Gå til innhold

Er tre måneder uten sex veldig lenge?

Anbefalte innlegg

Alt er normalt når det gjelder sex. Og sex er et overskuddsfenomen også her i familien. Men det å ha sex gjør også at man får mer lyst på sex, og har man ikke sex er det lett å "falle av hesten" hvis du skjønner hva jeg mener.

Du kan jo prøve å ta initiativet en kveld du føler han kan være mottagelig. Bare legg deg inntil ham i senga. Kos ham litt over brystkassa og la hånda langsomt bevege seg nedover. Du vil fort merke om han synes det er greit eller ikke. Ikke stress noe, men la ham forstå at du kunne tenke deg å ha sex igjen.

Lykke til.

Fortsetter under...

Gjest dorisday33

Alt er normalt når det gjelder sex. Og sex er et overskuddsfenomen også her i familien. Men det å ha sex gjør også at man får mer lyst på sex, og har man ikke sex er det lett å "falle av hesten" hvis du skjønner hva jeg mener.

Du kan jo prøve å ta initiativet en kveld du føler han kan være mottagelig. Bare legg deg inntil ham i senga. Kos ham litt over brystkassa og la hånda langsomt bevege seg nedover. Du vil fort merke om han synes det er greit eller ikke. Ikke stress noe, men la ham forstå at du kunne tenke deg å ha sex igjen.

Lykke til.

Takk:) Du har alltid så gode svar du... Kanskje fordi jeg nesten alltid er enig med deg:)

(Jeg leser en del på forum for småbarn, men skriver ikke så mye selv. )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...