Gjest Arnhilda Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Er det noen som har et hus/leilighet å anbefale for leie i Spania i mai? Vi er to voksne og to små barn. Må ha minimum to soverom, kort vei til stranda. Gjerne med basseng:) 0 Siter
flowy Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 www.knudsen.firmawebben.no Her har jeg bodd. To soverom og to bad. To minutter å gå til stranda. Basseng og barnevennlig. 0 Siter
Gjest wwwkina@@@ Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 www.knudsen.firmawebben.no Her har jeg bodd. To soverom og to bad. To minutter å gå til stranda. Basseng og barnevennlig. www.spaniasommer.no 0 Siter
Atene Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Her fant jeg en av våre naboer: http://www.spaniasommer.com/spaniasommer/Default.aspx?CatId=77&VipItemId=183 Stranden er fantastisk. Kort vei til flyplassen, til Alicante, Santa Pola og Elche, som er koselige byer. Man må ha leiebil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.