Gå til innhold

Ok, ny info om det potensielle utroskapet!

Anbefalte innlegg

Gjest dama hans
Skrevet

Av hensyn til anonymitet skrev jeg at vi er samboere. Det er vi ikke. Vi bor på hybel begge to, bare et par hundre meter fra hverandre.

Jeg vil ha mulighet til å reise hjem innen denne mannen kommer på besøk til kjæresten min.

Skal jeg gjøre det, og kort si at denne fyren kan bo på min hybel? Kan da se hva kjæresten min svarer og hvordan han reagerer.

Jeg overnatter alltid hos kjæresten min, så det ville jo være helt bak mål at jeg måtte ligge på min egen hybel og denne fyren på hybelen til kjæresten min.

Gjest dama hans
Skrevet

Faen, glem det. Har ikke dyne på hybelen min.

Skrevet

Skjønner jo at du er bekymret, men har du snakket med kjæresten din om det? Fortalt ham hvoir usikker du er på dette? Et forhold bør jo være basert på ærlighet og at man kan stole på hverandre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vil fyren være utro klarer han å være det.

Det nytter ikke å sette opp vakter utenfor hybelen hans.

Skrevet

Begynner å se ut som om dette bare er tull. Kjøp en dyne på salget da vel?

Skrevet

Han kan vel ta med seg sovepose da vel!?

Jeg syns det er utrolig mange unødvendige problemer i denne situasjonen her, jeg.

Gjest dama hans
Skrevet

Han kan vel ta med seg sovepose da vel!?

Jeg syns det er utrolig mange unødvendige problemer i denne situasjonen her, jeg.

Takk for svar. Jeg lurer på hva du anser som unødvendige problemer?

Skrevet

Takk for svar. Jeg lurer på hva du anser som unødvendige problemer?

Jeg har ikke fulgt veldig godt med i temaet, skal innrømme det, men mener at jeg leste her igår at denne kompisen må sove i samme seng som typen din fordi det ikke finnes noen gjesteseng og sofaen er vond å ligge på...?

Hvis du pleier å sove der hver natt så har han kanskje dobbeltseng, da? I så fall bør det gå an å ta ut den ene madrassen og re opp til denne kompisen i et annet rom?

Og hvis han ikke har dobbeltseng, men bare sånn "halvannen" så er det overhodet ikke naturlig at de deler seng! Da sover man på sofaen om man absolutt skal sove der - uansett hvor vond den er å ligge på.

Til og med jeg ville blitt bekymret hvis min samboer skulle ha besøk av en kompis og de absolutt skulle dele en liten seng. Og han er hetero.

Skrevet

Har du seng da?

Gjest dama hans
Skrevet

Har du seng da?

ja, men ikke dyne... Vi har en dobbeltdyne og den er hos ham.

Skrevet

ja, men ikke dyne... Vi har en dobbeltdyne og den er hos ham.

Jeg er faktisk virkelig imponert over at det går an å ikke ha ei dyne hjemme.

Skrevet

Jeg har ikke fulgt veldig godt med i temaet, skal innrømme det, men mener at jeg leste her igår at denne kompisen må sove i samme seng som typen din fordi det ikke finnes noen gjesteseng og sofaen er vond å ligge på...?

Hvis du pleier å sove der hver natt så har han kanskje dobbeltseng, da? I så fall bør det gå an å ta ut den ene madrassen og re opp til denne kompisen i et annet rom?

Og hvis han ikke har dobbeltseng, men bare sånn "halvannen" så er det overhodet ikke naturlig at de deler seng! Da sover man på sofaen om man absolutt skal sove der - uansett hvor vond den er å ligge på.

Til og med jeg ville blitt bekymret hvis min samboer skulle ha besøk av en kompis og de absolutt skulle dele en liten seng. Og han er hetero.

Vår dobbeltseng er HEL (bare til en opplysning)

Gjest dama hans
Skrevet

Jeg er faktisk virkelig imponert over at det går an å ikke ha ei dyne hjemme.

Det er meget mulig. Man kan ha sølt noe på dynen og valgt å kaste fremfor å vaske (hvilket allikevel ikke ville vært tilstrekkelig) og så valgt å kaste dynen, siden jeg allikevel sover hos kjæresten hver natt og siden vi sannsynligvis kommer til å flytte sammen innen et år.

Skrevet

Begynner å se ut som om dette bare er tull. Kjøp en dyne på salget da vel?

Enig., Det begynner å høres mer og mer søkt ut.

Skrevet

Det er meget mulig. Man kan ha sølt noe på dynen og valgt å kaste fremfor å vaske (hvilket allikevel ikke ville vært tilstrekkelig) og så valgt å kaste dynen, siden jeg allikevel sover hos kjæresten hver natt og siden vi sannsynligvis kommer til å flytte sammen innen et år.

Hvorfor betaler dere to hybel-husleier når dere bruker bare den ene?

Gjest dama hans
Skrevet

av hensyn til anonymitet vil jeg ikke svare på det, men det er god grunn til det.

Skrevet

det er det sikkert mange som gjør da. Man gjør jo det før man har bestemt seg for å bli samboer - akkurat DET syns jeg ikke var noe rart i denne saken :)

Gjest dama hans
Skrevet

Enig., Det begynner å høres mer og mer søkt ut.

Jeg har ikke mulighet til å kjøpe dyne... Jeg har ikke tid pga forpliktelser.....

Litt kjedelig at det plutselig bare dreier seg om størrelse på seng og manglende dyne, men... Takknemlig for svar uansett...

Skrevet

Jepp.

Ullteppe!?

Det er halv pris på hele butikken på KID nå om dagen, så det er ikke så vanskelig å få tak i en dyne.

Jeg ville nok stussa om gubben skulle delt dobbeldyne med en annen enn meg.

Skrevet

Jeg har ikke mulighet til å kjøpe dyne... Jeg har ikke tid pga forpliktelser.....

Litt kjedelig at det plutselig bare dreier seg om størrelse på seng og manglende dyne, men... Takknemlig for svar uansett...

*ler* nå skøyer du veldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...