Gå til innhold

min mann kontrollerer meg

Anbefalte innlegg

Gjest beentherenomore

Ja, jeg forstår at du er sliten.

Men jeg forstår ikke hvordan du orker å være i forholdet.

Jeg forstår heller ikke hvordan han orker å være i forholdet. Han stoler åpenbart ikke på deg for fem øre. Det at han ikke stoler på deg trenger naturligvis ikke å ha noe med deg å gjøre, men ham.

Uansett er et forhold hvor du sliter på grunn av hans tillit og han åpenbart ikke har noen tillit til deg, dødfødt.

Det er noe feil når et forhold får deg til å føle deg slik du nå føler deg. I et forhold skal du føle deg bra. Ikke som en dass.

i vårt forhold er det meste veldig bra, men jeg har hatt ei krise. Så beggev il tilbeke til at alt er ok.

Men jeg veit det er en vei dit.

Og da kan jeg ikke skylde på sambo for jeg ikke har tillit.

Kan vel godt hende hun også har noe som er fint i forholdet?

Man gir ikke opp så lett uten å være nødt og bli litt sliten noen ganger.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

6

• Babette

3

• ShitDiddelyDo

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Fortsett å bli sint og sett foten beinhardt ned! Ingen har vel noenting i din innboks å gjøre..

Alle har rett til å ha ting som er helt privat, der ingen går uten tillatelse. For meg er mobil, data og håndveske slike steder.

Jeg hadde ikke hatt så veldig lyst til å ha et forhold der folk ikke stolte nok på meg til å la meg ha private ting i fred. Jeg sier ikke at du nødvendigvis bør slå opp med ham for noe som i bunn og grunn kan fortone seg som en filleting og en bagatell, men du må absolutt være tydelig på at du ikke føler det som akkurat det!

En mann som føler at han har rett på å lese på mobilen din er jeg redd kan føle han har rett til mye rart etterhvert om han ikke får klar og kald beskjed! Vær kompromissløs som bare fy, på det her, det er mitt råd!

Uansett, lykke til!

:-)

ShitDiddelyDo

i vårt forhold er det meste veldig bra, men jeg har hatt ei krise. Så beggev il tilbeke til at alt er ok.

Men jeg veit det er en vei dit.

Og da kan jeg ikke skylde på sambo for jeg ikke har tillit.

Kan vel godt hende hun også har noe som er fint i forholdet?

Man gir ikke opp så lett uten å være nødt og bli litt sliten noen ganger.

Men det her er ikke snakk om en liten ting. Det er snakk om det desidert viktigste i et forhold. Nemlig tillit.

Dette handler etter mitt syn om en ting: Har han noen grunn til å mistenke deg for å være utro?

Jeg hadde - som de fleste andre - den filosofi - at man ikke åpner andres mail, brev eller SMS. Ei heller den man bor sammen med.

Det var utrolig naivt. Ved en tilfeldig kom jeg over hennes omfattende utroskap, blant annet via SMS. Hun kunne drive på omtrent åpenlyst med dette fordi hun visste jeg ikke ville snoke på hennes mobil.

Vi klarte å komme oss videre, men i dag er begges mobiler fullstendig åpen for sjekk. Det er slik: Hun (og jeg) kan selvsagt ikke sende/motta SMSer som ikke tåler dagens lys.

Så dersom din mann har en grunn til å sjekke, skjønner jeg han utrolig godt. Mobil og SMS er noe lugubert og lett å skjule.

Nedover her leser jeg om vanvittige forslag om å endre f.eks PIN-koden. Det forteller om en naivitet helt hinsides. Akkurat som om det vil øke tryggheten til din mann.

La mobilen ligge åpen!

Gjest beenthernomore

Dette handler etter mitt syn om en ting: Har han noen grunn til å mistenke deg for å være utro?

Jeg hadde - som de fleste andre - den filosofi - at man ikke åpner andres mail, brev eller SMS. Ei heller den man bor sammen med.

Det var utrolig naivt. Ved en tilfeldig kom jeg over hennes omfattende utroskap, blant annet via SMS. Hun kunne drive på omtrent åpenlyst med dette fordi hun visste jeg ikke ville snoke på hennes mobil.

Vi klarte å komme oss videre, men i dag er begges mobiler fullstendig åpen for sjekk. Det er slik: Hun (og jeg) kan selvsagt ikke sende/motta SMSer som ikke tåler dagens lys.

