Gå til innhold

Hvor gjør dere av soveposer, kofferter, bagger osv?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Her blir det lagt oppå garderobeskapene og det ser så rotete ut på soverommene. Hjelper liksom ikke hvor mye jeg ellers rydder.

Liker ikke slike "forstyrrende" elementer.Vi har jo så mye av det også. Jeg vil ha det fint på soverommet, men får det ikke til.Dessuten samler det støv og jeg får ikke kommet til med støvkluten.

Jeg kan jo legge det på mørkloftet, men så brukes det ganske ofte og det blir så slitsomt å gå dit hver gang vi trenger noe. Hvor lagrer dere slike ting?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Gemini

3

• Babette

2

• laguna1365380434

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Koffertene står på gulvet på soverommet.

Bager ligger i et skap i kjelleren.

Soveposer ligger på loftet.

:-)

Skrevet

Vi har et digert kott/skap med skyvedører på vårt soverom, fire meter bredt og et par meter dypt. Bak der står kofferter, soveposer, resiseseng og bager. Små tursekker henger på en knagg på vaskerommet.

Skrevet

Vi har heldigvis innebygde garderobeskap i gangen og på soverommet, slik at ingenting kan ligge oppå. Slikt får jeg fnatt av :-)

Bager (dem vi bruker ofte) ligger øverst i skapet i gangen, ellers ligger soveposer og koffertene på loftet.

hare1365380455
Skrevet

Vi har ingen soveposer og kofferter, men bager ligger i et klesskap. Hm, vi må visst ønske oss kofferter til neste jul!

Skrevet

Koffert har jeg ikke, men trillebagen ligger i kjellerboden sammen med bagene. Soveposene ligger i gangen, jeg vet ikke hvorfor for de er aldri i bruk, i motsetning til bagene...

Skrevet

Legger alt det der på loftet vi, men så er det lett å komme dit også =)

Uansett, så synes jeg det hører hjemme på loftet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det er bare det at vi bruker det ganske ofte. Spesielt baggene.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi har heldigvis innebygde garderobeskap i gangen og på soverommet, slik at ingenting kan ligge oppå. Slikt får jeg fnatt av :-)

Bager (dem vi bruker ofte) ligger øverst i skapet i gangen, ellers ligger soveposer og koffertene på loftet.

Det er drømmen min. Slik vil jeg ha det når vi en gang flytter inn i nytt hus/leilighet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi har et digert kott/skap med skyvedører på vårt soverom, fire meter bredt og et par meter dypt. Bak der står kofferter, soveposer, resiseseng og bager. Små tursekker henger på en knagg på vaskerommet.

Jeg vil også ha garderobeskap med skyvedører.

En eller annen gang er det planlagt at vi skal flytte og da vil jeg ha det slik.

Skrevet

Vi har et rom i kjelleren der også fryseren står. Der har vi masse hyller, og der legger vi alt slikt.

Skrevet

Akkurat nå står de i gangen og venter på at noen skal bære dem ned i boden i kjelleren.

Trillekoffertene altså. Uff, det er litt rotete akkurat nå. Slik har de stått siden vi kom hjem fra tur 1 nyttårsdag.

Sovepose, vi har bare 1, ligger under en sovesofa vi har. Og der ligger også ekstra tepper, dyner, puter etc.

Skrevet

Soveposene ligger oppå ei seng i kjelleren sammen med en drøss andre ting.

De fleste koffertene ligger på loftet mens baggene ligger rundt omkring... har bl.a stablet noe på loftgangen

Ikke spesielt ryddig, men har planer om å rydde..

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi har et walk-in closet på soverommet, og soveposer, koffert og bager ligger i egne hyller der.

Gjest Settlers
Skrevet

Har esker kjøpt på Ikea som står på garderobeskapene her i huset. Bager og soveposer får vi plass til der, uten at det ser så rotete ut. Verre med kofferter da...

Skrevet

Loftet. Eller i klesskapet der det allerede er overfyllt.

Skrevet

I kjellerstua ;o)

Den er på 30kvm og er omtrent et stooort kott så mye rot som vi har samlet der....

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ikke mye sånt, og nekter innkjøp av mere, nettopp på grunn av rot.. Den svarte kofferten min passer akkurat på overhyllen i soveromsskapet, med sånn "beautybag"- greie oppå. Veske & liten sort sekk henger på knagg. Nett og bag og en tursekk går i gangskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...