Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Trenger å tenke på noe annet enn min samboers potensielle utroskap om et par uker... Noen som vet hvor på nettet jeg kan søke etter kjente musikktekster? 0 Siter
carma Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Søk i Google etter sangens tittel (og evt artist) og sleng på "lyrics" bak. 0 Siter
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Søk i Google etter sangens tittel (og evt artist) og sleng på "lyrics" bak. takk, men har hørt at det skal finnes et eget nettsted. Noen som vet adressen til dette? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 takk, men har hørt at det skal finnes et eget nettsted. Noen som vet adressen til dette? Det finnes mange nettsteder, men de færreste av dem er noe å skryte av. Det enkleste er som Carma sier å gå på google, og skrive inn f.eks. "David Bowie lyrics". Hvis du liker metal finnes det forresten en veldig god side, men det er også den eneste gode samlesiden jeg har funnet. www.darklyrics.com 0 Siter
Gjest lyrics Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Dere skal kunne stole på hverandre i et forhold, og om du er så usikker nå....? Om han er utro er han en drittsekk, men det kan vel også hende han ikke finner på noe? I så fall bør han gjøre det slutt med deg først. Vil du ha denne usikkerheten? Lykke til. Tekster: du kan søke i google på lyrics og så kanskje et bandnavn. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 takk, men har hørt at det skal finnes et eget nettsted. Noen som vet adressen til dette? Du finner jo gjerne de sidene om du søker slik du fikk forslag om. Det er et utall av "lyrics-sider" på nettet. 0 Siter
carma Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 takk, men har hørt at det skal finnes et eget nettsted. Noen som vet adressen til dette? Det finnes en haug med nettsteder, med varierende kvalitet. Du finner sjeldent alt du vil på ett sted, derfor er det enklere å søke i Google. 0 Siter
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det finnes mange nettsteder, men de færreste av dem er noe å skryte av. Det enkleste er som Carma sier å gå på google, og skrive inn f.eks. "David Bowie lyrics". Hvis du liker metal finnes det forresten en veldig god side, men det er også den eneste gode samlesiden jeg har funnet. www.darklyrics.com åh, gud, nei ingen metal, men takk for svar :-) 0 Siter
Gjest dama hans Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Takk for svar, alle! Jeg bruker google. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.