nedtelling Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Noen som har SONY PSP VALUE PACK, og som kan si om den er bra eller ikke? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_00007T-0O8OS?ProductID=NnDD4QFWeUIAAAEFqbQ6oKrh&CatalogCategoryID=EU3D4QFWbDcAAAEDytutBDZr&filename=productpage_text%2c%20producttype_text%2c%20prodtypes_vartypes_text 0 Siter
Prozak Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er en morsom sak det, med wlan støtte og greier. Men aldri om jeg hadde betalt to lapper for noe så lite - men det er nå meg, da. "............................................." 0 Siter
MillaMy Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har den jeg. Morsom duppeditt - bare synd døgnet ikke har flere timer, slik at jeg også kunne fått tid til å spille litt. Ungene bruker den da. Super å ha med på reiser osv. 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Nintendo DS har nok vunnet forløpig innenfor spill iforhold til PSP. Den selger i bøtt og spann, mens PSP ikke gjør det like godt. Det vil jo si at hvis du vil ha alle de beste spillene, gå for en DS. Hvis du vil ha GTA, musikk og film, gå for en PSP. 0 Siter
nedtelling Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Nintendo DS har nok vunnet forløpig innenfor spill iforhold til PSP. Den selger i bøtt og spann, mens PSP ikke gjør det like godt. Det vil jo si at hvis du vil ha alle de beste spillene, gå for en DS. Hvis du vil ha GTA, musikk og film, gå for en PSP. Siden jeg ikke er så supergod ifht hvordan gjøre ting ifht disse duppedittene.. hvordan legger man inn filmer.. Er det slik som på IPOD, laster det inn fra PC??? 0 Siter
nedtelling Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Det er en morsom sak det, med wlan støtte og greier. Men aldri om jeg hadde betalt to lapper for noe så lite - men det er nå meg, da. "............................................." Nå er jeg sååå heldig å ha bursdag i januar,, så kanskje jeg får det i gave???? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.