det som må komme* ... tviholde på handa! 0 Siter
Gyda Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Av en eller annen grunn skvetter jeg ikke av sånne overraskelser, så det gjør meg faktisk ingenting. Men vi har hatt ganske mange her inne etterhvert ... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg bruker ikke å gå på disse skremmelinkene, men i dag gjorde jeg det. Jeg hadde til og med skrudd opp lyden på fullt fordi det var så vanskelig å få med seg teksten. Resultatet? To bestyrtede barn som kom ilende for å se hva mamma drev med. 0 Siter
Aryane Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Fy, den var stygg......... Jeg skrudde lyden på full guffe for å få det med meg. Dagmammaen til naboen er syk i dag, så jeg har hennes datter her og hun satt ved siden av meg.......for liten til å forstå noe heldigvis, men allikevel....... 0 Siter
org Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 HATER, HATER!!!!! *S* Blei du schræmt no? 0 Siter
org Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Fy, den var stygg......... Jeg skrudde lyden på full guffe for å få det med meg. Dagmammaen til naboen er syk i dag, så jeg har hennes datter her og hun satt ved siden av meg.......for liten til å forstå noe heldigvis, men allikevel....... Uff, unnskyld. Jeg vræla høyt selv - kunne nok skremt både levende og døde. 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 *S* Blei du schræmt no? Jeg ble kvalm og hadde lyst til å besvime. Jeg ser ALDRI skrekkfilmer heller. 0 Siter
Aryane Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Uff, unnskyld. Jeg vræla høyt selv - kunne nok skremt både levende og døde. hehe....det går bra,men jeg ble litt shaky, og lillemor satt med store øyne... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.