Gå til innhold

FU: Sengedeling!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Apropos innlegg under her med kompiser i senger, manglende dyner og begrenset sengeplass..

Hvem ville du MINST av alle dele sengen din med i et trengt situasjon? Og hvem er det helt greit å dele den med? :-)

Jeg har flere ganger bodd/oppholdt sånn at det egentlig minner mest om en mexicansk flyktingeleir og ikke om et hus, og det har vært ca 17 mann til to senger og sånn..(etter fester, på ferie, når venner overdriver sofasurfen og forflerer seg og sånn!;-))

Jeg har kommet frem til at går greit å dele seng, hvis dynene er separate, med de aller fleste kompiser og veninner, hvis de ikke lukter, gnur eller sikler. Utewn at det er noen drømmesituasjon.

Det er IKKE greit å dele seng med slekt. Det er av en eller annen grunn pure akward! Jeg har sovet ved siden av min bror et par ganger, og min mor engang. Det likte jeg ikke! Det var helt feil.

Den aller underligste sengedelingen var dog engang, jeg, min bror og en kompis av oss begge måtte dele en seng på et hotellrom. Ingen ville være i midten, men kompis tapte! Det var meget weird.

Det er et annet viktig poeng, midten er uaksptabelt, om en skal dele på tre eller flere! Ikke snakk om at jeg tar midten!

Når det er sagt liker jeg aller best å ha senga mi helt for meg selv, eller å ha en kjekk fyr i den, til nød. (Jeg synes egentlig de kan gå hjem også, jeg har ikke utpreget sans for åsove med andre;-))

Men til FU en:

Hvem får gladelig dele seng med deg?

Hvem får kanskje eller i nødsfall?

Og hvem er det rett og slett no way, jose, med?

Og spiller antallet dyner, tepper noen rolle for dette?

:-)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

16

• laguna1365380434

15

• Lillemus

8

• snø

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest ikke snakk om
Skrevet

Du er vel ikke helt den rette til å stille dette spm da både du og din kjæreste har "lov" å dele seng og sågar knulle andre selv om dere er i forhold. Du har vel få skrupler når det gjelder sengedeling.

Jeg ville ikke delt seng med noen andre enn kjæresten.

laguna1365380434
Skrevet

Du er vel ikke helt den rette til å stille dette spm da både du og din kjæreste har "lov" å dele seng og sågar knulle andre selv om dere er i forhold. Du har vel få skrupler når det gjelder sengedeling.

Hæ? Er ikke du ørlitte granne ute på jordet nå, tro? ;-)

Det var mer en tangent!;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Hvem får gladelig dele seng med deg?"

Må man så må man.

Men for at det skal gjøre meg glad? Det må jo være et kvinnfolk. Jeg hopper ikke rundt i lykke hvis jeg må dele seng med en kompis en natt.

Må sies at jeg er singel. Jeg hadde nok ikke dratt med meg en annen jente oppi senga dersom jeg var sammen med noen. Ikke fordi jeg ser på det som galt, men i respekt for dama, og du vet jo hvordan kvinnfolk er.

Jeg husker en festlig tur for noen år siden hvor vi ble stua en hel guttegjeng inn på et soverom. Tror vi var 8 stykker. 4 av oss sov sammen i en stor seng. :)

"Hvem får kanskje eller i nødsfall?"

Jeg vil ikke gå så langt som å si at det er i nødfall, men jeg har ingen problemer med å dele seng med folk. Må de sove og senga er stor nok, vel, hvorfor ikke?

"Og hvem er det rett og slett no way, jose, med?"

Finn Kalvik. Ikke faen!

"Og spiller antallet dyner, tepper noen rolle for dette?"

Jeg hadde foretrukket to dyner dersom det var snakk om en av samme kjønn. Med jenter holder dobbeltdyne lenge. Det kan til og med være å foretrekke.

