Gå til innhold

min mann kontrollerer meg

Anbefalte innlegg

Gjest stoneman

takk for svar ,jeg er veldig bevisst på at mobilen får ligge hvor den ligger ,og jeg har den aldri med meg hele tiden ,jeg har for å si det ett helt avslappet forhold til den selv ,derfor blir jeg litt lei ,har og sagt det til han men....

Er du veldig bevisst på hvor den ligger, mobilen? Du er klar over at den kontrolleres da, at det er en grunn til at du må være åpen med den?

Mine sambo har grunn til å la den ligge åpen og vi har avtaler. jeg er ikke sjalu men har vært mistenksom helt siden hu var utro. Vi nærmer oss nå etter 2 år siden jeg ferska hu med kollegaen. Og det var ei mld fra venninne som jeg tilfvis åpnet.

Men et forhold som har vært bra i mange år er ikke over hvis hu vil jobbe for tilliten igjen. Jeg gir tilbake hvis hu viser tillit til at jeg vil godta bevisa henses.

Ja, jeg vil se dem og jeg ser ovr de. Det er deal og hu mener det. Vi vil noe

Veit ikke om dette er noe dere har problem med, men sambo klaget litt som deg den første tida. Ville ha noe å trampe med foten med som noen svar her har sakt.

Det kan du gjøre om du bør dumpe han før dere har vært forlenge sammen. Hvis dere har vært sammen i noen fler år har små barn som oss og han har en grunn til å s i fra er det annerledes.

Vil svare litt mer seriøst enn dump han. Jeg mener det ervoksent å si fra at han veit mld er slettet hvis han og du jobber med tillitsspørsmål. Da viser han deg tillit at han tør si det like fram. jeg klarte ikke det med en gang.

Når sambo skjønte det var mer enn ett syn på detta, ble det ikke noe trampe med foten men samarbeid.

Jeg er mann og veit mange menn som meg er f... lei sms som liksom skulle være så uskyldige og privat.

Snakk med oss i stedet om følelser og dill og ikke klag når vi er intr i hva dere gjør eller?

v hils

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

6

• Babette

3

• ShitDiddelyDo

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest stoneman

ja jeg er enig ,la mobilen ligge åpen ,for å unngå å gi grunnlag for noe lugubert.Men jeg syntes jo som kvinne at jeg må få ha mine venninder i fred jeg da ,

jeg har til opplysning aldri gitt han grunn til å lure hva jeg bruker min mobil til

Det behøver ikke være et problem å ha åpenhet md hverandre. Ville bare fortelle vi også har hatt mange samtaler om sms og emailer.

Det er bare viktig at dere får til dialog om hvorfor. Mange menn sliter md slikt fordi dama blir sure når vi spør eller kommenterer.

Det blir feil for meg. Du virker for sliten til å innse at da blir du kanskje lukket i stedet for åpen. Det kan det bli vont av. Hvordan gikk dt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...