Gjest sølvbestikk Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Vi bruker et par skjeer og gafler. 0 Siter
Aryane Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det ligger i en skuff, bruker det når jeg har gjester og ved spesielle anledninger. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Vi har et stålbestikk som vi bruker oftest til hverdags. Men til å ta mat med osv tyr vi til deler av sølvbestikket. Sølv på alle søndager, sølv når det er gjester (også de voksne barna). Vi har sølvet liggende litt hulter til bulter med en bit fløyel imellom i en skuff i spisestua, så det er lett å ta, ikke noe plunder med etui. Da jeg vokste opp, brukte vi bare sølv. Hadde ikke noe hverdagsbestikk. Vi har mange sorter sølv, fra tre familier i litt forskjellig mønster, men alt gammelt. Pent og stilig når det er pusset, noe som ikke alltid er tilfellet. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har heldigvis ikke sølvbestikk, kun noen barneskjeer og gafler. Vi ønsket oss Maya stålbestikk til bryllup og det brukes til fint. 0 Siter
mermaid Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Bruker det av og til når vi har gjester. 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har nesten ikke noe sølvbestikk, har teskjeer til 12 personer + litt til, har aldri hatt det på noen ønskeliste. Jeg kjøper bestikk på IKEA og bytter ut innimellom. Jeg syns sølvbestikk blir for mye penger å bare ha liggenes i en skuff. 0 Siter
Gjest sølvbestikk Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har nesten ikke noe sølvbestikk, har teskjeer til 12 personer + litt til, har aldri hatt det på noen ønskeliste. Jeg kjøper bestikk på IKEA og bytter ut innimellom. Jeg syns sølvbestikk blir for mye penger å bare ha liggenes i en skuff. Vi har veldig lite, og jeg synes det er kjedelig at det bare ligger der..... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Bruker det til pent,- eller når alt annet er skittent... Ligger i kjøkkenskuffen. 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Mitt sølvbestikk ligger i en kasse hjemme hos mamma. Har ikke brukt det til nå... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Vi bruker sølvtøyet til finere middager. Synes det er kjempekoselig å kunne bruke det. 0 Siter
Gjest sølvanda Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Har arvet masse og bruker en del til høytider. Men mesteparten ligger "begravet" på loftet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg arvet et flott, eldgammelt sølvbestikk for noen år siden, og det brukes mye. Blander det med moderne servise, det ser kjempeflott ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.