Gå til innhold

Jeg har vært hos frisøren!

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Og nå er jeg nyfrisert og fluffy på håret.

Men jeg får sånn panikk etterpå, går rett hjem for å ordne meg, hater å være frisørordnet, det går bare ikke!

Jeg føler meg så dum, liksom at alle ser at jeg har vært hos frisøren, og det er først når jeg har fått vasket gjennom det at jeg liksom blir dus med den nye sveisen!

Kan sammenlignes med å komme fra tannlegen med en kraftig bedøvelse, eller å komme ut fra GU med et giga-bind i trusa, usj..

Er det bare meg som har det sånn?

Fortsetter under...

Gjest theoline
Skrevet

Hvorfor et giga bind i trusa etter GU?

Er det bare meg som får det da?

Alltid etter disse celleprøvene sier legen "Du blør litt, her, ta på deg et av disse", og drar frem et monster stort bind, som er trasig å få balansert i stringtrusa, og hver gang tenker jeg pokker at jeg ikke tok med et eget bind, eller iallefall hadde vanlig truse på....

Skrevet

Jeg har det sånn når jeg har vært hos frisøren ja, men har aldri opplevd å gå ut fra en GU med gigabind i trusa.. :-o

Skrevet

Jeg har det også sånn, og jeg får også store bind hos gynekologen etter celleprøve (men jeg har alltid store tekkelige truser på meg de dagene...)

Gjest theoline
Skrevet

Jeg har det sånn når jeg har vært hos frisøren ja, men har aldri opplevd å gå ut fra en GU med gigabind i trusa.. :-o

Besynderlig, dette skal jeg jammen spørre venninnene mine om, som har samme lege!

Annonse

Skrevet

Jeg går stort sett alltid rett i dusjen etter frisørbesøk ja. :o)

Bind etter gu har jeg aldri fått, pleier å ta på et truseinnlegg før jeg går hjemmefra, men jeg har aldri blødd etter celleprøve så det har ikke vært nødvendig.

Skrevet

Jeg vasker alltid håret mitt hjemme rett etter et frisørbesøk. Føler meg egentlig best komfortabel når jeg har ordnet frisyren selv.

Skrevet

Er det bare meg som får det da?

Alltid etter disse celleprøvene sier legen "Du blør litt, her, ta på deg et av disse", og drar frem et monster stort bind, som er trasig å få balansert i stringtrusa, og hver gang tenker jeg pokker at jeg ikke tok med et eget bind, eller iallefall hadde vanlig truse på....

Jeg får truseinnlegg om jeg vil. Men sjelden nødvendig.

Skrevet

Jeg har det også sånn, og det verste er hvis frisøren i et ubevoktet øyeblikk sauser inn håret mitt med spray eller skum eller noe. Da blir det klebrig og fremmed og klør forferdelig.

Jeg liker heller ikke at det blir fønet i fasong. Jeg vil se ut som et rufsehue.

Men det er bare hyggelig hvis noen legger merke til at jeg har vært hos frisøren og bemerker det.

Skrevet

Har det sånn jeg også - går helt rød og svett i mosen ut på gaten og kjenne at de har klistret småhåra ved øra fast i kinnet i sånn "forover-blåst-look" - sabla stygt :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har det også sånn, og det verste er hvis frisøren i et ubevoktet øyeblikk sauser inn håret mitt med spray eller skum eller noe. Da blir det klebrig og fremmed og klør forferdelig.

Jeg liker heller ikke at det blir fønet i fasong. Jeg vil se ut som et rufsehue.

Men det er bare hyggelig hvis noen legger merke til at jeg har vært hos frisøren og bemerker det.

Jeg har det også sånn. Det er helt forferdelig og jeg føler meg så fæl!! Jeg pleier å klippe meg inne på et senter, og når jeg er ferdig frisert så farer det avsted til nærmeste do så jeg får fiksa det sånn passe, og jeg er selvfølgelig alvorlig misfornøyd med hele klippen, før det er strake veien hjem og i dusjen, sånn at jeg får min egen dreis på sveisen. Først da føler jeg meg ok og er fornøyd med klippen.

Gjest trultemor25
Skrevet

Nei, var jo ikke til deg da.. *klaske seg selv i panna*

Annonse

Skrevet

Det var mange som var enige her...

Altså, jeg liker heller ikke å bli "frisert" av frisøren,- men jeg ber som regel om å få slippe gele, skum, føhning osv,- og da blir det ikke så langt fra hvordan jeg vanligvis har det. Men best er det etter ev vask hjemme, ja.

Vi får håpe ikke frisørene vet om hvor spilte deres krefter er ;-)

Skrevet

Nei det er ikke bare deg, jeg har det iallefall også sånn. Må alltid hjem og fikse...

Skrevet

Akkurat som meg!

Hvis jeg skal på handletur _og_ til frisøren, passer jeg på at handlinga er unnagjort først. Når jeg er ferdig hos frisøren strener jeg rett til bilen og håper å ikke treffe på kjentfolk ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Enig, jeg liker at håret mitt har mye volum, men når jeg er hos frisøren blir volumet borte og de føner det helt feil.

Men bind etter GU har jeg faktisk aldri fått..

Skrevet

Jeg får truseinnlegg om jeg vil. Men sjelden nødvendig.

Har endelig funnet en frisør som jeg er hundre prosent fornøyd med. Hun er skikkelig flink. Første gang hos henne var til brudefrisering og når jeg etter bryllupet skulle klippe meg så ble jeg så fornøyd. Første gang jeg ikke har reist rett hjem og vasket håret..

GU er noe drit...jeg har en fastlege som er litt uvøren. Gjør ikke vondt å ta prøven men sist blødde jeg så det rant nedover låra (nei jeg overdriver ikke). Hater blod som renner så jeg ble litt svimmel. Ekle greier. Tror jeg får bestille time hos gynekolog neste gang.

Skrevet

Har endelig funnet en frisør som jeg er hundre prosent fornøyd med. Hun er skikkelig flink. Første gang hos henne var til brudefrisering og når jeg etter bryllupet skulle klippe meg så ble jeg så fornøyd. Første gang jeg ikke har reist rett hjem og vasket håret..

GU er noe drit...jeg har en fastlege som er litt uvøren. Gjør ikke vondt å ta prøven men sist blødde jeg så det rant nedover låra (nei jeg overdriver ikke). Hater blod som renner så jeg ble litt svimmel. Ekle greier. Tror jeg får bestille time hos gynekolog neste gang.

Hvor holder denne frisøren til? I Oslo?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...