Så dersom din mann har en grunn til å sjekke, skjønner jeg han utrolig godt. Mobil og SMS er noe lugubert og lett å skjule.

Nedover her leser jeg om vanvittige forslag om å endre f.eks PIN-koden. Det forteller om en naivitet helt hinsides. Akkurat som om det vil øke tryggheten til din mann.

La mobilen ligge åpen!

Hvis han har hatt grunn til å mangle tillit, er jeg veldig enig med deg.

Å klage på kontroll da er nesten som å bekrefte at han bør kontrollere.

Når sambo kommenterer at jeg har slettet, skjuler han ikke kontrollen men gir meg egentlig en advarsel. Så jeg gir han utskrifter ubedt for tiden.

Jeg vil ha tilliten tilbake, og klager ikke.

La mobilen ligge åpen!

ja jeg er enig ,la mobilen ligge åpen ,for å unngå å gi grunnlag for noe lugubert.Men jeg syntes jo som kvinne at jeg må få ha mine venninder i fred jeg da ,

jeg har til opplysning aldri gitt han grunn til å lure hva jeg bruker min mobil til

Annonse

Det hadde klikket for min sambo om jeg protesterte når han ville sjekke.

Ikke alle har hatt rent mjøl i sekken, kanskje ikke han kontrollerer men sier i fra?

når han kommenterer at sms er slettet, er det ikke kontroll men en advarsel. Slik har vi det fortiden. Og sambo ville blitt rasende om jeg reagerte. og jeg ville forstått dt fult ut at han reagerte med en skikkelig utspørring.

Så dt er ikke alle som kan protestere på kontroll.

Selvsagt kan du protestere!! Du kan ikke la mannen bestemme over hva du skal tillate og ikke. Jeg har ved flre anlednigner hatt meldinger jeg ikke vil min samboer skulle se, men prøvde å slette de med en gang jeg fikk de, og hadde svart.

Selvsagt kan du protestere!! Du kan ikke la mannen bestemme over hva du skal tillate og ikke. Jeg har ved flre anlednigner hatt meldinger jeg ikke vil min samboer skulle se, men prøvde å slette de med en gang jeg fikk de, og hadde svart.

Altså!! "Hemmelige" sms trenger ikek alltid dreive seg om utroskap. I de tilfellene jeg hadde "hememlige" sms, var de fra en felles venninne som var i ferd med å bryte opp ekteskapet, og ville ikke at min mann skulle vite om det.

Jeg har da KRAV på et liv som ikke han skal vite 100 % om!!!

Dette dreide seg om min venninnes ve og vel, og jeg akter å holde fast ved at hun ikke ønsket at detet skulle komme ut. (selv ikke til mannen min)

Altså!! "Hemmelige" sms trenger ikek alltid dreive seg om utroskap. I de tilfellene jeg hadde "hememlige" sms, var de fra en felles venninne som var i ferd med å bryte opp ekteskapet, og ville ikke at min mann skulle vite om det.

Jeg har da KRAV på et liv som ikke han skal vite 100 % om!!!

Dette dreide seg om min venninnes ve og vel, og jeg akter å holde fast ved at hun ikke ønsket at detet skulle komme ut. (selv ikke til mannen min)

Wales-kringle.

Gjest beentherenomore

ja jeg er enig ,la mobilen ligge åpen ,for å unngå å gi grunnlag for noe lugubert.Men jeg syntes jo som kvinne at jeg må få ha mine venninder i fred jeg da ,

jeg har til opplysning aldri gitt han grunn til å lure hva jeg bruker min mobil til

som kvinne må vi få ha våre kvinnevenner. Men for meg gjelder ikke det akkurat nå.

For grunnen til at han ikke har tillit til meg, gjaldt ikke mine kvinnevenner. Hvorfor har han ikke tillit da?

Har han hatt andre grunner til å være skeptisk betyr det ikke noe hva du ønsker å ha privat. Det er tilliten generelt du må finne tilbake til først.

Vi tror noen ganger at vi kan sortere hva vi skal ha tillit til å gjøre.

Wales-kringle.

http://www.samson.no/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=65

Og kaffe formoder jeg ??

Her kan du velge...

http://www.mmmat.no/middelhavsmat_blog/2005/09/slik-lager-du-den-perfekte-kopp-kaffe.html

Selv liker jeg best vanlig svart kaffe til kaker, men til Wales-kringle som ikke er sååå mektig så kunne jeg godt forsøkt noe annet også..

