Gå til innhold

FU: Sengedeling!

Anbefalte innlegg

Gjest mitt svar her
Skrevet

Hvem får gladelig dele seng med deg? mannen min

Hvem får kanskje eller i nødsfall? venninne7kamerat

Og hvem er det rett og slett no way, jose, med? familie!

Og spiller antallet dyner, tepper noen rolle for dette? Nei, men jeg måtte hatt egen dyne.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

16

• laguna1365380434

15

• Lillemus

8

• snø

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg vil ikke ha damer under teppet heller jeg altså..Jeg synes det er kjipt.

Jeg er grei med seng, men ego på dyna.

:-)

Jeg hadde ikke delt enkeltdyne med venninner heller nei! Nå tenkte jeg på en stor seng med flere dyner. Da hadde nok også en mer perifer venninne fått plass om det hadde vært nødvendig.

Søstra mi og jeg ble litt lange i maska da vi kom inn på hotellrommet i London og oppdaget dobbeltdyna ja. :o) Men det gikk så bra så - vi kalte hverandre kjære flere ganger under oppholdet. "Har du sovet godt, kjære?" ble en fast kommentar. ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Hvem får gladelig dele seng med deg?

Mannen min og ungene mine deler jeg gladelig seng med, ingen andre :)

Hvem får kanskje eller i nødsfall?

Jeg har vel delt seng med venninner noen ganger, men føler jeg har blitt for stor til sånt nå. Er skikkelig vár for alle lyder, både snorke og pustelyder.

Det verste jeg vet er når jeg er på Rikshospitalet og må dele rom (heldigvis ikke seng) med 3 andre, gamle snorkende kjerringer. Tar en uke å komme ovenpå igjen :(

Å dele rom med tre fremmede kjerringer høres MYE verre ut enn å dele selve senga med tre gode venner..!:-I Stakkars deg!

Da hadde jeg blitt ubehagelig selvbevist, redd for å kanskje snorke, ikke turt å lese på senga ol. Huff.

Skrevet

Jeg har vel delt seng med venninner noen ganger, men føler jeg har blitt for stor til sånt nå. Er skikkelig vár for alle lyder, både snorke og pustelyder.

Det verste jeg vet er når jeg er på Rikshospitalet og må dele rom (heldigvis ikke seng) med 3 andre, gamle snorkende kjerringer. Tar en uke å komme ovenpå igjen :(

*Hahahaha* Det er ikke lenge siden jeg var innlagt på et mindre sykehus og måtte dele et 4-mannsrom med 4 andre kvinner i to netter. Vi sov så godt atte. :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde ikke delt enkeltdyne med venninner heller nei! Nå tenkte jeg på en stor seng med flere dyner. Da hadde nok også en mer perifer venninne fått plass om det hadde vært nødvendig.

Søstra mi og jeg ble litt lange i maska da vi kom inn på hotellrommet i London og oppdaget dobbeltdyna ja. :o) Men det gikk så bra så - vi kalte hverandre kjære flere ganger under oppholdet. "Har du sovet godt, kjære?" ble en fast kommentar. ;o)

*lol* hørtes ut som dere takla det fint da! :-)

Jeg ble, som sagt feilplassert med brutter og kompis på et hotellrom med en seng. Det gikk jo fint da, selvom det var bummer og rart.

laguna1365380434
Skrevet

Hvem får gladelig dele seng med deg? mannen min

Hvem får kanskje eller i nødsfall? venninne7kamerat

Og hvem er det rett og slett no way, jose, med? familie!

Og spiller antallet dyner, tepper noen rolle for dette? Nei, men jeg måtte hatt egen dyne.

Hørtes sånn omtrentelig ut som hva jeg mener:-) En vil ikke ha familie i senga si!

Skrevet

Jeg liker best å ha sengen min for meg selv, med mindre kjæresten min er her. Og selvfølgelig er guttene mine velkommen hvis de har mareritt eller noe, minsten kom kl 3 i natt fordi han hadde drømt skummelt.

Eller har det hendt at jeg har delt dobbeltseng med venninner på hotell hvis vi er på jentetur.

Eks'en er en jeg ikke ville delt seng med, for han ville garantert prøvd seg. Sist han var på byen ringte han og lurte på om han kunne sove her.

