Gå til innhold

Ok, ny info om det potensielle utroskapet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp.

Ullteppe!?

Det er halv pris på hele butikken på KID nå om dagen, så det er ikke så vanskelig å få tak i en dyne.

Jeg ville nok stussa om gubben skulle delt dobbeldyne med en annen enn meg.

Det hadde jeg ikke fått med meg. To menn som skal dele dobbeltseng og dobbeltdyne? Den dama som tror ingenting skjer der (med den bakgrunnen disse to har) er ikke bare naiv...

Gjest dama hans
Skrevet

*ler* nå skøyer du veldig.

Nei... Jeg har ikke tid, sånn er det med den saken. Dvs jeg KAN ta meg tid, men det vil være litt ekstremt. Jeg har forpliktelser, og forderver ikke dem (og tilliten til meg) uten at det er tvingende nødvendig.

Gjest dama hans
Skrevet

Det hadde jeg ikke fått med meg. To menn som skal dele dobbeltseng og dobbeltdyne? Den dama som tror ingenting skjer der (med den bakgrunnen disse to har) er ikke bare naiv...

dum også? :-)

Jeg har ikke sagt at de skal ligge i samme seng, men jeg ser ikke bort fra at det kan komme til å skje. Kjæresten min har mulighet til å låne en madrass, og dersom han har sovepose så får fyren ligge i den.

Skrevet

Vår dobbeltseng er HEL (bare til en opplysning)

Ja, det finnes kanskje hele dobbeltsenger.. tenkte bare at på en hybel er det kanskje ikke plass til sånt.

Men det er uansett ikke naturlig å dele den med en kopis/ekskjæreste som kommer på besøk.

Skrevet

Nei... Jeg har ikke tid, sånn er det med den saken. Dvs jeg KAN ta meg tid, men det vil være litt ekstremt. Jeg har forpliktelser, og forderver ikke dem (og tilliten til meg) uten at det er tvingende nødvendig.

Og du anser ikke dette som tvingende nødvendig? Det handler om å finne ut hvor typen din står i forhold til deg og egen legning. Tror faktisk jeg hadde investert litt tid og penger på å kjøpe en dyne fremfor å la han dele dyne og seng med en tidligere venn/elsker.

Gjest harmon kardon
Skrevet

Ja, det måtte da være greit. Og hvis du også kan inkluderes i møtet mellom dem, så viser de at de bare er venner. Hvis de ikke begynner å skulle ha kontakt fast fremover da..

Gjest harmon kardon
Skrevet

Faen, glem det. Har ikke dyne på hybelen min.

Hvorfor har du den hybelen egentlig?

Skjønner ikke hvorfor du skriver inn her. Mange svarer at det nok er ugler i mosen her og at det der ikke er greit. Du aviser dem, men når EN person sier at du bare må prøve å stole blindt og naivt på ham, så griper du fatt i den med alt du har. Du ville bare få det svaret ikke sant, du vil bare høre det du vil høre. Du vil ikke høre at det kanskje er noe galt der, noe jeg ganske sikkert tror det er. Du må ikke være altfor naiv her da.

Gjest dama hans
Skrevet

Hvorfor har du den hybelen egentlig?

Skjønner ikke hvorfor du skriver inn her. Mange svarer at det nok er ugler i mosen her og at det der ikke er greit. Du aviser dem, men når EN person sier at du bare må prøve å stole blindt og naivt på ham, så griper du fatt i den med alt du har. Du ville bare få det svaret ikke sant, du vil bare høre det du vil høre. Du vil ikke høre at det kanskje er noe galt der, noe jeg ganske sikkert tror det er. Du må ikke være altfor naiv her da.

Jeg avviser ikke dem, men jeg svarer på svarene dems, for at de skal få et bedre bilde av situasjonen.

Takk for dine - og alle andres svar.

