jiipp Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 hvis du overstiger denne grensen får du i deg for mye gift! Hvordan renser jeg kroppen for laksen jeg har spist i jula?det har vel sklidd rett ned i fettet på hofta nå vel.. syns det er sååååå trist å tenke på at vi mennesker ødelegger jorda på denne måten! Tenker ikke vår slekt på at jo flere dyrearter som blir utryddet jo fortere blir går det mot utrydding av også mennesket? Vi er jo ikke akkurat langt ned i næringskjeden? Det ender med at vi alle blir så forgifta at ikke vi klarer å få barn. Blir så lei meg av å tenke på dette og skulle ønske vi alle kunne gjøre mer enn å resirkulere vår egen søppel..jaja jeg vet vi kan slutte å kjøre bil etc..men det er industrien dom først og fremst gjør dette mot jorda...og oss forbrukere som etterspør varer billigere BILLIGERE frs industrien. FUCK HUMAN BEING! 0 Siter
jiipp Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Hvor har du lest dette? vg.no nå nettopp 0 Siter
tiliti Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 vg.no nå nettopp http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article526570.ece Jeg tror faktisk samme rapporten har vært revet opp i media og tilbakevist tidligere - men ble dratt frem igjen på grunn av dette med Russland. Men husker ikke sammenhengen. 0 Siter
Goliath Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Og de aller fleste andre forskere tilbakeviser rapporten og de metodene som der brukes. Slapp helt av - dette er villt overdrevet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Og de aller fleste andre forskere tilbakeviser rapporten og de metodene som der brukes. Slapp helt av - dette er villt overdrevet. Det er da ikke mange dagene siden det sto noe om at norsk oppdrettslaks var "friskmeldt"? Spiser min laks med god samvittighet jeg i alle fall. 0 Siter
Goliath Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er da ikke mange dagene siden det sto noe om at norsk oppdrettslaks var "friskmeldt"? Spiser min laks med god samvittighet jeg i alle fall. Det er jeg helt sikker på at du trygt kan gjøre, så lenge du ikke spiser kilovis i uka:-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Ja ikke sant. Og jeg syns det er sååååå trist å tenke på at vi mennesker dreper utallige fisker og dyr for å tilfredsstille våre egne smaksløker når vi absolutt ikke trenger det... sukk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.