Til nød kunne jeg delt seng med en god venn av meg som er homo, da hadde jeg vært trygg, dessuten er han kjempesøt!

Gjest LucySky
Skrevet

Mannen min går greit an i alle situasjoner. Den voksne dattera mi til nød, i stor seng og med to dyner. Men jeg tror hun hadde likt det enda dårligere enn meg. IKKE søstrene mine! Til nød broren.

Småbarn som ligger stille, går greit. Med stor seng og to dyner.

Om det skulle være noen andre enn mannen min og små barn, måtte det være kjekke fremmede menn. Men da blir det jo noe helt annet. Da støtter jeg Prozac. Ligger man i samme seng under ei dyne, får det bli sex. Eller så får man ligeg på sofa, to sammensatte stoler, whatever.

Gjest soldier
Skrevet

"Hvem får gladelig dele seng med deg?"

Må man så må man.

Men for at det skal gjøre meg glad? Det må jo være et kvinnfolk. Jeg hopper ikke rundt i lykke hvis jeg må dele seng med en kompis en natt.

Må sies at jeg er singel. Jeg hadde nok ikke dratt med meg en annen jente oppi senga dersom jeg var sammen med noen. Ikke fordi jeg ser på det som galt, men i respekt for dama, og du vet jo hvordan kvinnfolk er.

Jeg husker en festlig tur for noen år siden hvor vi ble stua en hel guttegjeng inn på et soverom. Tror vi var 8 stykker. 4 av oss sov sammen i en stor seng. :)

"Hvem får kanskje eller i nødsfall?"

Jeg vil ikke gå så langt som å si at det er i nødfall, men jeg har ingen problemer med å dele seng med folk. Må de sove og senga er stor nok, vel, hvorfor ikke?

"Og hvem er det rett og slett no way, jose, med?"

Finn Kalvik. Ikke faen!

"Og spiller antallet dyner, tepper noen rolle for dette?"

Jeg hadde foretrukket to dyner dersom det var snakk om en av samme kjønn. Med jenter holder dobbeltdyne lenge. Det kan til og med være å foretrekke.

Jeg vet ikke om du aner hvor stor Finn Kalvik etterhvert kommer til å bli, når den nyere norske musikkens historiebøker skal skrives?

Det ringer ingen klokker hos deg, når du vet at Benny Andersson i sin tid håndplukket Finn Kalvik som en artist han ville arrangere/skrive for? ...og skrotet en masse andre som henvendte seg? Vi prater om skaperen av den geniale ABBA-musikken/soundet, og som igjen Madonna har valgt å sample på sin nyeste hit?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke om du aner hvor stor Finn Kalvik etterhvert kommer til å bli, når den nyere norske musikkens historiebøker skal skrives?

Det ringer ingen klokker hos deg, når du vet at Benny Andersson i sin tid håndplukket Finn Kalvik som en artist han ville arrangere/skrive for? ...og skrotet en masse andre som henvendte seg? Vi prater om skaperen av den geniale ABBA-musikken/soundet, og som igjen Madonna har valgt å sample på sin nyeste hit?

Det er aldri godt å vite hva folk som skriver historiebøker kan finne på å skrive.

Er det noe historien viser så er det vel nettopp det.

Skrevet

Mannen min, venninner, til nød søsken, småbarn og foreldre. Det må være dobbeltseng og to dyner. Har flere ganger vært på ferie med en venninne (forskjellige)og delt rom, det går helt greit selvom det er dobbeltseng.

Aldri svigerforeldre! Har delt rom med dem, og de snorker sinnsykt!

Gjest mitt svar her
Skrevet

Hørtes sånn omtrentelig ut som hva jeg mener:-) En vil ikke ha familie i senga si!

Nei! Det blir helt feil og ekkelt.

fei1365380229
Skrevet

Å dele rom med tre fremmede kjerringer høres MYE verre ut enn å dele selve senga med tre gode venner..!:-I Stakkars deg!

Da hadde jeg blitt ubehagelig selvbevist, redd for å kanskje snorke, ikke turt å lese på senga ol. Huff.

Sist gang så gikk jeg oppe og smalt med dørene helt til 4 om natten for å prøve å få de til å slutte å snorke, men de sov veldig bra de da.

