Gå til innhold

Hvor gjør dere av soveposer, kofferter, bagger osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kajakken ble kjøpt for veldig lenge siden. Jeg tror ikke han vil kvitte seg med den.

4-hjulingene ble kjøp for 2 år siden, og de vil han ihvertfall ikke selge. Han bruker dem bare hytta, men dekket på den ene ble skjært opp av noen, og da ble den tatt hjem for å repareres. Det er meningen den skal på hytta igjen, men gud vet når det skjer. Kanskje til sommeren.

Når det gjelder sykler,ski og den slags, monner det så lite. Vi kvitter oss med det ungene vokser fra, men så må det skaffes nytt.

3-hjulsykkelen er vel det som står for tur nå. Den kan vi gi bort til noen. Hun har fått 2-hjul-sykkel med støttehjul.

Ellers kan jeg ikke komme på noe som vi kan kvitte oss med enda. Sykkeltralla er veldig fin å ha på tur til stranda f.eks. Vesla sitter bak, og det kan lagres stranmadrasser og ryggsekk og slikt der. Det var et bra og nyttig kjøp. Surfebrettet kan sikkert kastes. Jeg har ikke sett han surfe annet enn i Egypt en gang, men da leide han. Han påstår han var dyktig en gang, men dette er jo 100 år siden.

Det meste av alt vi har i garasjen trenger vi egentlig. Jeg vil helst bare ikke se det noen steder. Det burde vært usynlig.

Men når det gjeder mørkloftet, så er det mye som kan kastes.

Jeg skal slutte å samle på ting bare fordi at jeg kan få flere tantebarn en gang i tiden. Eller at jeg kan få bruk for den eller den vinterkåpa.

Og gamle kjærlighetsbrev og postkort, skolebøker osv. Trenger vi det egentlig? NEI!!!!

Det er den rette innstillingen! Begynn å rydd NÅ før den forsvinner igjen!

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Gemini

3

• Babette

2

• laguna1365380434

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Dere har ikke mulighet til å lage et lite loft over garasjen? Vi har det, takk og lov, men så har vi ikke kjeller da, så det er nesten et "must" for oss, for å ha noe lagringsplass.

En annen ting, men det har du kanskje tenkt på, er å legge kofferter inni hverandre, forutsatt at de er av litt forskjellig størrelse.

"Dere har ikke mulighet til å lage et lite loft over garasjen? Vi har det, takk og lov"

Nei, garasjen er så gammel at den med fordel kan rives. Ingen vits i bygge nytt oppå den. Dessuten planlegger vi å flytte etterhvert, hvis ikke protestene fra ungene blir for store.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er den rette innstillingen! Begynn å rydd NÅ før den forsvinner igjen!

He he, ikke akkurat nå, for nå sitter jeg på jobben, og når jeg kommer hjem drar vi til fjells for å gå/stå på ski.

Men på mandag, etter jobben, skal det ryddes og kastes.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det er bare det at vi bruker det ganske ofte. Spesielt baggene.

Er det så tungvint å gå på loftet, da?

Vi har vanlig trapp, skjønner jo at det er verre om du må klatre på stige e.l.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er det så tungvint å gå på loftet, da?

Vi har vanlig trapp, skjønner jo at det er verre om du må klatre på stige e.l.

Ja, dette er gammelt hus på 90 år. Det er en liten luke i taket, med nedtrekkbar stige.

Og det er ikke bare lett å lirke kofferter og større ting gjennom der. Dessuten er det mørkt, kalt og litt spøkelsesaktig oppå der også;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, dette er gammelt hus på 90 år. Det er en liten luke i taket, med nedtrekkbar stige.

Og det er ikke bare lett å lirke kofferter og større ting gjennom der. Dessuten er det mørkt, kalt og litt spøkelsesaktig oppå der også;)

Huff, så mange skrivefeil jeg greier å få til her da.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi bor også i et gammelt hus med mørkt og kaldt loft, men det er heldigvis vanlig trapp opp dit. Dermed blir det litt lettere å rydde ting opp der og hente dem ned igjen.

Skrevet

Huff, så mange skrivefeil jeg greier å få til her da.

Ja, du må slutte å drekke på dagtid.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, du må slutte å drekke på dagtid.

He he!

I følge han jeg bor sammen med, drikker jeg alt for lite.

Han liker meg best, når jeg drikker;)

Skrevet

He he!

I følge han jeg bor sammen med, drikker jeg alt for lite.

Han liker meg best, når jeg drikker;)

Ja, du burde nok bytte ut cola lighten med skikkelige saker.

Og jeg kjenner flere som sier at de blir så ampre av kunstig søtstoff. Jeg tror ikke det er bra i det hele tatt.

Hehe. Nå sier du vel: Å jasså, er jeg amper?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, du burde nok bytte ut cola lighten med skikkelige saker.

Og jeg kjenner flere som sier at de blir så ampre av kunstig søtstoff. Jeg tror ikke det er bra i det hele tatt.

Hehe. Nå sier du vel: Å jasså, er jeg amper?

Å jasså, er jeg amper;)?

Jeg som egentlig skulle ha vært premenstruell nå og greier, er da bli som ei lerke.

Ser du ikke at jeg smiler?

:o)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...