Gå til innhold

FU: Hvilken seng har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Det nytter ikke å lenke til noe på Skeidars sider, du får opp bare forsiden uansett.

Oj, da var det ikke den senga serendipity hadde da kanskje, men forsiden.

Jaja, det såg uansett herlig ut og kunne trykke på en knapp, og vips satt man i rett posisjon for og lese.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

5

• serendipity

5

• fei1365380229

4

• Line

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Det nytter ikke å lenke til noe på Skeidars sider, du får opp bare forsiden uansett.

Jo, jeg klarte det :)

Skrevet

Jo, jeg klarte det :)

*Sukk* Er det Norton nå igjen eller? Jeg får aldri opp lenker fra Skeinar jeg, har jo vært flere her inne.

Gjest Shira12
Skrevet

Men det er jo forskjell på hvor lavt det er under skråtaket da, så du får finne ut hva som passer hjemme hos dere... :-)

Hm, jeg vet faktisk ikke. Skal inn i nytt hus nemlig, og har ikke vært oppe på soverommet som vi skal ha på en stund.

Skrevet

*Sukk* Er det Norton nå igjen eller? Jeg får aldri opp lenker fra Skeinar jeg, har jo vært flere her inne.

Jeg får opp både fei og min link til Skeidar..

Skrevet

Den så deilig ut!

Men vi akkurat funnet ut at vi ikke skal ha motor i, etter mye om og men.

Vi har heller ikke det. Men i mange tilfeler skulle jeg gjerne hatt mulighet til å heve sengen i hode enden. Spesielt når jeg er forkjølet, tett i nesa og hoster.

Skrevet

Takk for tips.

Men selgeren han snakket jo bare varmt om den senga han hadde selv. Og så mente han at de to andre var bra, men jeg måtte jo velge selv....

Kanskje jeg skal gå i en annen butikk og høre også..

Det ville jeg gjort, dersom jeg var deg... han selgeren hørtes ikke ut til å ha så mye peiling. Senger må egentlig prøveligges, men man skal også ta hensyn dersom man for eksempel plages med ryggen.

Noen steder får man lånt med seg madrasser hjem for å prøveligge, kanskje det hadde vært en mulighet?

Gjest Shira12
Skrevet

Det ville jeg gjort, dersom jeg var deg... han selgeren hørtes ikke ut til å ha så mye peiling. Senger må egentlig prøveligges, men man skal også ta hensyn dersom man for eksempel plages med ryggen.

Noen steder får man lånt med seg madrasser hjem for å prøveligge, kanskje det hadde vært en mulighet?

Det var jo en ide. Skal sjekke butikkene her om de låner ut.

Eller om jeg kan få overnatte i butikken en natt eller to ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har Wonderlands toppmodell, med justerbar bunn. Da jeg fikk den i hus kunne jeg begynne å sove i seng igjen, det var deilig. Jeg er svært fornøyd.

Jeg vet om fler som har Tempur som _ikke_ er fornøyde, så en seng til 40 000 tok jeg ikke sjans på.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, jeg fikk opp senga, ikke forsida til Skeidar, og jeg har Norton. I går måtte jeg derimot disable den for å få opp link.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har Wonderlands toppmodell, med justerbar bunn. Da jeg fikk den i hus kunne jeg begynne å sove i seng igjen, det var deilig. Jeg er svært fornøyd.

Jeg vet om fler som har Tempur som _ikke_ er fornøyde, så en seng til 40 000 tok jeg ikke sjans på.

Ok, Wonderland ja. Den står også som en god kandidat.

Gjest Shira12
Skrevet

Svane Continental, kr 12 000.

Er svane jeg har nå.

Sambo er strålendes fornøyd med den han.

Men det var den kroppen min da, som ikke helt vil samarbeide med hverken meg eller senga.

Skrevet

Første gang jeg klikket på linken fikk jeg bare opp forsiden. Valgte der fylke og butikk. Klikket på linken på nytt, og vips! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er svane jeg har nå.

Sambo er strålendes fornøyd med den han.

Men det var den kroppen min da, som ikke helt vil samarbeide med hverken meg eller senga.

Da ville jeg virkelig vurdert en justerbar bunn! Den har i alle fall gjort underverker for mine smerter. jeg kunne altså endelig ligge i seng igjen etter nesten et år i reckliner. Jeg blir fortsatt dårlig av å ligge, men ikke mer enn da jeg sov i stolen ettersom jeg kan justere og dermed avlaste etter hvordan smertene arter seg. Mannen min har ikke justerbar bunn, bare jeg.

Skrevet

Må bare si at de gangene jeg har sovet på Tempurmadrass har jeg sovet utrolig godt!!!

Jeg drømmer om en Tempurseng!

Gjest Shira12
Skrevet

Da ville jeg virkelig vurdert en justerbar bunn! Den har i alle fall gjort underverker for mine smerter. jeg kunne altså endelig ligge i seng igjen etter nesten et år i reckliner. Jeg blir fortsatt dårlig av å ligge, men ikke mer enn da jeg sov i stolen ettersom jeg kan justere og dermed avlaste etter hvordan smertene arter seg. Mannen min har ikke justerbar bunn, bare jeg.

Har tenkt på det, var vel egentlig kommet frem til at vi ikke skulle ha, men jeg skal vurdere det på nytt.

Er i så fall bare jeg som trenger, han sovner idet han legger seg ned og sover til vekkerklokka ringer *missunnelig*

Gjest Shira12
Skrevet

Må bare si at de gangene jeg har sovet på Tempurmadrass har jeg sovet utrolig godt!!!

Jeg drømmer om en Tempurseng!

Jeg har sovet på det på sykehuset noen ganger og da sovet godt.

Jeg sitter på tempur nå, og hadde ikke klart meg uten den puta.

Men jeg er så redd for at jeg skal bruke masse pemger på noe som ikke funker....

Skrevet

Har tempurpute og skulle gjerne prøvd hel madrass, men de er jo så svinedyre at man ikke kjøper dem bare for å prøve akkurat.

Har hatt Jensen Ambassadør og jeg _elsket_ den madrassen! Den beste jeg noen gang har hatt.

Nå sover jeg på rammemadrass fra Jysk og jeg sover godt på den og. :o)

Jeg ønsker meg også Tempurmadrass! Men den koster faen meg skjorta. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...