Gjest batteri Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er to sanger jeg vil laste ned men aner ikke hva de heter eller hvem som synger...de ligger nok/har ligget på lista i det siste tror jeg... Det ene synger de noe slikt i refrenget: "We can ..... chance, let `s go..... dance, .... I can watch u move" Og så synger de "You drive me crazy, u really drive me crazy" etterpå tror jeg...techno lignende sak, eller er ikke helt sikker... Oi så den andre, da er refrenget noe sånt som dette : "Boy step up to the party, grab a girl and move your body...... honey, o o o.." Hehe...ikke helt sikker her heller, den spilles hvertfall my i butikker og slikt for tiden... noen som vet hvilke jeg snakker om her??? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg aner ikke hvem du snakker om, men med slike tekster hadde jeg faen meg vurdert å bruke anonymt nick. 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg aner ikke hvem du snakker om, men med slike tekster hadde jeg faen meg vurdert å bruke anonymt nick. hva behager! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.