Gå til innhold

Har du alle bilder i album?

Anbefalte innlegg

Gjest sølvbestikk
Skrevet

Jeg har mange album, men jeg kan ikke fortsette med det hele livet.... Da ville det nok blitt 50 album, og hvor skal de stå? *Ler* Jeg kommer nok til å legge bilder i en eske fra ikea eller noe.

Skrevet

Nå etter digitalkameraene kom, plukker jeg ut de bildene som er fin og fremkaller dem, for så å sette dem i album, resten har jeg på CD'er. Men det er blitt endel album ja...

Gjest LucySky
Skrevet

Våre album eser utover første etasjene i bokhyllene i stua.

:(

Det er mange av dem og flere skal det bli. I sted hadde jeg nettopp et framme, for jeg skal pakke til "Syden", og husker ikke hva jeg pleier å ta med når alt er pakket bort av sommertøy.

I går hadde mannen min et ute for å se når vi malte huset sist.

Skrevet

Det aller meste av papirbilder er nå i album, men jeg har nå digitalkamera og fremkaller kun det jeg vil. :o) Herlig! Men må sørge for oversiktlige mapper på pc'n da for enkel gjenfinning.

Mista nikket
Skrevet

Jeg har et kjempestort album. Alle andre kaller det for en kommodeskuff :-)

Gjest mimre mimre
Skrevet

Her settes alle fremkalte bilder i album ja. Om det blir mange albumer etterhvert så er det eneste måten jeg klarer å holde orden på bildene.

Vi har også digitalkamera, så det er fortsatt mange bilder vi kun har på CD-plater, de har vi til dags dato aldri tatt fram for å se på. Derimot albumene blir tatt fram nå og da.

Gjest sølvbestikk
Skrevet

Jeg har et kjempestort album. Alle andre kaller det for en kommodeskuff :-)

;-)

Skrevet

Jeg har noen få album:

Russealbumet: Der limte jeg inn bilder, men fikk aldri skrevet i det

Album fra 1997/98 da vi bygget hus. Limt inn uten kommentarer.

Album til førstemann var et halvt år: noen få kommentarer

Album til andremann ble døpt: uten kommentarer.

I tillegg har jeg en sånn bok til hver av ungene (har altså tre barn) der jeg har limt inn litt bilder og skrevet inn kommentarer - ganske bra fulgt opp.

Resten av bildene ligger i konvolutter i to store pappesker :-(

laguna1365380434
Skrevet

Jepp,jeg har album. Men jeg skroter jo en del bilder som ikke fortjener å limes inn.

Tror jeg har 7-8 album fra ca 1990 - nå. Tidligere bilder bor hos mutter!

:-)

Gjest theoline
Skrevet

Har sikkert 7-8 store albumer fra år 2000 til nå, store tunge, med fint innlimete bilder og forklarende tekst!

Kommer til å prøve å fortsette med det, og det blir jo bare tatt mindre og mindre bilder, så det skulle gå greit!

Dette er mitt bidrag til mine etterkommere, i motsetning til mine foreldre og besteforeldre som bare har det i en skuff...

Sa til bestemora mi at hun måtte ordne opp i bildene sine før hun takket for seg på denne jord, det står jo hverken navn eller årstall på de, og hun er den eneste som vet...

Hun sa at det måtte bli visst hun ramlet og brakk foten og ikke kom seg noe sted, så det ser (heldigvis) dårlig ut!

Åsså er det så koselig å se i album, det er det første jeg maser om ved nye bekjentskaper!

Skrevet

Hvor mange album jeg har, aner jeg ikke. Etter at jeg skaffet meg digitalkamera ligger de fleste bildene fortsatt på pc-en eller på en cd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...