Skrevet

De jeg deler seng med, skal jeg ha sex med. Punktum. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg nødvendigvis nekter å dele sex med flere enn kjæresten :-)

".............................................."

laguna1365380434
Skrevet

Og jeg bare ELSKER dere små, ekle firfisler som kommer krypende frem fra steinene deres med moralske bomskudd og engangsnick når dere synes det passer! :-D

Hva ER det jeg har sagt en gang i fortiden du har fått gnuret og tygd til noe sånt nå da, din sopp?

Noe ORDENTELIG moralsk frastøtende? Håper det! ;-)

P.S Jeg har forøvrig ingen fast kjæreste.

*lol* :-)

Skrevet

"Hvem får gladelig dele seng med deg?" Kjæresten, ungene, søsken og noen av venninnene mine. Har delt dobbeltseng med dobbeltdyne med den ene søstra mi jeg da vi var i London. :o) Gikk helt fint det.

"Hvem får kanskje eller i nødsfall?" Mer perifere venner?

"Og hvem er det rett og slett no way, jose, med?" Mange.

"Og spiller antallet dyner, tepper noen rolle for dette?" Nja... Skulle jeg først delt dobbeltseng med noen og dermed sluppet vedkommende så tett innpå meg, så spiller det vel liten rolle om det er to enkel eller en dobbeltdyne. Men en enkeltdyne er forbeholdt unger eller kjæreste!

laguna1365380434
Skrevet

"Hvem får gladelig dele seng med deg?"

Må man så må man.

Men for at det skal gjøre meg glad? Det må jo være et kvinnfolk. Jeg hopper ikke rundt i lykke hvis jeg må dele seng med en kompis en natt.

Må sies at jeg er singel. Jeg hadde nok ikke dratt med meg en annen jente oppi senga dersom jeg var sammen med noen. Ikke fordi jeg ser på det som galt, men i respekt for dama, og du vet jo hvordan kvinnfolk er.

Jeg husker en festlig tur for noen år siden hvor vi ble stua en hel guttegjeng inn på et soverom. Tror vi var 8 stykker. 4 av oss sov sammen i en stor seng. :)

"Hvem får kanskje eller i nødsfall?"

Jeg vil ikke gå så langt som å si at det er i nødfall, men jeg har ingen problemer med å dele seng med folk. Må de sove og senga er stor nok, vel, hvorfor ikke?

"Og hvem er det rett og slett no way, jose, med?"

Finn Kalvik. Ikke faen!

"Og spiller antallet dyner, tepper noen rolle for dette?"

Jeg hadde foretrukket to dyner dersom det var snakk om en av samme kjønn. Med jenter holder dobbeltdyne lenge. Det kan til og med være å foretrekke.

Finn Kalvik! *lol* :-D

Vet du, han får under ingen omstendighet dele med meg heller. Vi ser også ellers ut til å være ganske enige her!

Skrevet

Og jeg bare ELSKER dere små, ekle firfisler som kommer krypende frem fra steinene deres med moralske bomskudd og engangsnick når dere synes det passer! :-D

Hva ER det jeg har sagt en gang i fortiden du har fått gnuret og tygd til noe sånt nå da, din sopp?

Noe ORDENTELIG moralsk frastøtende? Håper det! ;-)

P.S Jeg har forøvrig ingen fast kjæreste.

*Hehe* Jeg mener å huske at du en eller annen gang sa noe om at du ikke tok seksuell utroskap særlig alvorlig.

laguna1365380434
Skrevet

De jeg deler seng med, skal jeg ha sex med. Punktum. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg nødvendigvis nekter å dele sex med flere enn kjæresten :-)

".............................................."

Men hadde du ikke latt en kompis krype oppi, om det var kaldt og ei stooor seng som du breiet deg alene i?

Skrevet

Men hadde du ikke latt en kompis krype oppi, om det var kaldt og ei stooor seng som du breiet deg alene i?

