Gå til innhold

Menn- hvor ofte onanerer dere?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg bare lurer jeg også

Jeg ble inspirert av forige innlegg.

Dette har jeg lurt på i flere år, siden jeg oppdaget at mannen min onanerer i dusjen.

Det verste er jo at jeg sitter i stua da, og kanskje har lyst på et mega nr.

Hvorfor er dere sånn?????

Jeg ville aldri gjort det samme viss han satt i stua.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212768-menn-hvor-ofte-onanerer-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han låser jo døra, og da tenker jeg at han helst vil være alene.......

Dette er de eneste gangene han låser når han dusjer...

Hvordan vet du at han onanerer da? Du kan vel onanere litt i sofaen der du sitter, og så tar dere det sammen litt senere når han er nydusjet og fin, og du er tent og klar.

Onani er ikke noe man gjør ISTEDET for sex, det er i tillegg. Og det er helt vanlig selvom man er i et forhold.

At han evt. gjør det i dusjen kan være fordi da blir det mndre søl.

Annonse

Gjest alltid aleine :(

mmmmm.... 0-10 dager i uka...runder av til 5?

Ikke i dusjen men... får ikke ordentlig hard ereksjon i vann,blir litt slapp der ;)

Runker døds fort så det er bare for og komme egentlig,

tror ikke vi "drømmer" oss bort som dere jenter...

ser for oss ei fin dame/tenker bittelitt på og ha sex med henne også kjører man på for fult i 1-4 min også bang ferdi...

Så blir vi litt triste av de millionene vi nettopp har drept og har ikke no sex lyst på rundt 15 min...

mmmmm.... 0-10 dager i uka...runder av til 5?

Ikke i dusjen men... får ikke ordentlig hard ereksjon i vann,blir litt slapp der ;)

Runker døds fort så det er bare for og komme egentlig,

tror ikke vi "drømmer" oss bort som dere jenter...

ser for oss ei fin dame/tenker bittelitt på og ha sex med henne også kjører man på for fult i 1-4 min også bang ferdi...

Så blir vi litt triste av de millionene vi nettopp har drept og har ikke no sex lyst på rundt 15 min...

altså..det skal stå 0-10 ganger i uka, ikke dager i uka.. heh.. :P

Jeg er ikke mann, jeg er en gutt, har ikke kone eller barn eller ansvar så...gutt..!

altså..det skal stå 0-10 ganger i uka, ikke dager i uka.. heh.. :P

Jeg er ikke mann, jeg er en gutt, har ikke kone eller barn eller ansvar så...gutt..!

Og enda en ting, tenker aldri på jenter jeg VIRKELIG liker/har likt. Kjærlighet er over detta, drar det ikke ned til onaneringen :P

Han låser jo døra, og da tenker jeg at han helst vil være alene.......

Dette er de eneste gangene han låser når han dusjer...

Låser han døra inn til dusjen bare de gangene han står og onanerer, men ikke ellers? Hva er da hensikten? Han må jo i så fall være klar over at du vet utmerket godt hva han holder på med...? :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...