Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Var profeten Muhammeds kone Fatima? Var hun hans kusine? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hun var hans datter. http://www.hennacaravan.com/facts/muslim.html 0 Siter
carma Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Fatima var Muhammeds datter og hun giftet seg med Ali, sin fetter. 0 Siter
Gjest Xenia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Fatima var hans datter. Han hadde mange koner etterhvert, men jeg tror hans yndlingskone het Aisha. 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Fatima var hans datter. Han hadde mange koner etterhvert, men jeg tror hans yndlingskone het Aisha. Hvilken relasjon hadde Ali til Muhammed? 0 Siter
Gjest klara klara Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Fatima var hans datter. Han hadde mange koner etterhvert, men jeg tror hans yndlingskone het Aisha. For et kvinnesyn, ikke rart muslimer er "ille". 0 Siter
carma Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hvilken relasjon hadde Ali til Muhammed? Ali var Muhammeds nevø. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 For et kvinnesyn, ikke rart muslimer er "ille". Nå...abraham hadde vel også flere koner, hadde han ikke? "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.