Joda, hvis det var absolutt nødvendig så :-)

"............................................"

laguna1365380434
Skrevet

"Hvem får gladelig dele seng med deg?" Kjæresten, ungene, søsken og noen av venninnene mine. Har delt dobbeltseng med dobbeltdyne med den ene søstra mi jeg da vi var i London. :o) Gikk helt fint det.

"Hvem får kanskje eller i nødsfall?" Mer perifere venner?

"Og hvem er det rett og slett no way, jose, med?" Mange.

"Og spiller antallet dyner, tepper noen rolle for dette?" Nja... Skulle jeg først delt dobbeltseng med noen og dermed sluppet vedkommende så tett innpå meg, så spiller det vel liten rolle om det er to enkel eller en dobbeltdyne. Men en enkeltdyne er forbeholdt unger eller kjæreste!

Ja, det er HELT feil med tilfeldige venner under dyna altså! :-)

I senga, som sagt, tja, må man så må man..Men dyna mi får du aldri! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Finn Kalvik! *lol* :-D

Vet du, han får under ingen omstendighet dele med meg heller. Vi ser også ellers ut til å være ganske enige her!

Det er godt vi er enige. Hvis ikke måtte jeg blitt ufin mot deg! ;)

laguna1365380434
Skrevet

Joda, hvis det var absolutt nødvendig så :-)

"............................................"

Godt å høre! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er godt vi er enige. Hvis ikke måtte jeg blitt ufin mot deg! ;)

DET kan vi jo ikke risikere!;-)

Skrevet

Ja, det er HELT feil med tilfeldige venner under dyna altså! :-)

I senga, som sagt, tja, må man så må man..Men dyna mi får du aldri! ;-)

"Ja, det er HELT feil med tilfeldige venner under dyna altså! :-)"

Det kommer helt an på situasjonen, men tilfeldige mannlige venner ville nok fått et bestemt nei.

laguna1365380434
Skrevet

*Hehe* Jeg mener å huske at du en eller annen gang sa noe om at du ikke tok seksuell utroskap særlig alvorlig.

Nei, det gjør jeg ikke heller..(eller dvs, jeg hadde nok blitt lei meg, men jeg hadde ikke nødvendigvis tatt det tyngst av alle typer svik etc..Lang diskusjon! Sagt mye om sånt, men orker ikke å gå inn i lang, kjedelig utroskapsdebatt akkurat nå..;-))

Men hvordan enkelte går og gnurer og husker og misliker..lenge..For så å skyte...KJEMPEBOM! Det er gøy! :-D Jeg liker sånt.

fei1365380229
Skrevet

Hvem får gladelig dele seng med deg?

Mannen min og ungene mine deler jeg gladelig seng med, ingen andre :)

Hvem får kanskje eller i nødsfall?

Jeg har vel delt seng med venninner noen ganger, men føler jeg har blitt for stor til sånt nå. Er skikkelig vár for alle lyder, både snorke og pustelyder.

Det verste jeg vet er når jeg er på Rikshospitalet og må dele rom (heldigvis ikke seng) med 3 andre, gamle snorkende kjerringer. Tar en uke å komme ovenpå igjen :(

laguna1365380434
Skrevet

"Ja, det er HELT feil med tilfeldige venner under dyna altså! :-)"

Det kommer helt an på situasjonen, men tilfeldige mannlige venner ville nok fått et bestemt nei.

Jeg vil ikke ha damer under teppet heller jeg altså..Jeg synes det er kjipt.

Jeg er grei med seng, men ego på dyna.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke heller..(eller dvs, jeg hadde nok blitt lei meg, men jeg hadde ikke nødvendigvis tatt det tyngst av alle typer svik etc..Lang diskusjon! Sagt mye om sånt, men orker ikke å gå inn i lang, kjedelig utroskapsdebatt akkurat nå..;-))

Men hvordan enkelte går og gnurer og husker og misliker..lenge..For så å skyte...KJEMPEBOM! Det er gøy! :-D Jeg liker sånt.

Jeg husket det ikke før vedkommende dro det frem nå jeg heller. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...