Gå til innhold

vet ikke jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest ohkejfchshe

Min samboer dumpa meg i begynnelsen av november. At han gjorde det slutt kom som et sjokk for meg, jeg visste vårt forhold ikke var en dans på roser-men jeg ville heller trodd det var jeg som tok "steget".

Den første uka var jeg heeelt ifra meg, gråt bare hans navn ble nevnt-skikkelig kjærlighetssorg, noe jeg aldri har hatt makan til.

Jeg spurte han etter en uke om han VAR sikker-at han virkelig ville ha det slutt, noe han ville. Alle mennesker er forskjellige og reagerer og handler forskjellig. Jeg ville komme over min x derfor var jeg hos min elsker (tidliggere elsker-en som jeg hadde før x, kun sex)-Og som jeg kjenner meg, jeg kom over Xen min, på en måte hvertfall-gråt ikke uavbrutt lenger...

Men selvfølgelig, etter ca 3-4uker kom han tilbake-han angret så inderlig. Jeg for min del var begynt å sette pris på singlelivet-til en viss grad, selvfølgelig savnet jeg han.

Altså i en måned har han nesten så og si sovet hos meg hver natt. Jeg føler meg "slem" når jeg sier jeg vil være alene. Vil han ingenting vondt. Vi har sex av og til, men ingenting kos-jeg trenger det ikke for min del hvertfall-kun hard og rå sex :)

Tingen er at jeg savner han innimellom, vi har et godt vennskap-men er det god nok grunn til å gå inn i forhold med han igjen. Vi var sammen i 2.5år-og den tida va ikke akuratt en dans på roser, men det er ingen forhold. Litt ulikheter samt. han løy mye for meg i begynnelsen av forholdet, løy om bagateller-sånne typiske "hvite løgener" var med sin x bak ryggen min osv...

Tilliten min til han ble gradvis bedre.

Jeg kan jo nevne at jeg er 24år.

Livet går videre med eller uten han, såklart. Men jeg er uskikker på hvilket valg jeg skal ta. Jeg er redd jeg vil miste all kontakt med han om jeg bryter helt ut-sånn som vi har det nå kan vil ikke holde på særlig lenge.

Uskikker, bli videre eller gå ut å finne noe nytt, en som kanskje er mer lik meg.....

Det er bare såå vanskelig, What to do....

Er jo så glad i han, selv om den kjærlighets-følelsen for han ikke er der, jeg har vel aldri vært super forelska i han heller, det var vennskapet som fikk meg til å bli sammen med han...

Mye rot sikkert dette, men noen ger med noen synspunkter-gode råd???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212792-vet-ikke-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ut som seigpining. Hvis han har dumpet deg, og du ved nøyere ettertanke er enig i at det ikke var bra nok forhold mellom dere to, så er det på tide å kutte båndene. At han angrer og kommer tilbake til deg , og du tar imot ham halvhjertet, er ikke noe bevis på at forholdet kan reddes. Det er vondt å slippe taket, men det går med vilje og tid. Du bør ikke la ham ligge hos deg flere ganger. Sett en stopper for dette.

Gi deg selv minst et halvt år uten kontakt med ham for å se hva som endrer seg av følelser hos deg.

Du er så ung at det vil by seg mange flere sjanser til å finne en ny.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212792-vet-ikke-jeg/#findComment-1557654
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...