Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hjemme i 1 1/2 dag med Lille Frø som har kastet opp og hatt omgangssyke. Pappan og stemora har ligget strøkne, men poden har så langt sluppet unna.

Jeg går nå rundt og føler meg småuggen, men det er jo ikke godt å si om det er psykisk bare? Problemet er at jeg har seinvakt i dag. Og da er jeg alene på jobb de siste 3-4 timene. Og jeg skaper mye større problemer for arbeidsgiver om jeg blir så dårlig om jeg må gå hjem kl. 15 enn om jeg varsler nå så de får skaffet vikar - ellers må de bare stenge resten av dagen.

Men jeg er i tvil. Hva ville du gjort? Om det har noe med saken å gjøre - det tar en time hjem med bussen, evt. 200,- med drosje...

Skrevet

Jeg hadde ringt og diskutert det med sjefen...

-og kanskje blitt enige om at det er best å være hjemme.

Skrevet

Jeg tror jeg ville ringt å bedt de finne en annen til din vakt. For skulle du nå dra på jobb å bli dårlig, så vil det problemet arbeidsplassen får også føles tungt på dine skuldre, i tillegg til at du må spy å bæsje ut bussen eller taxi...;) Jeg håper du slipper unna, men skal vel godt gjøres med en slik sykdom... Ta en idoform å balanser magen din kanskje?

Gjest ville diskutert det
Skrevet

Leg ville ringt sjefen, og sagt det som det var. Så kunne hun prøve å finne en vikar for deg, hvis det blir vanskelig kan hun ringe deg tilbake og høre hvordan det går med deg og om du har anledning til å komme.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Synes du kan holde deg hjemme med god samvittighet.

Så er du forhåpentligvis frisk og rask igjen i morgen.

God bedring.

Skrevet

Hold deg hjemme.

Endte opp med å ringe og si jeg ble hjemme ja. Er småfrossen, småkvalm og litt uggen, men samtidig føler jeg meg ikke sååå syk heller. Jaja, vikaren blir nok glad for ekstratimene i alle fall. :o)

Skrevet

Føler du deg uggen, så hold deg hjemme. Det er sånn omgangssyka starter, og halve byen ligger strøkne. Folk har kommet småugne på jobb hos meg og, men har måtte dratt hjem etter kort tid fordi de har blitt dårlige.

Bedre å være føre var, og heller håpe at du kommer til hektene igjen, enn at du plutselig blir dårlig på jobb!

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...