Gjest harmon kardon
Skrevet

Du har ikke tid til å springe innom en butikk som tar 5 minutter? javel... Typen din kan vel heller ikke gjøre det for deg?..eh..

Tulleinnlegg ja!

Gjest harmon kardon
Skrevet

Jeg har ikke sagt at de skal ligge i samme seng, men jeg ser ikke bort fra at det kan komme til å skje. Kjæresten min har mulighet til å låne en madrass, og dersom han har sovepose så får fyren ligge i den.

Men han kan ikke bruke soveposen i din seng på din hybel? Eh.. nå ROR du fælt altså

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er faktisk virkelig imponert over at det går an å ikke ha ei dyne hjemme.

Hehe, jeg trodde hun manglet en ekstradyne, jeg.

Det at hun ikke har dyne hjemme må være noe av det sykeste jeg noensinne har lest her på dol. :)

Gjest harmon kardon
Skrevet

Jeg avviser ikke dem, men jeg svarer på svarene dems, for at de skal få et bedre bilde av situasjonen.

Takk for dine - og alle andres svar.

Ja, men du viser ganske klart at du vil la dem sove i samme seng, fordi du stoler på ham og da kan jo ikke noe galt skje liksom...

La oss få høre hvordan det gikk da, om det ikke bare er tull noe jeg har begynt å tro nå...

Skrevet

Hehe, jeg trodde hun manglet en ekstradyne, jeg.

Det at hun ikke har dyne hjemme må være noe av det sykeste jeg noensinne har lest her på dol. :)

Ja, hun mangler ekstradyne. 3 personer skal en natt sove med bare 1 dobbeltdyne. Hvem deler seng. Kjæresteparet, eller mannen og kompisen?

Skrevet

Dere får dele seng alle tre, da :-)

".........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, hun mangler ekstradyne. 3 personer skal en natt sove med bare 1 dobbeltdyne. Hvem deler seng. Kjæresteparet, eller mannen og kompisen?

Men det er to hybler og bare en dyne? Det er spaca.

Etter å ha lest innleggene hennes er nok for øvrig det eneste fornuftige at hun ligger imellom dem. Sånn for å være helt sikker.

Skrevet

Men det er to hybler og bare en dyne? Det er spaca.

Etter å ha lest innleggene hennes er nok for øvrig det eneste fornuftige at hun ligger imellom dem. Sånn for å være helt sikker.

Ja, det var vel egentlig en god løsning?

To hybler og 1 dyne er litt sprøtt ja. Men hun har sagt at hun "kanskje" har sølt noe og dermed "kanskje" har kastet den fordi hun "kanskje" ikke gadd å vaske den, fordi hun "kanskje" sover mer hos kjæresten enn hjemme.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det var vel egentlig en god løsning?

To hybler og 1 dyne er litt sprøtt ja. Men hun har sagt at hun "kanskje" har sølt noe og dermed "kanskje" har kastet den fordi hun "kanskje" ikke gadd å vaske den, fordi hun "kanskje" sover mer hos kjæresten enn hjemme.

Og nå skal kjæresten kanskje ha sex med en annen mann.

Her er det bare å vente på fortsettelsen.

Gjest kjöttpölse
Skrevet

Hvorfor betaler dere to hybel-husleier når dere bruker bare den ene?

Eller hvorfor betaler de to husleier når de bare bruker èn dyne? :)

Gjest dama hans
Skrevet

Ja, men du viser ganske klart at du vil la dem sove i samme seng, fordi du stoler på ham og da kan jo ikke noe galt skje liksom...

La oss få høre hvordan det gikk da, om det ikke bare er tull noe jeg har begynt å tro nå...

skal gi en liten tilbakemelding, ja. Dere får vente et par uker.

Skrevet

Ja, det finnes kanskje hele dobbeltsenger.. tenkte bare at på en hybel er det kanskje ikke plass til sånt.

Men det er uansett ikke naturlig å dele den med en kopis/ekskjæreste som kommer på besøk.

Enig i det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...