Gå til innhold

forskere anbefaler kun 3 laksemåltider i året!Fuck human being.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du overstiger denne grensen får du i deg for mye gift!

Hvordan renser jeg kroppen for laksen jeg har spist i jula?det har vel sklidd rett ned i fettet på hofta nå vel..

syns det er sååååå trist å tenke på at vi mennesker ødelegger jorda på denne måten!

Tenker ikke vår slekt på at jo flere dyrearter som blir utryddet jo fortere blir går det mot utrydding av også mennesket? Vi er jo ikke akkurat langt ned i næringskjeden? Det ender med at vi alle blir så forgifta at ikke vi klarer å få barn. Blir så lei meg av å tenke på dette og skulle ønske vi alle kunne gjøre mer enn å resirkulere vår egen søppel..jaja jeg vet vi kan slutte å kjøre bil etc..men det er industrien dom først og fremst gjør dette mot jorda...og oss forbrukere som etterspør varer billigere BILLIGERE frs industrien.

FUCK HUMAN BEING!

Skrevet

Og de aller fleste andre forskere tilbakeviser rapporten og de metodene som der brukes.

Slapp helt av - dette er villt overdrevet.

Skrevet

Og de aller fleste andre forskere tilbakeviser rapporten og de metodene som der brukes.

Slapp helt av - dette er villt overdrevet.

Det er da ikke mange dagene siden det sto noe om at norsk oppdrettslaks var "friskmeldt"? Spiser min laks med god samvittighet jeg i alle fall.

Skrevet

Det er da ikke mange dagene siden det sto noe om at norsk oppdrettslaks var "friskmeldt"? Spiser min laks med god samvittighet jeg i alle fall.

Det er jeg helt sikker på at du trygt kan gjøre, så lenge du ikke spiser kilovis i uka:-)

Skrevet

Ja ikke sant. Og jeg syns det er sååååå trist å tenke på at vi mennesker dreper utallige fisker og dyr for å tilfredsstille våre egne smaksløker når vi absolutt ikke trenger det... sukk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...