Gå til innhold

Onani og sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest quando

Ja, om jeg er fastlåst eller ikke så runker ikke jenter.

At fjortisser praktiserer en hel del talefeil, som feks at de ikke greier se kj -lyd, og bruker ord om hverandre, gjør ikke at jeg forandrer meg etter dem. Du kan gjerne gjøre det siden du er i samme alder, men ikke forvent at alle synes det er ok å bruke et ord til noe annet som ikke er det samme.

En svært godt voksen mann får takke for å bli fjortis-karakterisert. Det er et kompliment...;)

Hvilken verden lever du i som ikke har fått med deg at runke-begrepet etterhvert har blitt ganske så kjønnsnøytralt?

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• kvinnen20

5

• mermaid

1

• ShitDiddelyDo

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest kanuppen

En svært godt voksen mann får takke for å bli fjortis-karakterisert. Det er et kompliment...;)

Hvilken verden lever du i som ikke har fått med deg at runke-begrepet etterhvert har blitt ganske så kjønnsnøytralt?

En annen enn din da tydeligvis. Men så er ikke jeg typen som sitter og chatter med unge folk på nett slik som du sikkert gjør. Har ALDRI hørt andre enn slike som deg som er ute etter å provosere, bruke ordet runke for jenter. Førtiss-gamle-gris gubber.

Nei, hvorfor det?

_ofte_ er det slik at gutter får en utløsning, med følge av at de er fornøyd. i distriktet, kaller vi faktisk mannsutløsningen for "å være ferdig".

sex fungerer som sjokolade for meg. har jeg førstan fått smaken på det, vil jeg ha mer! ;)

En annen enn din da tydeligvis. Men så er ikke jeg typen som sitter og chatter med unge folk på nett slik som du sikkert gjør. Har ALDRI hørt andre enn slike som deg som er ute etter å provosere, bruke ordet runke for jenter. Førtiss-gamle-gris gubber.

Du forventer vel ikke å bli tatt seriøst når du kommer med slike barnsligheter som det der?

Først anklager du de som er uenige med deg for å rakke ned på IQ-en din (!), og så begynner du å anklage dem for å være førtiåringer som sitter og chatter med 14-åringer på nettet. All troverdighet og seriøsitet er herved forduftet.

"............................................"

Annonse

Gjest kanuppen

_ofte_ er det slik at gutter får en utløsning, med følge av at de er fornøyd. i distriktet, kaller vi faktisk mannsutløsningen for "å være ferdig".

sex fungerer som sjokolade for meg. har jeg førstan fått smaken på det, vil jeg ha mer! ;)

Så om du onanerer og får 2-4 orgasmer, så kan du gjerne hoppe på ham med engang for mer? Glad jeg blir tilfredstilt jeg. Når får du nok da? Når er det ok å gi seg?

Gjest kanuppen

Du forventer vel ikke å bli tatt seriøst når du kommer med slike barnsligheter som det der?

Først anklager du de som er uenige med deg for å rakke ned på IQ-en din (!), og så begynner du å anklage dem for å være førtiåringer som sitter og chatter med 14-åringer på nettet. All troverdighet og seriøsitet er herved forduftet.

Var det deg jeg svarte kanskje? Med et annet nick? Hold deg til et da, det gjør ting litt lettere.

Var det deg jeg svarte kanskje? Med et annet nick? Hold deg til et da, det gjør ting litt lettere.

Nei, det var ikke meg du svarte. Men du klarte faktisk nå å komme på minussiden mht. seriøsitet med den siste uttalelsen der. Gratulerer - du er fornøyd, regner jeg med? *Rister på hodet*

".............................................."

Gjest quando

Et råd:

Prøv en dose alminnelig folkeskikk i debatter. Det er eneste måten du kan komme opp av den grava du har gravd i denne debatten.

Gjest quando

Bra at andre også ser det svineriet denne kanuppen lirer av seg. ;)

Gjest kanuppen

Nei, det var ikke meg du svarte. Men du klarte faktisk nå å komme på minussiden mht. seriøsitet med den siste uttalelsen der. Gratulerer - du er fornøyd, regner jeg med? *Rister på hodet*

Unnskyld meg men du har et stort problem tror jeg.

Annonse

Unnskyld meg men du har et stort problem tror jeg.

Ikke i det hele tatt. Men du har et stort problem når du ikke klarer å akseptere at andre er uenige med deg uten å kalle dem for "fjortisaktige førtiåringer".

Men herregud - hvorfor gidder jeg å snakke til deg? Du gjør jo hele jobben med å vise at du er en idiot selv.

Debatt? *ler* ja, du kaller det vel det du...

Tja...det var jo du som begynte å slenge rundt deg med personkarakteristikker fordi du ikke skjønner at andre kan bruke et ord annerledes enn du gjør... Ingen kranglet med deg før du begynte med dette fjåseriet.

"............................................."

Gjest kanuppen

Tja...det var jo du som begynte å slenge rundt deg med personkarakteristikker fordi du ikke skjønner at andre kan bruke et ord annerledes enn du gjør... Ingen kranglet med deg før du begynte med dette fjåseriet.

Nå er det faktiks DU som krangler her, og såvidt jeg kan se med deg selv!

Nå er det faktiks DU som krangler her, og såvidt jeg kan se med deg selv!

På ingen måte. Jeg hadde bare et bittelite håp om at du faktisk, innerst inne, skulle ha selvinnsikt nok til å se hvor barnslig du er. Men der tok jeg feil, gitt :-)

petter smart

Hvilke rare gutter har du vært ut for?

Det er nok slik at vi i en kort periode (noen minutter) har mindre lyst/evne på sex etter utløsning, men langt i fra resten av dagen.

Ellers hadde det gode gamle kjerringrådet til de som kommer for tidlig om å onanere før sex, vært svært malplasert.

De fleste menn kan godt få flere utløsninger i løpet av relativt kort tid.

Gjest kanuppen

På ingen måte. Jeg hadde bare et bittelite håp om at du faktisk, innerst inne, skulle ha selvinnsikt nok til å se hvor barnslig du er. Men der tok jeg feil, gitt :-)

Ja, og det er nok ikke første gangen heller. *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...