Gå til innhold

Vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest kaotisk
Skrevet

Vurderer å skaffe oss vaskehjelp i heimen.

Noen som kan si meg hvor mye en vaskehjelp koster og hva slags oppgaver hun kan ha?

Skrevet

Vår vaskehjelp støvsuger, tørker støv og vasker gulv. Han rydder ikke, så hvis barna har ting spredt utover rommene sine, vasker han stort sett rundt. Badene blir tatt grundig hver uke, samme med kjøkkenet. Ellers har jeg inntrykk av at han ser det litt an, og bytter på å ta det grundig i de andre rommene.

Vi betaler 600 per uke, ekstra for vinduer og storvask.

mvh

Skrevet

Her vaskehjelp 3 timer hver uke, til løpende ukentlig renhold. Betaler 140,- pr time.

Deilig å komme fra jobb på fredag og det lukter nyvasket i huset.

Skrevet

Vår vaskehjelp støvsuger, tørker støv og vasker gulv. Han rydder ikke, så hvis barna har ting spredt utover rommene sine, vasker han stort sett rundt. Badene blir tatt grundig hver uke, samme med kjøkkenet. Ellers har jeg inntrykk av at han ser det litt an, og bytter på å ta det grundig i de andre rommene.

Vi betaler 600 per uke, ekstra for vinduer og storvask.

mvh

Det hørtes dyrt ut, synes jeg. Kr 2.400,- i mnd...

Skrevet

Det hørtes dyrt ut, synes jeg. Kr 2.400,- i mnd...

Det er kanskje litt dyrt, men vi har et ganske stort hus, og jeg ser MØRKT på å begynne å vaske selv!

mvh

Skrevet

Vi har ei dame som vasker, støvsuger og tørker støv for 100 kroner per time. Hun bruker ca 3 timer. Vi rydder kvelden før, slik at det skal bli enklest mulig for henne å komme til.

(Vi har brukt City Maid i 10 år, men det ble for dyrt - ca 1000 kr per gang for samme jobben.)

laguna1365380434
Skrevet

Vi hadde i USA. Hun tok oppvask, gulver, badekar, støvtørk, flekker, og til og med klesvask!:-)

Det hun ikke tok var generelt rot, og kjøleskapet.

Hun kom ewn gang pr uke og fikk 50 dollar + tips. Vet ikke om det er oversettbart da.

Skrevet

Det er kanskje litt dyrt, men vi har et ganske stort hus, og jeg ser MØRKT på å begynne å vaske selv!

mvh

Uff ja. Men det verste er ryddinga, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...