Annonse

http://www.samson.no/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=65

Og kaffe formoder jeg ??

Her kan du velge...

http://www.mmmat.no/middelhavsmat_blog/2005/09/slik-lager-du-den-perfekte-kopp-kaffe.html

Selv liker jeg best vanlig svart kaffe til kaker, men til Wales-kringle som ikke er sååå mektig så kunne jeg godt forsøkt noe annet også..

Takk! Og jeg drikker vanlig svart kaffe til alt, også alene. Aldri noe lattegreier her.

La mobilen ligge åpen!

Må være slitsomt og nedverdigende å leve i et forhold helt uten tillit.

Gjest hallow :o/

Det hadde jeg ikke funnet meg i. Ikke engang om det ble fremlagt som en spøk! Våre telefoner ligger tilgjengelig fremme, men vi sjekker ikke hverandres innboks. Ikke at det er noe spennende å finne der heller (på min altså - som er den jeg kjenner til), men jeg vil gjerne få ha mine venninne SMS'er for meg selv. Hadde vi ikke hatt såpass tillitt til hverandre så hadde jeg blitt alvorlig bekymret

Det hadde jeg ikke funnet meg i. Ikke engang om det ble fremlagt som en spøk! Våre telefoner ligger tilgjengelig fremme, men vi sjekker ikke hverandres innboks. Ikke at det er noe spennende å finne der heller (på min altså - som er den jeg kjenner til), men jeg vil gjerne få ha mine venninne SMS'er for meg selv. Hadde vi ikke hatt såpass tillitt til hverandre så hadde jeg blitt alvorlig bekymret

"men jeg vil gjerne få ha mine venninne SMS'er for meg selv"

Nemlig! Hva mine venninner betror meg er da ikke noe han har noe med. Ikke at han bryr seg om det heller. :o)

Gjest pocahonta

Mannen din har tydligvis ikke tillit til deg.

Det er vanskelig å leve sammen uten tillit, men du kan ikke bare klage hvis det finnes noen grunner.

Så har du ikke vært utro, gjort noe som har truet forholdet, mailet eller hatt hemlige sms som han kan reagere på Kick han ut.

men har du noen gang vært utro eller gjort han usikker på forholdet er det utrolig dumt og klage på han.

da sier du jo rett fram at du ikke skjønner hva tillit er?

Det må være en grunn til at han ikke har hatt tillit til deg,? og da er det en pen måte å advare deg på å si han spøker.

Det er ikke noe rart mange mister tillit i dag med nettet chat sms og utroskap. og noen tror det er bare å få tillit etter de har gjort noe dumt.

derfor bør du kanskje spørre han om han har grunn til å kontrollere? hvis du vet hvorfor du ikke får tillit, bestill beviser utskrifter o.l. som beviser du ikke har sendt mld til ukjendte.

Gjest stoneman

som kvinne må vi få ha våre kvinnevenner. Men for meg gjelder ikke det akkurat nå.

For grunnen til at han ikke har tillit til meg, gjaldt ikke mine kvinnevenner. Hvorfor har han ikke tillit da?

Har han hatt andre grunner til å være skeptisk betyr det ikke noe hva du ønsker å ha privat. Det er tilliten generelt du må finne tilbake til først.

Vi tror noen ganger at vi kan sortere hva vi skal ha tillit til å gjøre.

Det kan jeg skrive under på. Jeg hadde nøyaktig samme hendelse som craven, og hun prøvde å lure meg. Fy f... som jeg sleit med tilliten etterpå.

Men vi ville videre og hun syns dt var helt fordferdlig at jeg ikke bare ga henne tillit. Men hun skjønte det ikke var meg som skulle bevise at jeg kunne stole på.

Det var hun som må bevise at jeg kan stole på.

Samme hvor mye jeg vil ha tillit, blir alt ruinert når jeg oppdager at hun bråsletter mld når jeg kommer. All tillit og vi må begynne igjen.

Jeg oppdag at dama i den uskyldige mld fra venninna ble spurt om hun var intr i fest. Kan late som jeg er hjemme.

Hjelper ikke mye at det bare er venninnemld da?

Men nå har hu innsett at det er hun som må bevise, og ikke jeg som må slutte å kontrollere for at vi skal bli ferdige med mistankene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...