Jeg fikk ørepropper, i tillegg hadde jeg høy musikk i ørene og tatt sovepille, men snorkingen hørte jeg samme hva :(

Jeg er innlagt på nevrologisk og det er veldig mange syke mennesker der så jeg skjønner jo at de ikke helt har kontroll :), men jeg blir faktisk veldig syk av det. Gruer meg 2 måneder i forveien av hver innleggelse.

Gjest Shira12
Skrevet

Når jeg er på Risken så slipper jeg heldigvis unna med en snorkende dame :o)

Er bare 2-mannsrom på den avdelingen jeg er.

fei1365380229
Skrevet

*Hahahaha* Det er ikke lenge siden jeg var innlagt på et mindre sykehus og måtte dele et 4-mannsrom med 4 andre kvinner i to netter. Vi sov så godt atte. :o)

Kanskje damene som sov sammen med deg ikke var så syke som de jeg ligger sammen med. Dette er nevrologisk avdeling.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg husket det ikke før vedkommende dro det frem nå jeg heller. :o)

Nei, også er det noe med måten å huske ting på også..:-)

Jeg husker massevis om deg, for eksempel, så klart jeg har jo snakka med deg flere ganger.

Men er det noe jeg er uenig med deg i tar jeg det jo der og da..Jeg kommer ikke hatefult skytende med noe midt i en helt urelvant tråd om la oss si Idol..

"For det er jo lett for deg å si, lillemus, bare stem på Ali du, for du har jo NY KJÆRESTE..Og..dessuten alfabetiserer du krydderhylla di!! HA!" Hilsen anonym dolefjott, liksom;-)

Men det er mange som synes sånt er helt naturlig. Jeg blir like imponert hver gang.

Gjest Shira12
Skrevet

Sambo er hjertelig velkommen opp i senga :o)

Guttungen og, selv om jeg ikke alltid er like fornøyd med det, han snorker!

Har delt seng med mamma i nødstilfeller, men er ikke over begeistret for det akkurat!

Tidligere delte jeg seng med venninner uten at det gjorde meg noe som helst. Nå hadde jeg en venninne i senga ei natt, og jeg har nok blitt for voksen til slikt. Sov dårlig hele natta, omtrent panikk for og være borti henne.

fei1365380229
Skrevet

Når jeg er på Risken så slipper jeg heldigvis unna med en snorkende dame :o)

Er bare 2-mannsrom på den avdelingen jeg er.

Sist lå jeg på tomannsrom, men jeg tror damen som lå på samme rom må inneha verdensrekorden i snorking.

Sovepille, ørepropper og musikk i ørene hjalp ikke. Fikk bli trillet inn på et behandlingsrom ved 4 tiden og neste gang tar jeg ikke sjansen og ber om det med engang, skal nemlig begynne å "jobbe" til mandag og kan ikke være dårlig over en uke etter at jeg kommer hjem da.

laguna1365380434
Skrevet

Mannen min, venninner, til nød søsken, småbarn og foreldre. Det må være dobbeltseng og to dyner. Har flere ganger vært på ferie med en venninne (forskjellige)og delt rom, det går helt greit selvom det er dobbeltseng.

Aldri svigerforeldre! Har delt rom med dem, og de snorker sinnsykt!

Svigerforeldre! Oh gru! Det tenkte jeg ikke på engang! Nesten verre enn egne foreldre det! Dobbelthuff!

Skrevet

Nei, også er det noe med måten å huske ting på også..:-)

Jeg husker massevis om deg, for eksempel, så klart jeg har jo snakka med deg flere ganger.

Men er det noe jeg er uenig med deg i tar jeg det jo der og da..Jeg kommer ikke hatefult skytende med noe midt i en helt urelvant tråd om la oss si Idol..

"For det er jo lett for deg å si, lillemus, bare stem på Ali du, for du har jo NY KJÆRESTE..Og..dessuten alfabetiserer du krydderhylla di!! HA!" Hilsen anonym dolefjott, liksom;-)

Men det er mange som synes sånt er helt naturlig. Jeg blir like imponert hver gang.

*Fniser hysterisk* Dessuten har jeg ikke alfabetisert krydderhylle lengre - så det så! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...