Gå til innhold

Musikktekster

Anbefalte innlegg

Gjest dama hans
Skrevet

Trenger å tenke på noe annet enn min samboers potensielle utroskap om et par uker...

Noen som vet hvor på nettet jeg kan søke etter kjente musikktekster?

Skrevet

Søk i Google etter sangens tittel (og evt artist) og sleng på "lyrics" bak.

Gjest dama hans
Skrevet

Søk i Google etter sangens tittel (og evt artist) og sleng på "lyrics" bak.

takk, men har hørt at det skal finnes et eget nettsted. Noen som vet adressen til dette?

ShitDiddelyDo
Skrevet

takk, men har hørt at det skal finnes et eget nettsted. Noen som vet adressen til dette?

Det finnes mange nettsteder, men de færreste av dem er noe å skryte av.

Det enkleste er som Carma sier å gå på google, og skrive inn f.eks. "David Bowie lyrics".

Hvis du liker metal finnes det forresten en veldig god side, men det er også den eneste gode samlesiden jeg har funnet.

www.darklyrics.com

Gjest lyrics
Skrevet

Dere skal kunne stole på hverandre i et forhold, og om du er så usikker nå....? Om han er utro er han en drittsekk, men det kan vel også hende han ikke finner på noe? I så fall bør han gjøre det slutt med deg først. Vil du ha denne usikkerheten? Lykke til.

Tekster: du kan søke i google på lyrics og så kanskje et bandnavn.

Skrevet

Du finner jo gjerne de sidene om du søker slik du fikk forslag om. Det er et utall av "lyrics-sider" på nettet.

Skrevet

Det finnes en haug med nettsteder, med varierende kvalitet. Du finner sjeldent alt du vil på ett sted, derfor er det enklere å søke i Google.

Gjest dama hans
Skrevet

Det finnes mange nettsteder, men de færreste av dem er noe å skryte av.

Det enkleste er som Carma sier å gå på google, og skrive inn f.eks. "David Bowie lyrics".

Hvis du liker metal finnes det forresten en veldig god side, men det er også den eneste gode samlesiden jeg har funnet.

www.darklyrics.com

åh, gud, nei ingen metal, men takk for svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...